quote:Op zondag 11 juni 2006 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:echt waar joh?
Zou me niet eens verbazen
Wat een achterlijke gladiool is dat zeg
nee, vast niet, maar wat niet is, kan nog komen tijdens de rustquote:Op zondag 11 juni 2006 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]echt waar joh?
Zou me niet eens verbazen
Wat een achterlijke gladiool is dat zeg
Valt wel mee, gebeurt soms welquote:Op zondag 11 juni 2006 18:01 schreef Stuart het volgende:
Goh, zal wel commentaar komen omdat je een TT iets aanpast![]()
Daar is het ook veel te warm voorquote:Op zondag 11 juni 2006 18:02 schreef liefie_ het volgende:
ik wou nog wat dingen inpakken
NEEEEEE ik doe het lekker toch niet
en heb ik iets te veel wijn voor opquote:
toch niet met dit weerquote:Op zondag 11 juni 2006 18:02 schreef liefie_ het volgende:
gezelligquote:Op zondag 11 juni 2006 18:02 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:01 schreef Stuart het volgende:
Goh, zal wel commentaar komen omdat je een TT iets aanpast![]()
Nope, nog niet rijk maar de toekomst sluit niets uitquote:Op zondag 11 juni 2006 18:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en heb ik iets te veel wijn voor op
oeh foeit stoute liefie
zijn we al rijk?
iji ook al?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en heb ik iets te veel wijn voor op
oeh foeit stoute liefie
zijn we al rijk?
WHAAAAAHHAHAHAHAHAquote:Op zondag 11 juni 2006 18:04 schreef es70 het volgende:Romek op tilt.
De kat komt even kijken in de tuin. Romek loopt in zijn blootje en begint met zijn handen in zijn kruis te flippen...
"Wat is er nou, vriend?"
"Jajem wil mijn piemel opeten"
"Hoe kom je daar nou bij. "
"De kinderen uit mijn klas zeggen het..."
"Welnee joh, Jajem lust helemaal niet van die kleine piemeltjes"
"Oh, okay".
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:04 schreef es70 het volgende:Romek op tilt.
De kat komt even kijken in de tuin. Romek loopt in zijn blootje en begint met zijn handen in zijn kruis te flippen...
"Wat is er nou, vriend?"
"Oh, okay".
Wat ik weet liepen ze destijds zo te janken dat het alleen maar The Lounge # ??? mocht zijn.quote:
mwoa dat dusquote:Op zondag 11 juni 2006 18:05 schreef Stuart het volgende:
Het zal mij verder een zorg zijn hoor,
Hahahahaquote:Op zondag 11 juni 2006 18:04 schreef es70 het volgende:Romek op tilt.
"Wat is er nou, vriend?"
"Oh, okay".
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Jajem
Hoe heet die andere ook weer? Booze?
geen voetbal zonder een drankjequote:
juist!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
geen voetbal zonder een drankje
ik was goed met mn commentaar!!!
en ik heb nog een beetje ruzie gemaakt met 2 meisjes die telkens als kuijt of hoe je dat ook spelt ook maar bewoog gingen giegelen en juichen
bleegh domme wijven
tis voetbal jageen chippendales show
snol
hihiquote:Op zondag 11 juni 2006 18:04 schreef es70 het volgende:Romek op tilt.
"Wat is er nou, vriend?"
"Oh, okay".
ja en ze had mn kruk gejatquote:
Ja idd, zo'n verhaal komt WEL ergens vandaan natuurlijkquote:Op zondag 11 juni 2006 18:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hihi
ik vraag me dan toch af of er iemand in zijn klas dan ooit een aanvaring heeft gehad met zn katwant ja
whaha.. er loopt vast iemand rond met een verkortte leuter dus.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hihi
ik vraag me dan toch af of er iemand in zijn klas dan ooit een aanvaring heeft gehad met zn katwant ja
Dat hoop ik niet, dat kan geen fijne ervaring zijn, een kat in je edele delenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hihi
Dan hoef ik er al niet te posten. Irritant vind ik datquote:Op zondag 11 juni 2006 18:09 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, wat een slechte grapjes over Iran in de WK-SC
da's toppunt van lui zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 18:11 schreef liefie_ het volgende:
ik blijf liggen en ik beweeg niet meer
behalve mn typ vingers
ik doe gezellig meequote:Op zondag 11 juni 2006 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan hoef ik er al niet te posten. Irritant vind ik dat
nee dat is slimquote:
De wedstrijd boeit me ook niet voldoendequote:Op zondag 11 juni 2006 18:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik doe gezellig meeNah, de wedstrijd is niet zo heel spannend, dan krijg je dat.
Waaromquote:Op zondag 11 juni 2006 18:13 schreef es70 het volgende:
Ik moet morgen vroeg op. En dat op mijn vrije dag
.
Heb je eet-issuesquote:Op zondag 11 juni 2006 18:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat is slim
ik was vergeten te eten de hele dag
dus ben wat licht
ookal heb ik nu frietjes in mn buik
beetje rustigeraan doen kan sowieso geen kwaad natuurlijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee dat is slim
ik was vergeten te eten de hele dag
dus ben wat licht
ookal heb ik nu frietjes in mn buik
Pat moet om de een of andere vage reden naar de zaak (en dan ook nog 's vroeg), dat betekend dus dat ik ervoor moet zorgen dat de kinderen op school komenquote:
Das inderdaad vaag, en dat op een vrije dagquote:Op zondag 11 juni 2006 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat moet om de een of andere vage reden naar de zaak (en dan ook nog 's vroeg), dat betekend dus dat ik ervoor moet zorgen dat de kinderen op school komen.
was t gewoon een beetje vergete stom ehquote:
Ja, stom gedoequote:Op zondag 11 juni 2006 18:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das inderdaad vaag, en dat op een vrije dag
Inderdaad, zou ik ook niet vrolijk van wordenquote:
Ik word vooral al moe bij het idee dat ik morgen niet gewoon lekker in mijn bed kan blijven liggen maar eruit MOETquote:Op zondag 11 juni 2006 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad, zou ik ook niet vrolijk van worden
Schiet niet op inderdaadquote:Op zondag 11 juni 2006 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik word vooral al moe bij het idee dat ik morgen niet gewoon lekker in mijn bed kan blijven liggen maar eruit MOET.
Ik heb er momenteel mijn beroep van gemaaktquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel mijn beroep van gemaakt![]()
Ik wil ooohhhhhhhhoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op zondag 11 juni 2006 18:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik nog niet.. alleen even oefenen
dat kan toch?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil ooohhhhhhhhoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Ik heb ervoor gekozen deze niet te kijkenquote:
Rare keuze hoorquote:Op zondag 11 juni 2006 18:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen deze niet te kijken
Beide landen zijn niet geweldig en het boeit me verder nietquote:
Biertje dan maarquote:Op zondag 11 juni 2006 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beide landen zijn niet geweldig en het boeit me verder niet
Ik neem hem nu ookquote:
Das wat minder inderdaad. Ik heb er nu 2 op. Even een korte bierpauzequote:Op zondag 11 juni 2006 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik neem hem nu ook
T is alleen wel weer mijn laatste
Ach ja, ik geniet er gewoon ten volle vanquote:Op zondag 11 juni 2006 18:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das wat minder inderdaad. Ik heb er nu 2 op. Even een korte bierpauze
Dat moet ook natuurlijkquote:Op zondag 11 juni 2006 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, ik geniet er gewoon ten volle van
Je bent niet de enige gok ik zomaarquote:Op zondag 11 juni 2006 19:03 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga maar eens douchen na de wedstrijd
Snelquote:Op zondag 11 juni 2006 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar wel snel, anders is't water op
Geen fokster die je daarmee helpen kan?quote:
Als indonesiër heb je doorgaans wel de mooiere vrouwen om je heenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je lijkt wel een Indonesiër, die doen het ook altijd als het zo warm is![]()
moah.. niet altijd hoor, maar al is het % mooie vrouwen net zo groot als hier., dan vallen er wel meer in mijn 'doelgroep', da's dan wel weer zo.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als indonesiër heb je doorgaans wel de mooiere vrouwen om je heen![]()
Heerlijk toch, een lange hete douchequote:Op zondag 11 juni 2006 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pftt.. da's wel lang.. ik ben nogmaal ook niet van de korte trouwens..
ja precies, 15 keer zoveel inwoners is ook 15 keer zoveel bloedgeile en bloedlekkere maagden van 18 met een glibberig mosseltjequote:Op zondag 11 juni 2006 19:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah.. niet altijd hoor, maar al is het % mooie vrouwen net zo groot als hier., dan vallen er wel meer in mijn 'doelgroep', da's dan wel weer zo.
het wordt dadelijk een vrij korte (10-15 min) lauwe douchequote:Op zondag 11 juni 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heerlijk toch, een lange hete douche
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies, 15 keer zoveel inwoners is ook 15 keer zoveel bloedgeile en bloedlekkere maagden van 18 met een glibberig mosseltje![]()
Mafiaquote:
quote:
Nog steeds lekker hoorquote:Op zondag 11 juni 2006 19:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het wordt dadelijk een vrij korte (10-15 min) lauwe douche![]()
Ga dat eens uitzoeken danquote:Op zondag 11 juni 2006 19:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb er al heel wat gezien ja, maar of die ook voldoen aan het 'glibberig mosseltje', dat kon ik zo niet zien..
Altijd goed hoorquote:
Wat snap je niet aan "proefondervindelijk"?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb er al heel wat gezien ja, maar of die ook voldoen aan het 'glibberig mosseltje', dat kon ik zo niet zien..
Als ik dat zo op tv zie hebben ze daar zat oefen materiaal iddquote:Op zondag 11 juni 2006 19:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ben er nog niet he
maar ik ga wel naar Bali denk ik, eventjes om erin te komen.
Goed goed, ik heb er verder nog niet meer mee geschoten, nu ook niet echt veel zin in. Misschien morgen of zow wel weer isquote:
Dat kan ook nog jaquote:Op zondag 11 juni 2006 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goed goed, ik heb er verder nog niet meer mee geschoten, nu ook niet echt veel zin in. Misschien morgen of zow wel weer is![]()
Alles kan natuurlijkquote:
Juist jaquote:
dat kan daar niet zomaar op straat heh.. waarom denk je dat ik een tuim wil hebben met flink wat groen en een flinke schutting?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "proefondervindelijk"?
Zal ik het ff voordoen een paar keer?
hmjah.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik dat zo op tv zie hebben ze daar zat oefen materiaal idd
En heel mexico van de kaart geveegdquote:Op zondag 11 juni 2006 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
volgens mij worden er deze week een paar spelers 'opgeruimd'
quote:
Over 2 maanden lezen we in de krant:quote:Op zondag 11 juni 2006 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
ja inderdaad, ongelovige westerse tyfushonden zijn het
Je lijkt Speedy de Grote Fantast welquote:Op zondag 11 juni 2006 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over 2 maanden lezen we in de krant:
WW III begon met een spelletje, ondertussen zijn er 3,5 miljard doden gevallen en is de voorbereiding op het EK begonnen
Nou moet je niet tever gaan hequote:Op zondag 11 juni 2006 19:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je lijkt Speedy de Grote Fantast wel![]()
dat zijn er nog lang geen 3,5 miljardquote:Op zondag 11 juni 2006 19:48 schreef SpeedyGJ het volgende:Orkaan jaagt over het WK
alle bezoekers en spelers zijn hierbij om het leven gekomen
Dan heb ik het nog niet eens over de gevolgen die buiten dat stadium gebeurtquote:Op zondag 11 juni 2006 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat zijn er nog lang geen 3,5 miljard
jaquote:Op zondag 11 juni 2006 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan heb ik het nog niet eens over de gevolgen die buiten dat stadium gebeurt![]()
Morgen zal Ahmadinedjad wel eens even de waarheid zeggen.. reken maar dat het geen spelletje is..quote:Op zondag 11 juni 2006 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
En toen lieten ze nog heel even zien dat voetbal maar een spelletje is en dat er belangrijkere dingen in de wereld zijn
Had het over de spelers van mexico die allemaal naar hun keeper gingenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Morgen zal Ahmadinedjad wel eens even de waarheid zeggen.. reken maar dat het geen spelletje is..![]()
Wereldwijd 50 orkanen waarvan 55 met CAT 6 door raastquote:
dat kan natuurlijk niet, ongelovige honden in hun korte broekjesquote:Op zondag 11 juni 2006 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had het over de spelers van mexico die allemaal naar hun keeper gingen
Dat zulke achterlijke idioten mogen bestaan zegquote:Op zondag 11 juni 2006 19:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Morgen zal Ahmadinedjad wel eens even de waarheid zeggen.. reken maar dat het geen spelletje is..![]()
Hoeveel drank heb jij al opquote:Op zondag 11 juni 2006 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies, 15 keer zoveel inwoners is ook 15 keer zoveel bloedgeile en bloedlekkere maagden van 18 met een glibberig mosseltje![]()
Drank en Warmte =quote:
Niets hoorquote:
Een koud biertje is anders best lekker als het zo idioot warm isquote:
Maar te veel alcohol is ook niet goed voor deze warmte, dan kun je beter is fris nemenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Een koud biertje is anders best lekker als het zo idioot warm is.
Ik drink nooit alcoholquote:Op zondag 11 juni 2006 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar te veel alcohol is ook niet goed voor deze warmte, dan kun je beter is fris nemen
Ik ook nietquote:
Wat beter is is niet altijd lekkerderquote:Op zondag 11 juni 2006 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar te veel alcohol is ook niet goed voor deze warmte, dan kun je beter is fris nemen
Niet puur iigquote:
Zeker wetenquote:
Het gaat tenslotte wel om je eigen levenquote:
Het leven (van wie dan ook) is bij tijd en wijle een stuk lolliger als je een borrel op hebtquote:Op zondag 11 juni 2006 20:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
[..]
Het gaat tenslotte wel om je eigen leven
quote:
Meestal wordt je ook veel moeier van luieren dan van gewoon iets doen, beetje jammer is datquote:
Nergens geenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben nu maar even wegheb even nergens geen zin meer in
En nuquote:
Tot later GJquote:Op zondag 11 juni 2006 20:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben nu maar even wegheb even nergens geen zin meer in
Mogelijk, hoewel ik altijd over actief ben natuurlijkquote:Op zondag 11 juni 2006 20:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Meestal wordt je ook veel moeier van luieren dan van gewoon iets doen, beetje jammer is dat.
Yeah right, gevalletje ADHD zekerquote:Op zondag 11 juni 2006 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mogelijk, hoewel ik altijd over actief ben natuurlijk
Hoi dolle_quote:
het was een solero exotic fruitquote:
Doe je snel...quote:
Welke werkzaamheden leg je neer danquote:
quote:
Ik weet nog niet of ik dat ga kijken. Ik twijfelquote:
Alles zeg ik je, alles. Ik gooi alles in de warquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
WIJ houden van Oraaaaa-hanje! Om zijn daaaaden en zijn doen!![]()
Hier was het 33 graden zeg ik je. 33quote:
Er zijn dingen waar je niet mee kunt stoppen...quote:Op zondag 11 juni 2006 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alles zeg ik je, alles. Ik gooi alles in de war
In het water was het gewoon lekkerquote:
Ik ben niet van zins mijn werkzaamheden voor te zettenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zijn dingen waar je niet mee kunt stoppen...
Morgen 26 tot 32 graden, maar het kan altijd meer wordenquote:
En wat zijn je werkzaamheden dan, niks tochquote:Op zondag 11 juni 2006 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet van zins mijn werkzaamheden voor te zetten
Alleen niet als je je vergeet in te smeren, heb dat 3 jaar geleden wel gewetenquote:
Ja, in de zon loopt het wel op tot 40 volgens mijquote:Op zondag 11 juni 2006 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen 26 tot 32 graden, maar het kan altijd meer worden
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen 26 tot 32 graden, maar het kan altijd meer worden
Kloptquote:Op zondag 11 juni 2006 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, in de zon loopt het wel op tot 40 volgens mij![]()
Nietsquote:Op zondag 11 juni 2006 20:50 schreef es70 het volgende:
[..]
En wat zijn je werkzaamheden dan, niks toch.
Ik ben een tikkeltje bruiner geworden, niet roodquote:Op zondag 11 juni 2006 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alleen niet als je je vergeet in te smeren, heb dat 3 jaar geleden wel geweten
En om die reden ga ik per heden stakenquote:
Ik heb altijd al gezegd dat huisvrouw zijn niet voor iedereen is weggelegdquote:Op zondag 11 juni 2006 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
NietsNiets
Ik run hier een heel fokking huishouden alleen. Ik ben huismanager, boodschappendienst, kok, schoonmaker, telefoniste, hovenier en wat zo al niet meer
Jij hebt hulp van 5 personen. Ik doe écht alles alleen. Ook het zware werk dusquote:Op zondag 11 juni 2006 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gezegd dat huisvrouw zijn niet voor iedereen is weggelegd.
Never mind. Ik beroep mij op het recht over te gaan tot stakenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik woon ook alleen
ik loop alleen niet zo te zaniken als Stu
Hulpquote:Op zondag 11 juni 2006 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt hulp van 5 personen. Ik doe écht alles alleen. Ook het zware werk dus
Wat danWat dacht je van de tuin water geven, het vuil buiten zetten en de deur op slot draaien voor het naar bed gaan
![]()
Ik denk dat ik daar ook wel zin in hebquote:Op zondag 11 juni 2006 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Never mind. Ik beroep mij op het recht over te gaan tot staken
Oh okee, staak er lekker een eind op los wijffiequote:Op zondag 11 juni 2006 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Never mind. Ik beroep mij op het recht over te gaan tot staken
Ik ben nu ook verbrand, alleen niet zo erg als 3 jaar terug, tenminste, dat mag ik hopenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben een tikkeltje bruiner geworden, niet rood.
Ik ben eindverantwoordelijke voor de administratie, het afhandelen van alle lopende zaken en het archiveren van de benodigde poststukken. Voorts ben ik enig aanspreekpunt voor derden en heb ik volledige beslissingsbevoegdheidquote:
Je hebt ook een heel huis in je uppiequote:Op zondag 11 juni 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik woon ook alleen
ik loop alleen niet zo te zaniken als Stu
Ja, ik heb de zonnesteek in combinatie met bier enzoquote:Op zondag 11 juni 2006 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, staak er lekker een eind op los wijffie
Wie denk je dat hier in huis de touwtjes in handen heeftquote:Op zondag 11 juni 2006 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben eindverantwoordelijke voor de administratie, het afhandelen van alle lopende zaken en het archiveren van de benodigde poststukken. Voorts ben ik enig aanspreekpunt voor derden en heb ik volledige beslissingsbevoegdheid
Op mijn externe werkplaats hebben ze geen airco laat staande frisse lucht. Heb nu al de neiging om morgen het werk af te bellenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
En om die reden ga ik per heden staken![]()
![]()
Daartoe heb je dan ook alle recht. Ik steun je, ongeacht de keuze welke je neemtquote:Op zondag 11 juni 2006 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Op mijn externe werkplaats hebben ze geen airco laat staande frisse lucht. Heb nu al de neiging om morgen het werk af te bellen
Moet ik je in de loop van de week komen uitgraven uit de verpakkingen van bezorgvoer en bierblikjesquote:Op zondag 11 juni 2006 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb de zonnesteek in combinatie met bier enzo![]()
Verkopen of asfalterenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:58 schreef Stuart het volgende:
De tuin welke ik hier moet onderhouden reikt verder dan je kunt zien. Zoveel werk heb ik er dus ook aan![]()
Als jouw PC vastloopt heb je daar iemand voorquote:Op zondag 11 juni 2006 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie denk je dat hier in huis de touwtjes in handen heeft. Bovendien heb ik er ook nog een (mager) betaalde baan bij...
Ik zeg niet dat het een nadeel is, maar het is waarschijnlijk wel meer 'werk'...quote:
Mijn residence is altijd neat and tidyquote:Op zondag 11 juni 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet ik je in de loop van de week komen uitgraven uit de verpakkingen van bezorgvoer en bierblikjes.
Misschien moet ik er inderdaad maar met de shovel doorheenquote:
Je hebt het slechtquote:Op zondag 11 juni 2006 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als jouw PC vastloopt heb je daar iemand voor
Zo kan ik nog wel 500000000 dingen opnoemen
Ben blij dat het tot je is doorgedrongenquote:Op zondag 11 juni 2006 21:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt het slecht. Zo slecht dat ik het me niet eens kan voorstellen... Zo slecht als jij het hebt wens ik echt niemand toe
.
![]()
Niet als je gaat stakenquote:
Petje af voor hoe je je lot weet te dragenquote:Op zondag 11 juni 2006 21:03 schreef Stuart het volgende:
Maar mij hoor je verder niet hoor. Ik zal niet klagen![]()
Ieuw, die is engquote:
Gelukkig ben je niet zo magerquote:Op zondag 11 juni 2006 21:04 schreef Stuart het volgende:
Zo bruin ben ik inmiddels dus geworden van het ploegen in de tuin![]()
Helaas ook niet zo rijk en beroemdquote:
Dankquote:Op zondag 11 juni 2006 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daartoe heb je dan ook alle recht. Ik steun je, ongeacht de keuze welke je neemt![]()
Dus je vind me dikquote:Op zondag 11 juni 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet zo mager. En heb je ook geen snor
.
Je moet je scherenquote:
Ik zei dat je niet zo mager bent, ik heb het woord dik niet gebruiktquote:Op zondag 11 juni 2006 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je vind me dik
Gezellige avond gaat dit worden
Fijne avond Flesquote:
quote:
Had je een koude douche moeten nemenquote:
stijve tepelsquote:
Daar heb je niet per definitie een kouwe douche voor nodigquote:
Tukkie gedaanquote:
maar het helpt welquote:Op zondag 11 juni 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar heb je niet per definitie een kouwe douche voor nodig.
Doe dat maar. Dat heb je wel verdiendquote:
het stijgt je naar je bol hequote:
Welja joh, dat heb je vast wel érgens mee verdientquote:
Minder aangenaamquote:
quote:
Ik ben net zo snel tevreden als die man van de Ola IJsquote:Op zondag 11 juni 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Welja joh, dat heb je vast wel érgens mee verdient. En zo niet, dan toch
.
quote:
Gewoon buigen zou meer worden gewaardeerdquote:Op zondag 11 juni 2006 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik dat eerder had gezien, had ik het niet gezegd
.
Ik ken de man van Ola niet, en weet dus ook niet of hij snel tevreden isquote:Op zondag 11 juni 2006 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben net zo snel tevreden als die man van de Ola IJs
IJsquote:Op zondag 11 juni 2006 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben net zo snel tevreden als die man van de Ola IJs
Die vraagt of je IETS gedaan hebt. Dan verdien je nml. een beloningquote:Op zondag 11 juni 2006 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ken de man van Ola niet, en weet dus ook niet of hij snel tevreden is.
Je kán natuurlijk ook té ver gaan, knorretjequote:Op zondag 11 juni 2006 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon buigen zou meer worden gewaardeerd![]()
Ik ben vrolijk hoorquote:Op zondag 11 juni 2006 21:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Je kán natuurlijk ook té ver gaan, knorretje.
Mooi zoquote:
Waterijsquote:
Ik ga strax de tuin water geven denk ik. Ben ik buiten als het lekker wat koeler isquote:
Kan je hier ook ff sproeien, ik heb geen zinquote:Op zondag 11 juni 2006 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga strax de tuin water geven denk ik. Ben ik buiten als het lekker wat koeler is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |