Ik kan me toch leukere indenken dat bij 30+ graden met een pak aan door de zon te huppelen.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef babette21 het volgende:
een bloot wijf in je ava.... god wat ordinair.....
Naast een mooie vrouw...quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me toch leukere indenken dat bij 30+ graden met een pak aan door de zon te huppelen.
Goh.. zijn we jaloers?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:03 schreef babette21 het volgende:
een bloot wijf in je ava.... god wat ordinair.....
Ik kan me nog makkelijk iets leukers indenken, ben je vergeten tegen wie je het hebt?quote:
Oh ja...quote:Op maandag 12 juni 2006 12:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog makkelijk iets leukers indenken, ben je vergeten tegen wie je het hebt?
thanks but no thanks....quote:Op maandag 12 juni 2006 12:05 schreef Dizer het volgende:
Goh.. zijn we jaloers?Moet je ook maar je foto's op internet plaatsen
Tjah.. .maar dat is wel MBquote:Op maandag 12 juni 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
thanks but no thanks....
en nee, niet jaloers, zie de pi...
maar ik geef wel eerlijk toe dat ik me altijd stoor aan die ordinaire ava's [met die springtieten enzo]
Noem je MissBliss nou ordinair?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
thanks but no thanks....
en nee, niet jaloers, zie de pi...
maar ik geef wel eerlijk toe dat ik me altijd stoor aan die ordinaire ava's [met die springtieten enzo]
Modderbad aanlegtquote:Op maandag 12 juni 2006 12:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Noem je MissBliss nou ordinair?![]()
Catfight!![]()
En als zij klaar zijn kunnen jij en Zhenar erin.quote:
Heb je dat nog niet eerder gezien dan?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:27 schreef Zhenar het volgende:
Damn! Ik wil de foto's van MissBliss bekijken, maar ik ben bang dat ze NSFW zijn!
Dat je regelrecht haar fluf inkijkt, zeg maar![]()
![]()
![]()
![]()
Nee voetje vrijen in je avatar niet danquote:Op maandag 12 juni 2006 12:37 schreef babette21 het volgende:
ik heb zaterdag al in de bagger gelegen
en MB is niet ordinair, maar halfnaakte foto's [in je ava] wel... 'n beetje
nee, da's liefquote:
Ik heb een hoop flesjes met water in de dieprvriezer gezet.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:25 schreef DaMart het volgende:
Het kraanwater hier is gewoon lauw.![]()
Hoe moet ik nu ooit afkoelen?
*usericon aanpast*quote:Op maandag 12 juni 2006 12:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, da's lief
maar je moet doen wat je goeddunkt hoor![]()
[somehow vind ik halfnaakte mannen een stuk minder ordinair *hint hint* ]
Wat is er met m'n avatar?quote:
Waarom is die bilspleet zo uit elkaar..... oh wachtquote:
Omdat het afgetrainde billen zijn.quote:Op maandag 12 juni 2006 12:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom is die bilspleet zo uit elkaar..... oh wachtieeeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |