abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38840104
Maar ik denk dat ik vrijdag misschien met de nieuwe sprinter een ritje belgie heb.

Dus dan kan ik wel een update geven , je kan de sprinter standaart met een automaat krijgen.
alleen denk ik dat er veel 6 bakkies verkocht zullen worden ivm slijtage enz .

Ik ben benieuwd wat wij krijgen
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:54:39 #27
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38840288
Er zijn afaik 3 lengtes, zeg maar kort, midden en lang. Heeft iemand ervaring met wisselen tussen midden en lang? De lange is ongeveer een meter langer en dat hangt achter de achteras, dus dat zwenkt itt het middenformaat nogal uit.

Ons wagenpark (vito en sprinters van de normale lengte) worden binnenkort helemaal vervangen door nieuwe sprinters en dat zouden best wel eens lange kunnen zijn. Zelf maak ik me niet zo druk, maar er zijn nu al mensen die alleen op vito's rijden omdat ze de huidige sprinters al "eng" vinden.

Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Iemand ervaringen?
Vampire Romance O+
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:40:48 #28
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_38841405
De nieuwe Sprinter en Transporter vind ik wel mooi, de rest is echt niks
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_38850158
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:40 schreef Maikalo het volgende:
De nieuwe Sprinter en Transporter vind ik wel mooi, de rest is echt niks
De Transporter T5 draait al weer een heel aantal jaren mee hoor.....
pi_38850357
De reclame voor de voorganger van de VW crafter, de LT was er erg duidelijk over: "Als het nodig was voor ons werk om er mooi uit te zien, dan hadden we daar wel aan gedacht."
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:22:27 #31
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38850474
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:19 schreef Pony-Lover het volgende:
De reclame voor de voorganger van de VW crafter, de LT was er erg duidelijk over: "Als het nodig was voor ons werk om er mooi uit te zien, dan hadden we daar wel aan gedacht."
Dat bewijst maar weer eens dat reclames toch niet altijd liegen

Overigens is het voor toch redelijk wat werkzaamheden waar deze auto's voor gebruikt worden enigszins belangrijk dat ze een mooie uitstraling hebben. Het hangt ook van het bedrijf af. Maargoed, in zo'n situatie kies je ipv de LT gewoon voor een Sprinter.
Vampire Romance O+
pi_38851714
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:15 schreef Alexxxxx het volgende:
De Transporter T5 draait al weer een heel aantal jaren mee hoor.....
1,5 jaar ofzo toch nog maar?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_38852442
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

1,5 jaar ofzo toch nog maar?
eind juli 2003 men ik dat ik ze voor het eerst zag rijden

Even opgezocht op wikipedia, en dat klopt
quote:
T5

De T4 werd in 2003 opgevolgd door de T5. Hij wordt zowel in Hannover als in Poznań gebouwd.
pi_38852723
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
eind juli 2003 men ik dat ik ze voor het eerst zag rijden

Even opgezocht op wikipedia, en dat klopt
[..]
Damn! . Zo lang al.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_38863107
volkswagen LT we hebben er 1 , bakwagentje .

Mijn werkgever heeft er vreselijk veel spijt van dat hij hem ooit heeft gekocht. van de 5 sprinters alleen maar normaal onderhoud en een paar met nieuwe koppelingsplaten . dit met gemiddeld 350 DKM .

De LT daar is alles aan vernieuwd in dezelfde periode . Nieuwe motor , cadan , computer , versnellingsbak ,nieuwe achteras . dit met een goede 290 DKM . nu staat ie weer bij de garage met een motorstoring waarvan ze het probleem niet kunnen vinden . Maar omdat bijna alles nieuw is ( onder de 60 DKM ) kan hij hem niet wegdoen dooor de gemaakte kosten . Maar ik denk dat het niet lang meer gaat duren .

Hij zal iig niets anders meer kopen dan een sprinter
pi_38867760
Op het werk is er een Sprinter bakwagen, semi automaat ding heeft al een paar bakrevisies gehad en de km stand is pas bij 77.000 ofzo
pi_38898915
ik zit hier in oostenrijk en hier hebben ze hem al even de crafter en ik zag bij de dealer dat het chassis al veel vliegroest had dus ik weet niet hoe de kwaliteit verders is maar dat zag er slecht uit de baas zei dat hij zijn lt 40 dan nog maar even blijft rijden
dat zijn echt ideale wagens grote laadcapaciteit super sterk en rijd zeer goed
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')