quote:Op maandag 12 juni 2006 21:35 schreef descendent1 het volgende:
Ik weet niet of ie als langsgekomen is maarreh:
Zitten drie negers in een busje; wie rijdt er??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuurden ze eens een keer condooms naar Afrika; kregen ze een briefje terug:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom hebben negers witte handpalmen en witte voetzolen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja; er staat niet voor niets 'matige' grappen in de TT natuurlijk...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686![]()
quote:
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een neger!Hallo![]()
Is dat radio bergeijk ofzoquote:
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:29 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik heb dus dit hele topic gelezen.. wat kunnen jullie langer met die spoilers doormemmeren zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets![]()
hmm misschien staat ie er al maar ben te lui om alles door te lezen:
Er komt een neger bij het uitzendbureau en zegt: Ik zoek werk, help me alstublieft
Dan zegt de meneer achter de balie: Dat komt goed uit ik krijg net een bericht binnen waar een miljonair een man zoekt die op zijn nymfomane dochter van 18 wilt passen die model is. Daarnaast mag je van allen gemakken rond en in de villa gebruik maken en je verdient 1.000 euro per dag.
Zegt de neger: Dat liegt u!
Uitzendbureau-medewerker: Ja jij begon!![]()
![]()
Nou ja. Het was in ieder geval komischer dan al die grappen in het begin van het topiquequote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:29 schreef marleenhoofd- het volgende:
ik heb dus dit hele topic gelezen.. wat kunnen jullie langer met die spoilers doormemmeren zeg
Zoals deze:
Wat zijn 2 negers die aan het eten zijn in het park rond het middag uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom op zeg! Erg matig inderdaad.![]()
Hoe heet de neger uit James Bond?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie kwam er eerder, de neger of het ei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Their eyes opaque.![]()
Nee maar nu heb je de grap al verteldquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef DJMyst het volgende:
pff veel paginas al.. hebben we gezien het wk het al over schaduwspitsen gehad?
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”![]()
Het lijkt er op dat dit dezelfde tekenaar was als die van die geniale strip met de softenon ridderquote:Belg geloof ik. Maakt altijd politiek incorrecte topstrips.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis![]()
Voor de verandering eens geen spoiler waar geen grap in staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.![]()
Heb je die met de softenon ridder nog? Graag meer van zulksquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:30 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat dit dezelfde tekenaar was als die van die geniale strip met de softenon ridderBelg geloof ik. Maakt altijd politiek incorrecte topstrips.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: