abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38839865
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Ben m helemaal vergeten in te vullen door m'n tentamens Ik stel dat soort dingen steeds uit en dan komt er uiteindelijk niets van
Ik wist het geeneens... maar ik heb de fora ook niet mer zo in de gaten gehouden...
pi_38839869
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:12 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Haha ja was leuk, chopperen voor de kust van Dalian Alleen alle BH"s vlogen jullie kant van de kust op waardoor ik steeds net te laat was met tv guided of hij haalde het net niet, te lange afstand.
ach jullie hadden de bootjes
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:35:57 #178
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38839922
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:36 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

svideo 10 meter? succes, je kunt beter voor zon afstand gele tulp gebruiken...
svideo is beter dan gele tulp (composiet).
En ik heb zelf geloof ik nu 20 mtr tussen mijn dvd recorder en mijn beamer en de kwaliteit is prima, hoeft niet super te zijn, aangezien ik de goedkoopste dvd recorder heb gekocht die de mediamarkt had. Ik gebruik hem alleen maar voor het opnemen van Top gear en het kijken van tv op de beamer.

Voor het kijken van dvd's heb ik een denon 2910 die ik via een oehlbach hmdi kabel van 15 mtr heb aangesloten en de weergave is super
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_38840141
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Ben m helemaal vergeten in te vullen door m'n tentamens Ik stel dat soort dingen steeds uit en dan komt er uiteindelijk niets van
En bedankt he?!!

Ik dacht nog: "Als ik maar boven Ferdi eindig.."

heeft hij niet ingevuld.
pi_38840155
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

En ik heb zelf geloof ik nu 20 mtr tussen mijn dvd recorder en mijn beamer en de kwaliteit is prima, hoeft niet super te zijn, aangezien ik de goedkoopste dvd recorder heb gekocht die de mediamarkt had. Ik gebruik hem alleen maar voor het opnemen van Top gear en het kijken van tv op de beamer.

Voor het kijken van dvd's heb ik een denon 2910 die ik via een oehlbach hmdi kabel van 15 mtr heb aangesloten en de weergave is super
O ok. Ik moest ook een keer een S-Video kabel hebben van 10 meter, toen zei die man dat de kwaliteit erg veel minder wordt aangezien svideo uit kleinere kabeltjes bestaat en dus meer verlies heeft dan de ene kabel van tulip...
pi_38840208
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:50 schreef Razorback het volgende:

Net was er een Commander die de hele tijd auto's op de arty gooit, gaat de arty elke keer een klein stukje van kapot en uiteindelijk helemaal.

Is dat een reden om iemand te kicken van de server?
Dat was www.zulumodding.de , hij is toch uiteindelijk gekikt omdat hij arty op een uncap base bleef gooien?
pi_38840302
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:51 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Dat was www.zulumodding.de , hij is toch uiteindelijk gekikt omdat hij arty op een uncap base bleef gooien?
het is een vaste gast van de server maar soms snapt ie er niets van...
pi_38840321
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

wat voor beamer heb jij? hebbie en linkje.
wil ook een beamer in me neue hause, maar weet niet waar je voornamelijk op moet letten.
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:17:50 #184
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38840820
Gewoon de Sanyo Z4 nemen, die is goed!
Ik heb de Z1 gehad en nu de Z3, ben erg tevreden.
Ik zou hem kopen in duitsland dat scheelt ook weer aardig wat poen, geldt trouwens voor alle A/V spullen.
http://www.sanyo.nl

De Z3 is nu niet duur meer in nederland.
http://www.beamerdiscount(...)s-thuisbioscoop.html
2de in de Tour de BoF!
pi_38841260
en beamers met verschillende lampen? is dat echt voor de nerds of merk je wel degelijk verschil met deze sanyo bijvoorbeeld.
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:01:19 #186
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38841918
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:34 schreef staticdata het volgende:
en beamers met verschillende lampen? is dat echt voor de nerds of merk je wel degelijk verschil met deze sanyo bijvoorbeeld.
Hoe bedoel je precies met verschillende lampen?
Je hebt lcd , dlp en crt projectoren.
De laatste heeft 3 buizen (lampen) en geeft het beste beeld, echter ze wegen dan ook meteen een kilootje of 60-80.

Die van sanyo zijn gewoon lcd. ze zijn lekker klein en wegen nog geen 6 kilo.

Het is met deze beamers voor thuis wel zo dat je moet verduisteren, anders zie je niet zo veel.
Ik gebruik mijn beamer ook niet om normaal tv te kijken, daar vind ik het niet echt wat voor. Voor de Formule 1, voetbal en Top gear maak ik wel een uitzondering.
2de in de Tour de BoF!
pi_38842442
zoals je idd zegt dat je een projector hebt met groen,blauw en rode lamp. die dingen zijn inmens maar lijken me ook wel een beter beeld mee te geven. en moet je bij crt dan niet verduisteren?

denk dat ik dan gewoon voor een lcd gaat als die prima is voor films en soms tv.
kwaliteit is prima?
pi_38842519
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:47 schreef jpjedi het volgende:
En bedankt he?!!

Ik dacht nog: "Als ik maar boven Ferdi eindig.."

heeft hij niet ingevuld.
Jij bent mijn charity-project van deze maand

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_38842693
Beste BOFfers zoals al eerder aangegeven door Postman, de inschrijving voor de FoD lanparty is weer begonnen.

Inschrijven is mogelijk op http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=423

Misschien is er dan wel een compleet BOF huisje met 8 a 10 gamers

Ik ben benieuwd

Groeten Cardinal[NL]
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:44:17 #190
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_38843219
Pfff gisteren echt irritant. BZAWZA (die chopper gasten) daarvan liep er eentje heel de tijd te rapen op dialanplant op de carrier. Er was verder niemand van bof behalve ik en whiteops. Kon er niks tegen doen.. heel irritant dus!!
-- ViPeRII --
pi_38843289
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:44 schreef ViPeRII het volgende:
Pfff gisteren echt irritant. BZAWZA (die chooper gasten) daarvan liep er eentje heel de tijd te rapen op dialanplant op de carrier. Er was verder niemand van bof behalve ik en whiteops. Kon er niks tegen doen.. heel irritant dus!!
goed dat je het zegt. ik weet niet of je xfire heb maar daar is als het goed is altijd wel een admin online. escape,diamond,rudy.

daboyz 404 was vorige keer ook weer gaan rapen op Oman. blijkbaar krijgen ze hun oude gewoonte weer zuruck
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:48:49 #192
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_38843354
daboyz was het niet iig. Ook een commander van ons die stom deed door op gulf artys op uncap mec base te gooien. Was echt verder niemand ingame. Xfire heb ik nog niet, zal ik vandaag eens halen.
-- ViPeRII --
pi_38843428
oh ik zag in die naam namelijk iets van wzza en die is van da boys.
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:52:17 #194
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_38843477
ja klopt, leek er wel op
-- ViPeRII --
pi_38844383
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:48 schreef ViPeRII het volgende:
daboyz was het niet iig. Ook een commander van ons die stom deed door op gulf artys op uncap mec base te gooien. Was echt verder niemand ingame. Xfire heb ik nog niet, zal ik vandaag eens halen.
Ik ben altijd op xfire te vinden mits ik op mijn pc ben. Dus voeg me even toe, mijn naam is hetzelfde als op dit forum.
BF2: Diamond3d
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:27:32 #196
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_38844415
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:19 schreef staticdata het volgende:
zoals je idd zegt dat je een projector hebt met groen,blauw en rode lamp. die dingen zijn inmens maar lijken me ook wel een beter beeld mee te geven. en moet je bij crt dan niet verduisteren?

denk dat ik dan gewoon voor een lcd gaat als die prima is voor films en soms tv.
kwaliteit is prima?
Bij een crt hoef je minder te verduisteren.
Ik heb dubbele gordijnen, en heb super strak beeld, zeker via dvd. Beeld is beter dan prima.
Wanneer je echt heel erg problemen hebt met verduisteren en veel overdag wilt kijken dan zal het tegenvallen, aangezien je dan gewoon veel minder zal zien. Hoe donkerder de kamer hoe beter je beeld.

Aantal zaken waar je rekening mee moet houden als je een beamer neemt:

• Projectie oppervlak, zorg dat dit een effen vlak is, en qua kleur het liefts wit of grijs. Of neem een echt projectiedoek.
  • Plaatsing projector. Projector maakt altijd wel iets geluid, heeft ruimte nodig om de warme lucht kwijt te kunnen en moet op de juiste afstand van de muur worden geplaatst om tot de juiste schermgrootte te komen.
  • Kabels, vooral als je je projector aan het plafond hangt dan heb je nogal wat nodig aan kabels, neem hiervoor ruimte op in je budget.
  • Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    pi_38844716
    me budget voor het HomeTheater gebeuren zal ongeveer 4000 a 5000 gaan bedragen.
    en eigenlijk wil ik het liefst dan zo'n projectiescherm die je met de afstandbediening naar beneden kan laten rollen
    maar in dat budget zit dus boxen, receiver, dvd speler, kabels etc...
    Boxen kan ik weer goedkoop via me vorige werkgever krijgen.
    pi_38845429
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 12:40 schreef staticdata het volgende:
    me budget voor het HomeTheater gebeuren zal ongeveer 4000 a 5000 gaan bedragen.
    en eigenlijk wil ik het liefst dan zo'n projectiescherm die je met de afstandbediening naar beneden kan laten rollen
    maar in dat budget zit dus boxen, receiver, dvd speler, kabels etc...
    Boxen kan ik weer goedkoop via me vorige werkgever krijgen.
    als je dat te besteden hebt zou ik NIET voor een beamer gaan ,maar voor een goede grote 1920x1080 lcd... En houd er rekening mee dat als je groot beeld wil je beamer ook naar acheter moet voor 2 meter beeld, moet je beamer ongeveer 3 meter van het scherm staan
    pi_38845592
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:06 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

als je dat te besteden hebt zou ik NIET voor een beamer gaan ,maar voor een goede grote 1920x1080 lcd... En houd er rekening mee dat als je groot beeld wil je beamer ook naar acheter moet voor 2 meter beeld, moet je beamer ongeveer 3 meter van het scherm staan
    me huiskamer word 5 meter breed dus dat zal het probleem niet zijn. het is niet de bedoeling de beamer voor televisei te gebruiken, maar puur voor films en bijvoorbeeld F1 en voetbal.
    ik heb nu nog een 28 inch jvc breedbeeld die het goed doet, dus die zal ik meenemen. als die aan vervanging toe is zal er wel een lcd komen.
    en eventueel word het en LCD & beamer.
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:16:27 #200
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_38845716
    Aangezien ik niet met mijn pc kan pimpen doe ik het wel met mijn HomeTheatre Setup.

Projector:
    Sanyo PLV-Z3

Projectiescherm:
    Projecta Cinema RF Electrol (117x200)

DVD speler:
    Denon 2910

Receiver:
    NAD T760

Fronts:
    Chario Syntar T200

Center:
    Chario Syntar Dialoque