Nee, genoeg goede series. Maar niks tipt er aan 24, helaas.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:47 schreef FortunaHome het volgende:
Is er een serie die qua kwaliteit uberhaupt in de buurt komt van 24?
Voor mij persoonlijk The Shield maar daarna houdt het ook wel op. Het afgelopen seizoen daarvan vond ik heel erg sterk, maar de eerdere seizoenen zijn ook erg goed.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:47 schreef FortunaHome het volgende:
Is er een serie die qua kwaliteit uberhaupt in de buurt komt van 24?
Prison break heb ik ook al uit....
Ongelofelijk vette serie zeg.... heb nu pas 1 t/m 5 gezien na een paar mega marathons
in een van de vorige topics had ik het ook al over een The Shield en 24 gecombineerdquote:Op zondag 18 juni 2006 13:56 schreef Un4 het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk The Shield maar daarna houdt het ook wel op. Het afgelopen seizoen daarvan vond ik heel erg sterk, maar de eerdere seizoenen zijn ook erg goed.
Echt te vergelijken met 24 is het niet behalve dat het zich ook in LA afspeelt en Vic Mackey ook een bad-ass is!
Haha, dat zou wat zijn. Mackey en Bauer in 1 serie.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
in een van de vorige topics had ik het ook al over een The Shield en 24 gecombineerd
dat lijkt me echt een goede serie dan
quote:Op zondag 18 juni 2006 15:48 schreef Un4 het volgende:
[..]
Haha, dat zou wat zijn. Mackey en Bauer in 1 serie.![]()
Zou wel vet zijn als ze even elkaars serie bezoeken maar dat zal waarschijnlijk wel nooit gebeuren.
kan-ie tippen aan 24?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:02 schreef IV_Xample het volgende:
ja the shield is ook gave serie...lekkere beetje 'corrupte' bedoeling enzo
lekker spectaculair in ieder geval, ben nu net bezig met seizoen 3 ervan
qua drama en 'menselijkheid' wel imhoquote:
Maar eens proberen dan. Oh, ben al aardig op weg met het vervangen van 24, LOST en Prison Break; nu kijk ik Las Vegas, Grey's Anatomy en straks The Shield.quote:
check!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:17 schreef BB-Pieter het volgende:
Ik vind 4400 cool. En laat daar nou net het nieuwe seizoen van begonnen zijn..![]()
dan zou ik hier nog maar even wegblijvenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:59 schreef flapdrolletje het volgende:
Ik moet nog beginnen aan het eerst seizoen...
/slaps himself.
Ja maar daar zijn ze al 5 seizoenen bezig. Dus dat lijkt me lastig om nou nog in te stappen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:53 schreef Hoolaa het volgende:
Iemand bekend met alias? Schijnt ook iets CIA achtigs te zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |