Ik verzin altijd orginele titelsquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
En dan denk je dat AR ein-de-lijk een originele titel heeft bedacht.
Ik hoop het, dan kan het nog leuk worden voor mijquote:Op maandag 12 juni 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb Nederland in de finale gezet tegen Brazilië, die ze ook nog eens winnen.
Nee, jij gaat stemmen op Andijvie!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:33 schreef dwerg het volgende:
Ik ga niet zeuren over de hitte, ik ga niet zeuren over de hitte, ik ga niet zeuren over de hitte, ik ga....
Het wordt er echt niet koeler op als Isa van de moderatorknopjes afblijft hoor. Hooguit als ze het knopje van de airco op 'aan' zet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:53 schreef Lienekien het volgende:
Toe nou, DaMart, het is al zo warm!
Al die Bigbrotherverslaafden gebruikten natuurlijk teveel bandbreedte.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:53 schreef dwerg het volgende:
Nee hoor.
Uit financiële en organisatorische overwegingen hebben we besloten Woord van het jaar, Vetste Woord van het Jaar en alle aanverwante activiteiten stop te zetten. We willen iedereen die de laatste jaren een creatieve bijdrage heeft geleverd aan de site hartelijk danken voor hun inzet. Wellicht komen we elkaar elders op het web weer eens tegen.
De redactie van Woord van het Jaar.
Amsterdam, 13 juni 2006
Ik vond jouw opmerking nogal zinnenprikkelend.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het wordt er echt niet koeler op als Isa van de moderatorknopjes afblijft hoor. Hooguit als ze het knopje van de airco op 'aan' zet.![]()
Neeeee! Kijk eens goed.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de TT een echt R&P-waardige TT. De rest dan weer niet![]()
Heb je nou 0 punten, BUpatih?
http://www.knvb.nl/wkpoulequote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Ah, gelukkig maarIk heb geen idee wat mijn punten zijn. Help me eraan herinneren volgend jaar met een fatsoenlijke poule mee te doen en niet met die van Fok.
Het is inderdaad jammer dat er geen tussenstand of wat dan ook beschikbaar is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:13 schreef Isabeau het volgende:
Help me eraan herinneren volgend jaar met een fatsoenlijke poule mee te doen en niet met die van Fok.
Ja, dat had ik ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik baal er gewoon van dat ik dat stomme ding alleen op Fok heb ingevuld en niet heb opgeschreven wat ik heb ingevuld.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:19 schreef Bupatih het volgende:
Kun je dáár geen poule over maken? Gokken wat je denkt dat je had ingevuld.
Ik ben dan ook van de If you can't beat them, join them-beweging. Ook wel 'meelopers' genoemd, maar dat klinkt zo negatief en dekt de lading niet helemaal.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Overal. Voetbal. Overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |