Geroge, dames, georgequote:Op zondag 11 juni 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben je ook voor Addison, de "koningin in het land van de passieve agressie"of voor die suffe
Meredith
met d'r maffe stemmetje?!
en jij ook natuurlijk![]()
natuurlijk![]()
[..]
ik ook
maar ik ga níet downloaden, ik weiger me daaraan over te geven![]()
Maar ik was wel vet lang bezig met knippen en plakken enzoquote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
@Sven..
Die note die je me hebt gegeven van CDP en mij... die was echt komisch![]()
We waren aan het dollen... er was niks echts aan... damn, dat jullie daar intrapten![]()
![]()
CDP en ik hebben zelfs al een paar keer gemeet... hij werkt bij mijn favoriete DVD winkelFame
Ik dacht ook dat het echt was.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef Dizer het volgende:
@Sven..
Die note die je me hebt gegeven van CDP en mij... die was echt komisch![]()
We waren aan het dollen... er was niks echts aan... damn, dat jullie daar intrapten![]()
![]()
CDP en ik hebben zelfs al een paar keer gemeet... hij werkt bij mijn favoriete DVD winkelFame
O.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond je een-na-vorige avatar leuker.
Die gast denkt écht dat 'ie heel wat is.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Post hier vlak voordat je een ban krijgt.
Daar past maar één reactie bij:quote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ik nu ga zeggen is heel dom, maar dat ben ik ook.
Ik heb de P door. Nu.
NIET MIJN O. JATTENquote:
Hij mag er qua uiterlijk wezen, maar voor de rest, nah.quote:
quote:
Ik dacht van Oprah.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..].
.
.
Die is van Sven, trut!
En dáárom postte ik die O. ook.
het is tv, het gáát alleen maar om het uiterlijk....quote:Op zondag 11 juni 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij mag er qua uiterlijk wezen, maar voor de rest, nah.
Ja, maar ik leef me altijd erg in in de seriequote:Op zondag 11 juni 2006 22:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is tv, het gáát alleen maar om het uiterlijk....
ik bedoel, de kans dat ik 'n keer een goed gesprek met 'm kan voeren lijkt me vrij klein
maar oh goden, aanschouw:
[afbeelding]![]()
![]()
Ik wist het. Die negers ook altijd.quote:
Je had ook een link kunnen plaatsen naar de eerste post van dat rel... en zeggen dat het doorgaatquote:Op zondag 11 juni 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ik was wel vet lang bezig met knippen en plakken enzo!
ik ook.... daarom weet ik ook dat Izzie uiteindelijk door de knieën zal gaan voor Alexquote:Op zondag 11 juni 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ik leef me altijd erg in in de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook.... daarom weet ik ook dat Izzie uiteindelijk door de knieën zal gaan voor AlexHoerenspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
die zijn erg he...... dat zelfs hbo'ers en hoger dat niet weten, daar word ik soms zo verdrietig vanquote:
Nee, het is toch tweede naamval enkelvoud in de verleden tijd! Duh!quote:
Weetje... soms, kan je best een bitch zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
die zijn erg he...... dat zelfs hbo'ers en hoger dat niet weten, daar word ik soms zo verdrietig van
Nee.. dan is het 'den rel'quote:Op zondag 11 juni 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, het is toch tweede naamval enkelvoud in de verleden tijd! Duh!
Dus 'das rel'.
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met dit weer wordt het vast en zeker ook wel Duin rel!
Whehehequote:Op zondag 11 juni 2006 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met dit weer wordt het vast en zeker ook wel Duin rel!
ik weet het...quote:
alsof ik met deze hitte op opgezwollen penissen zit te wachten...quote:Mijn opgezwollen penis, blijft mooi onder de dekens vannacht![]()
Eet dan, eet meer.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:21 schreef babette21 het volgende:
ik heb honger
6 blaadjes sla was wrs toch een beetje weinig
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weetje... soms, kan je best een bitch zijn![]()
Mijn opgezwollen penis, blijft mooi onder de dekens vannacht
ik lig al op bedquote:Op zondag 11 juni 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Eet dan, eet meer.
Das waarquote:Op zondag 11 juni 2006 23:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet het...
maar weetje, da's toch precies waarom je van me houdt?!![]()
Nou moe... zal ik je dan maar met zo iets strelen?quote:alsof ik met deze hitte op opgezwollen penissen zit te wachten...
eerder iets met ijsklontjes ofzo![]()
Nee, dit was veel leukerquote:Op zondag 11 juni 2006 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je had ook een link kunnen plaatsen naar de eerste post van dat rel... en zeggen dat het doorgaat
Halfnaakt? Zijn daar foto's van?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik lig al op bed
en om nou weer halfnaakt naar de keuken te banjeren.....
Eet gewoon deeltjes van je lichaamquote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik lig al op bed
en om nou weer halfnaakt naar de keuken te banjeren.....
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook.... daarom weet ik ook dat Izzie uiteindelijk door de knieën zal gaan voor AlexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zet dan álles in een spoiler
.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
ik moet morgen naar het ziekenhuis en vrees al dat ze gaan vragen waarom ik 'n halve liter slootwater in m'n maag heb.... afgekloven lichaamsdelen zijn denk ik nét iets over de topquote:
Doe niet zo ordie jij ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |