volgens mij ga je niet bij 10k omhoog, maar bij 12.000 ofzo. wat is je bf2 naam?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:05 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, ik speel nu weer regelmatig BF2.
Echter mijn profiel lijkt bugged. Ik heb nu 10k kills, maar ik ben niet in rang omhoog gegaan ofzo. Hoe zit dat met die rangen?
Het gaat niet om het aantal kills maar om het aantal punten wat betreft de rangen. 10k betekend minimaal 20k punten. Bij de 50k ga je weer omhoog mits je de Basic Armor Badge, Basic Transport Badge, Basic Helicopter Badge, Basic Aviator Badge, Basic Air Defense Badge, Basic Ground Defense Badge hebt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:05 schreef Fliepke het volgende:
Zeg, ik speel nu weer regelmatig BF2.
Echter mijn profiel lijkt bugged. Ik heb nu 10k kills, maar ik ben niet in rang omhoog gegaan ofzo. Hoe zit dat met die rangen?
als je aan heb gegeven interesse te hebben om je in die materie te verdiepen zodat je het zelf snel eigen maakt lijkt me niets aan de hand. van welke producten wist je het minst af dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Het gesprek ging voor me gevoel goed en op de vragen wist ik zo antwoord te geven. Echter handelen ze in verschillende producten en de producten waar ik zelf het minst vanaf weet (althans de dingen waar ik me nooit in verdiept hebt) daar worden de meeste vragen over gesteld dus dat kan ik me nadeel werken. Ik wacht het af, het zou geen ramp zijn als het niks word. Zit dalijk wellicht ook weer met school en heb voorlopig werk op het moment.
Juist, dat heb ik ook gezegd. Navigatiesystemen, TomTom etc. Die dingen heb ik ook nooit in me handen gehad. Heb ze ook niet nodig he als ik altijd met OV ga.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je aan heb gegeven interesse te hebben om je in die materie te verdiepen zodat je het zelf snel eigen maakt lijkt me niets aan de hand. van welke producten wist je het minst af dan?
Je bent voorlopig uitgepromoveerd. Als je doorspeelt zoals je tot nu toe hebt gedaan promoveer je met 100 uur spelenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:11 schreef Fliepke het volgende:
[FOK]Fliepke
Precies en je moet ooit eens de ervaring opdoen. Maak niet uit waar je komt, overal moet je (andere) dingen lerenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zolang je maar leergierig overkomt is het al voldoende.
Het kan ook nooit kwaad om met behulp van voorbeelden te vertellen hoe je zelfstandig iets hebt geleerd.
Die tomtom heeft wel een handleiding, maar jij hebt er gewoon niet naar gezochtquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef staticdata het volgende:
zo moeilijk is die meuk ook weer niet te leren. als je vrij snel overweg kan met hoe alle knoppen op een camera/dvd speler etc werkt kom je daar ook snel achter.
de tom tom die ik heb "gekocht" had ook geen handleiding, maar met prutsen kom je er wel. nou met handleiding zou het helemaal appeltje eitje moeten zijn.
maar moet je ook alles over camera's weten?
Vaak worden er vragen gesteld die ook op hun website staan onder vraag en antwoord. Alleen mensen zijn liever lui dan moe zei hij. 9 van de 10x gaat het niet om iets technisch maar meer het invoeren van iets oid. De kleine dingen dus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:24 schreef staticdata het volgende:
zo moeilijk is die meuk ook weer niet te leren. als je vrij snel overweg kan met hoe alle knoppen op een camera/dvd speler etc werkt kom je daar ook snel achter.
de tom tom die ik heb "gekocht" had ook geen handleiding, maar met prutsen kom je er wel. nou met handleiding zou het helemaal appeltje eitje moeten zijn.
maar moet je ook alles over camera's weten?
hij stond niet op het cd'tjequote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die tomtom heeft wel een handleiding, maar jij hebt er gewoon niet naar gezocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |