Waarom loop je niet met mij meequote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dan ook van de If you can't beat them, join them-beweging. Ook wel 'meelopers' genoemd, maar dat klinkt zo negatief en dekt de lading niet helemaal.
Zuid-Korea tegen Togo werd 2-1quote:
Naar een terrasje. Om limonade te drinken door een rietje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zuid-Korea tegen Togo werd 2-1
Enne, Erik, waar wil je heen lopen dan?
In ieder geval de winst goed voorspeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zuid-Korea tegen Togo werd 2-1
Enne, Erik, waar wil je heen lopen dan?
Hoe lang ben jij nou al wakker?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:29 schreef dwerg het volgende:
Ken je de film Invasion of the Body Snatchers met Donald Sutherland en Jeff Goldblum? Juist.
Sinds half zes vanmorgen. Ik ben gewoon om 6 uur begonnen. Hoezo? Dat is toch niet zo lang?quote:
O, ik dacht dat je de film kende.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:39 schreef dwerg het volgende:
[..]
Sinds half zes vanmorgen. Ik ben gewoon om 6 uur begonnen. Hoezo? Dat is toch niet zo lang?
Op die manier. Ja, ik ken de film. Sorry.quote:
Wat is de nummer 1?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:42 schreef dwerg het volgende:
[..]
Op die manier. Ja, ik ken de film. Sorry.
Even opgezocht: hij staat op de 25e plaats in mijn lijstje met favoriete films.
Moet ik dan ook twee vlechtjes met strikjes hebben?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Naar een terrasje. Om limonade te drinken door een rietje.
Als jij dat wiltquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet ik dan ook twee vlechtjes met strikjes hebben?
Ranja met een rietje en een taartjequote:
Dit is de top 30:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is de nummer 1?
Sorry.quote:
Ik ken de film niet. Maar laat dat je vooral niet tegenhouden om grappen te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |