Altijd goedquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wij hebben thuis Kef speakers, zijn erg goedMisschien goed om ook eens naar te luisteren
escapenlquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:30 schreef ViPeRII het volgende:
Heej guys, heb xfire geinstalleerd.
Wat zijn jullie namen daar?
(mijne is natuurlijk viperii)
rudycarell, aanwezieg voor kicks (ook tijdens wedstrijd)quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:30 schreef ViPeRII het volgende:
Heej guys, heb xfire geinstalleerd.
Wat zijn jullie namen daar?
(mijne is natuurlijk viperii)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:10 schreef jpjedi het volgende:
De inschrijving voor de bbq vrijdag gaat sluiten!!! Ik ga zo bestellen dus mochten er nog last minute boekingen zijn? Het kan tot 21:00.
Zorg dat je hier bij bent als hardcore Boffer!!
Volledig verzorgd met voetbal op groot scherm. (credits naar Postman)
Inschrijvingen:
Kevin
Frank
Jafar ? REAGEREN AUB!!!!
Wouter
Ferdi (komt misschien later)
Jorrit
Paul, (Dr Bravo)
Tim (minater) ?
JP
Lies
![]()
Heb echt precies hetzelfde gedaan. Mijn audio set is nu 6 jaar oud en doet het nog steeds perfect.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
teveel niet, maar wil een keer een goed audio set waar je jaren mee voorruit kan.
dan heb ik het nog geneens gehad over de zolder die omgetoverd gaat worden tot chill ruimte met pooltafel.![]()
![]()
het is niet de bedoeling hier je illegale activiteiten te promoten he, houd dat maar lekker voor jezelf, daar doen wij hier niet aanquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik moet een nokia N70 unlocken.
Blijkt gvd dat de n70 de enige is die wereldwijd nog niet te unlocken is.(113424)
Begin je nu ook al excuses te zoeken om niet te komenquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Gdv kan m'n luchtbed niet vindenPleurisding
quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Begin je nu ook al excuses te zoeken om niet te komen
Haha ja ging lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:29 schreef staticdata het volgende:
Diamond die is gay ole oly.... echt niet normaal, had die tv guided van jou een heet seeking missle erop of heb je je aimbot weer aangezet. je raakt de heli telkens
escape had zijn dagje niet, hij miste meer dan gebruikelijk. ik crashte weer meer dan gebruikelijk
en TS was down
maar al met al wel cool om dat Diamond & Escape zeer goede gunners zijn en met de tv guided overweg kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |