abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38777107
Ik vind het ook een heel lief mailtje van d'r. En goed van je dat je het gewoon gevraagd hebt. Het is niet zo handig om je allerlei dingen in je hoofd te halen en daarop gebaseerd wraakacties te ondernemen.

Ik vind het overigens helemaal niet vanzelfsprekend dat je voor het vrijgezellenfeestje uitgenodigd had moeten worden. Toen de zus van mijn vriend ging trouwen, ben ik heel netjes door degene die het organiseerde uitgenodigd. Ik kan het prima met zijn zus vinden, maar ik vond die avond toch iets te speciaal om er als niet heel goede vriendin bij te zijn. Leeftijdsverschil speelde daar ook een rol in. Ik had me zeker niet gekrenkt gevoeld als ik helemaal niet uitgenodigd was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_38777108
-Dubbel, hoe kan dat nou?-
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_38777197
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef Viking84 het volgende:

... maar ik ben helemaal niet uitgenodigd, waarschijnlijk 'omdat ik toch niet wil'.
Dat is knap lullig, als anderen voor je gaan denken. Is dat ook de reden, of ben jij nu voor hen aan het denken?
quote:
Hier word ik dus echt niet goed van. Het gaat er niet om of ik wil of niet, maar ze kunnen tenminste het fatsoen hebben om me te vragen. Nu voel ik me dus buitengesloten.
Doet me denken aan een vriendin die wenste dat er dienstplicht voor vrouwen was. Dan kon ze weigeren...
Oftewel: Klopt het, had je ook inderdaad niet gewild?
quote:
Laatst werd ik ook al eens op het laatste moment uitgenodigd voor een feestje bij m'n zus.
Op het laatste moment zodat je hopelijk niet kunt!
quote:
Vast niet omdat ik zo gezellig ben, maar omdat ze het niet konden maken om mij niet te vragen.
Beetje negatief?
quote:
Maar het is dus gewoon kwetsend om dan maar niet uitgenodigd te worden
Ik heb echt zin om het bij de bruiloft te laten afweten. Statement maken enzo.
Begrijpelijk!
Al zul je er niet veel blijer van worden of begrip mee kweken ofzo. Je komt natuurlijk altijd over als een gefrustreerd persoontje. Je kunt het toch niet goed doen
  maandag 12 juni 2006 @ 13:24:48 #79
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_38777215
Hoe slechthorend ben je?
Ik ben aan 1 kant 50% doof en ja in grote groepen moet ik af en toe bijfantaseren wat er verteld wordt maar voor de rest gaat het wel goed.
  maandag 12 juni 2006 @ 14:47:33 #80
2661 KWAKje
in dr eendje of als Hekje
pi_38779332
en zo komt alles op zn pootjes terecht!

over de bruiloft:
tuurlijk ga je. je trekt je 'most fabulous' jurk aan, steekt een bloem in je haar en je neemt een enorme bult goeie zin mee. tijdens de trouwerette heb jij het naar je zin, je maakt met veel mensen een kort praatje; fladdert iedereen langs en besmet ze met je 'goeie zin'. laat die 'oude besje' maar eens tollen van jouw sprankelende jeugdigheid (ga dus niet afwachten totdat iemand naar jou toekomt. neemt iemand eindelijk die moeite, versta je de helft niet. nee, jij neemt initiaitef, gesprekjes hou je lekker kort&krachtig, gebruik vooral cliché's en standaard-opmerkingen: die zijn er genoeg voor zo'n dag. en daar zijn ze voor). voortaan ben jij de eerste die ze uitnodigen, want jij weet hoe je een feestje moet bouwen - so to speak.
veel plezier!
" 'n stukkie van 'n bloemkool is ok weer'n bloemkooltie op zich"
pi_38779415
quote:
Op maandag 12 juni 2006 10:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb mail (namen van anderen zijn even gewijzigd in initialen):
[..]

dus het valt allemaal toch nog mee

Overigens wisten jullie misschien niet dat het leeftijdsverschil zo groot is. Mijn broer is 41, mijn schoonzus to be dus 43 en mijn zussen zijn 36 en 39. Dan praat je toch over een wereld van verschil (zelf ben ik immers 22).
Kijk, dat is een lief mailtje

Je hebt je dus druk gemaakt om niets
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  maandag 12 juni 2006 @ 16:34:04 #82
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_38781877
Je schoonzus zou je moeder kunnen zijn.
  maandag 12 juni 2006 @ 19:07:30 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38786576
Terwijl ik aan het lezen was dacht ik al..TS is een nakomertje...
WSS is dr schoonzus 2 keer zo oud... en wat blijkt. Het is zo.
I
pi_38786755
Nou, Viking84, je voodoo poppetje kan weer in de kast dus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 12 juni 2006 @ 19:15:36 #85
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38786862
quote:
Op maandag 12 juni 2006 19:07 schreef amaranta het volgende:
Terwijl ik aan het lezen was dacht ik al..TS is een nakomertje...
WSS is dr schoonzus 2 keer zo oud... en wat blijkt. Het is zo.
I
No offence, maar als 20 jarige tussen een stel 40 jarige rosé mutsen zitten zou ik ook passeren.
  maandag 12 juni 2006 @ 21:15:51 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38791410
quote:
Op maandag 12 juni 2006 19:13 schreef milagro het volgende:
Nou, Viking84, je voodoo poppetje kan weer in de kast dus

nee, ik was inderdaad niet gegaan en om dezelfde reden als mijn schoonzus to be mailt : wat moet ik tussen die oude besjes
Niet meer actief op Fok!
pi_38794217
Even tvp.

Ik heb al via MSN op het topic gereageerd, mods, mag het even?
  maandag 12 juni 2006 @ 23:05:15 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38796556
quote:
Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef Black_Tulip het volgende:
Even tvp.

Ik heb al via MSN op het topic gereageerd, mods, mag het even?
nou er komt toch niet veel bijzonders meer bij te staan denk ik
Niet meer actief op Fok!
pi_38796672
Ik zou ze eens gaan vragen waarom ze jou niet hebben uitgenodigd, dan kun je meteen jouw kant van het verhaal vertellen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_38796960
quote:
Op maandag 12 juni 2006 23:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zou ze eens gaan vragen waarom ze jou niet hebben uitgenodigd, dan kun je meteen jouw kant van het verhaal vertellen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38798065
oh dat was al gebeurd zie ik, ja sorry ik ga niet alle quotes nalezen....maar eind goed al goed?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_38801534
quote:
Op zondag 11 juni 2006 17:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, dat wel.

Ik snap je eerste opmerking niet.

Gewoon statement maken --> positieve waardering van statement maken
je hebt er echt alleen jezelf mee --> negatieve waardering van statement maken?

Moet ik het nu wel of niet laten afweten?
Je broer heeft je toch niet niet uitgenodigt en hij zal het neem ik aan niet leuk vinden als zijn zus er niet is , gewoon gaan dus
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_38801938
quote:
Op maandag 12 juni 2006 23:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou er komt toch niet veel bijzonders meer bij te staan denk ik
Nee, dat niet inderdaad.
pi_38802181
quote:
Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef Viking84 het volgende:

ik hoor net dat m'n zussen naar het vrijgezellenfeest van mijn aanstaande schoonzus zijn geweest (m'n broer gaat dus trouwen), maar ik ben helemaal niet uitgenodigd, waarschijnlijk 'omdat ik toch niet wil'.

Hier word ik dus echt niet goed van. Het gaat er niet om of ik wil of niet, maar ze kunnen tenminste het fatsoen hebben om me te vragen. Nu voel ik me dus buitengesloten.

Laatst werd ik ook al eens op het laatste moment uitgenodigd voor een feestje bij m'n zus. Vast niet omdat ik zo gezellig ben, maar omdat ze het niet konden maken om mij niet te vragen.

Ik heb echt zin om het bij de bruiloft te laten afweten. Statement maken enzo.

Overigens, de reden dat ik vaak niet wil is dat ik slechthorend ben en om deze en andere redenen niet zo dol ben op grote roepen. Kan het vaak niet verstaan enzo en dan lig je er al vaak buiten.

Maar het is dus gewoon kwetsend om dan maar niet uitgenodigd te worden
Het lijkt me beter om ze te vertellen dat je je gekwetst voelt door deze dingen, dat je er ook graag bij wilt horen, en dat je het gevoel hebt dat ze je overslaan vanwege je slechthorendheid. Zeg dat je graag deel uit wil maken van de familie en dat je op deze manier het gevoel hebt te worden buitengesloten. Probeer als je wordt uitgenodigd, een gezellige gast te zijn, ook al ben je slechthorend, je hoeft niet chagrijnig te zijn bijvoorbeeld en in een hoekje te gaan zitten kniezen. Je wordt vast vaker uitgenodigd als men weet hoe jij je voelt over deze dingen.
pi_38802698
En nu snap ik het hele probleem niet, na het doorlezen van dit topic
  dinsdag 13 juni 2006 @ 08:49:55 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38803000
Zucht. Als mensen nou eerst het topic eens HELEMAAL zouden lezen voor ze weer met allemaal vragen/opmerkingen komen die allang de revue gepasseerd zijn...
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:30:46 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38810088
Dat valt gelukkig dus reuze mee!

Veel plezier straks op de bruiloft .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38810245
Misschien hadden ze het wel gevraagd of je naar het vrijgezellenfeestje wilde komen, maar heb je het niet gehoord.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_38810673
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:35 schreef Lucille het volgende:
Misschien hadden ze het wel gevraagd of je naar het vrijgezellenfeestje wilde komen, maar heb je het niet gehoord.

Maar stiekem toch wel grappig
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:06:08 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38811225
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
Dat valt gelukkig dus reuze mee!

Veel plezier straks op de bruiloft .
dank je *toch wel erg veel zin in heeft
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo