Dat is knap lullig, als anderen voor je gaan denken. Is dat ook de reden, of ben jij nu voor hen aan het denken?quote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef Viking84 het volgende:![]()
... maar ik ben helemaal niet uitgenodigd, waarschijnlijk 'omdat ik toch niet wil'.
Doet me denken aan een vriendin die wenste dat er dienstplicht voor vrouwen was. Dan kon ze weigeren...quote:Hier word ik dus echt niet goed van. Het gaat er niet om of ik wil of niet, maar ze kunnen tenminste het fatsoen hebben om me te vragen. Nu voel ik me dus buitengesloten.
Op het laatste moment zodat je hopelijk niet kunt!quote:Laatst werd ik ook al eens op het laatste moment uitgenodigd voor een feestje bij m'n zus.
Beetje negatief?quote:Vast niet omdat ik zo gezellig ben, maar omdat ze het niet konden maken om mij niet te vragen.
Begrijpelijk!quote:Maar het is dus gewoon kwetsend om dan maar niet uitgenodigd te worden
Ik heb echt zin om het bij de bruiloft te laten afweten. Statement maken enzo.
Kijk, dat is een lief mailtjequote:Op maandag 12 juni 2006 10:58 schreef Viking84 het volgende:Ik heb mail (namen van anderen zijn even gewijzigd in initialen):
[..]dus het valt allemaal toch nog mee
Overigens wisten jullie misschien niet dat het leeftijdsverschil zo groot is. Mijn broer is 41, mijn schoonzus to be dus 43 en mijn zussen zijn 36 en 39. Dan praat je toch over een wereld van verschil (zelf ben ik immers 22).
No offence, maar als 20 jarige tussen een stel 40 jarige rosé mutsen zitten zou ik ook passeren.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:07 schreef amaranta het volgende:
Terwijl ik aan het lezen was dacht ik al..TS is een nakomertje...
WSS is dr schoonzus 2 keer zo oud... en wat blijkt. Het is zo.
I
quote:Op maandag 12 juni 2006 19:13 schreef milagro het volgende:
Nou, Viking84, je voodoo poppetje kan weer in de kast dus
nou er komt toch niet veel bijzonders meer bij te staan denk ikquote:Op maandag 12 juni 2006 22:17 schreef Black_Tulip het volgende:
Even tvp.
Ik heb al via MSN op het topic gereageerd, mods, mag het even?
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zou ze eens gaan vragen waarom ze jou niet hebben uitgenodigd, dan kun je meteen jouw kant van het verhaal vertellen
Je broer heeft je toch niet niet uitgenodigt en hij zal het neem ik aan niet leuk vinden als zijn zus er niet is , gewoon gaan dusquote:Op zondag 11 juni 2006 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Ik snap je eerste opmerking niet.
Gewoon statement maken --> positieve waardering van statement maken
je hebt er echt alleen jezelf mee --> negatieve waardering van statement maken?
Moet ik het nu wel of niet laten afweten?
Nee, dat niet inderdaad.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou er komt toch niet veel bijzonders meer bij te staan denk ik
Het lijkt me beter om ze te vertellen dat je je gekwetst voelt door deze dingen, dat je er ook graag bij wilt horen, en dat je het gevoel hebt dat ze je overslaan vanwege je slechthorendheid. Zeg dat je graag deel uit wil maken van de familie en dat je op deze manier het gevoel hebt te worden buitengesloten. Probeer als je wordt uitgenodigd, een gezellige gast te zijn, ook al ben je slechthorend, je hoeft niet chagrijnig te zijn bijvoorbeeld en in een hoekje te gaan zitten kniezen. Je wordt vast vaker uitgenodigd als men weet hoe jij je voelt over deze dingen.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef Viking84 het volgende:![]()
ik hoor net dat m'n zussen naar het vrijgezellenfeest van mijn aanstaande schoonzus zijn geweest (m'n broer gaat dus trouwen), maar ik ben helemaal niet uitgenodigd, waarschijnlijk 'omdat ik toch niet wil'.
Hier word ik dus echt niet goed van. Het gaat er niet om of ik wil of niet, maar ze kunnen tenminste het fatsoen hebben om me te vragen. Nu voel ik me dus buitengesloten.
Laatst werd ik ook al eens op het laatste moment uitgenodigd voor een feestje bij m'n zus. Vast niet omdat ik zo gezellig ben, maar omdat ze het niet konden maken om mij niet te vragen.
Ik heb echt zin om het bij de bruiloft te laten afweten. Statement maken enzo.
Overigens, de reden dat ik vaak niet wil is dat ik slechthorend ben en om deze en andere redenen niet zo dol ben op grote roepen. Kan het vaak niet verstaan enzo en dan lig je er al vaak buiten.
Maar het is dus gewoon kwetsend om dan maar niet uitgenodigd te worden
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:35 schreef Lucille het volgende:
Misschien hadden ze het wel gevraagd of je naar het vrijgezellenfeestje wilde komen, maar heb je het niet gehoord.
dank jequote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:30 schreef Copycat het volgende:
Dat valt gelukkig dus reuze mee!
Veel plezier straks op de bruiloft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |