Ik wist het geeneens... maar ik heb de fora ook niet mer zo in de gaten gehouden...quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Ben m helemaal vergeten in te vullen door m'n tentamensIk stel dat soort dingen steeds uit en dan komt er uiteindelijk niets van
ach jullie hadden de bootjesquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha ja was leuk, chopperen voor de kust van DalianAlleen alle BH"s vlogen jullie kant van de kust op waardoor ik steeds net te laat was met tv guided of hij haalde het net niet, te lange afstand.
svideo is beter dan gele tulp (composiet).quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:36 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
svideo 10 meter? succes, je kunt beter voor zon afstand gele tulp gebruiken...
En bedankt he?!!quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Ben m helemaal vergeten in te vullen door m'n tentamensIk stel dat soort dingen steeds uit en dan komt er uiteindelijk niets van
O ok. Ik moest ook een keer een S-Video kabel hebben van 10 meter, toen zei die man dat de kwaliteit erg veel minder wordt aangezien svideo uit kleinere kabeltjes bestaat en dus meer verlies heeft dan de ene kabel van tulip...quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
svideo is beter dan gele tulp (composiet).
En ik heb zelf geloof ik nu 20 mtr tussen mijn dvd recorder en mijn beamer en de kwaliteit is prima, hoeft niet super te zijn, aangezien ik de goedkoopste dvd recorder heb gekocht die de mediamarkt had. Ik gebruik hem alleen maar voor het opnemen van Top gear en het kijken van tv op de beamer.
Voor het kijken van dvd's heb ik een denon 2910 die ik via een oehlbach hmdi kabel van 15 mtr heb aangesloten en de weergave is super![]()
Dat was www.zulumodding.de , hij is toch uiteindelijk gekikt omdat hij arty op een uncap base bleef gooien?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:50 schreef Razorback het volgende:
Net was er een Commander die de hele tijd auto's op de arty gooit, gaat de arty elke keer een klein stukje van kapot en uiteindelijk helemaal.
Is dat een reden om iemand te kicken van de server?
het is een vaste gast van de server maar soms snapt ie er niets van...quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:51 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dat was www.zulumodding.de , hij is toch uiteindelijk gekikt omdat hij arty op een uncap base bleef gooien?
wat voor beamer heb jij? hebbie en linkje.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
svideo is beter dan gele tulp (composiet).
En ik heb zelf geloof ik nu 20 mtr tussen mijn dvd recorder en mijn beamer en de kwaliteit is prima, hoeft niet super te zijn, aangezien ik de goedkoopste dvd recorder heb gekocht die de mediamarkt had. Ik gebruik hem alleen maar voor het opnemen van Top gear en het kijken van tv op de beamer.
Voor het kijken van dvd's heb ik een denon 2910 die ik via een oehlbach hmdi kabel van 15 mtr heb aangesloten en de weergave is super![]()
Hoe bedoel je precies met verschillende lampen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:34 schreef staticdata het volgende:
en beamers met verschillende lampen? is dat echt voor de nerds of merk je wel degelijk verschil met deze sanyo bijvoorbeeld.
Jij bent mijn charity-project van deze maandquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:47 schreef jpjedi het volgende:
En bedankt he?!!
Ik dacht nog: "Als ik maar boven Ferdi eindig.."
heeft hij niet ingevuld.![]()
goed dat je het zegt. ik weet niet of je xfire heb maar daar is als het goed is altijd wel een admin online. escape,diamond,rudy.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:44 schreef ViPeRII het volgende:
Pfff gisteren echt irritant. BZAWZA (die chooper gasten) daarvan liep er eentje heel de tijd te rapen op dialanplant op de carrier. Er was verder niemand van bof behalve ik en whiteops. Kon er niks tegen doen.. heel irritant dus!!
Ik ben altijd op xfire te vinden mits ik op mijn pc ben. Dus voeg me even toe, mijn naam is hetzelfde als op dit forum.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:48 schreef ViPeRII het volgende:
daboyz was het niet iig. Ook een commander van ons die stom deed door op gulf artys op uncap mec base te gooien. Was echt verder niemand ingame. Xfire heb ik nog niet, zal ik vandaag eens halen.
Bij een crt hoef je minder te verduisteren.quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:19 schreef staticdata het volgende:
zoals je idd zegt dat je een projector hebt met groen,blauw en rode lamp. die dingen zijn inmens maar lijken me ook wel een beter beeld mee te geven. en moet je bij crt dan niet verduisteren?
denk dat ik dan gewoon voor een lcd gaat als die prima is voor films en soms tv.
kwaliteit is prima?
als je dat te besteden hebt zou ik NIET voor een beamer gaan ,maar voor een goede grote 1920x1080 lcd... En houd er rekening mee dat als je groot beeld wil je beamer ook naar acheter moet voor 2 meter beeld, moet je beamer ongeveer 3 meter van het scherm staanquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:40 schreef staticdata het volgende:
me budget voor het HomeTheater gebeuren zal ongeveer 4000 a 5000 gaan bedragen.
en eigenlijk wil ik het liefst dan zo'n projectiescherm die je met de afstandbediening naar beneden kan laten rollen
maar in dat budget zit dus boxen, receiver, dvd speler, kabels etc...
Boxen kan ik weer goedkoop via me vorige werkgever krijgen.
me huiskamer word 5 meter breed dus dat zal het probleem niet zijn. het is niet de bedoeling de beamer voor televisei te gebruiken, maar puur voor films en bijvoorbeeld F1 en voetbal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
als je dat te besteden hebt zou ik NIET voor een beamer gaan ,maar voor een goede grote 1920x1080 lcd... En houd er rekening mee dat als je groot beeld wil je beamer ook naar acheter moet voor 2 meter beeld, moet je beamer ongeveer 3 meter van het scherm staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |