Razorback dan moet je hem waarschijnlijk nog effe partitioneren met Partition Magic ofzoquote:Op zondag 11 juni 2006 11:19 schreef Razorback het volgende:
Wie-o-Wie weet hoe ik mijn 2de hardeschijf tevoor schijn kan toveren.
Hij word wel gezien in apparaatbeheer maar niet als ik op "deze computer" klik.
Waarschijnlijk moet ie dan nog geformateerd worden..quote:Op zondag 11 juni 2006 11:19 schreef Razorback het volgende:
Wie-o-Wie weet hoe ik mijn 2de hardeschijf tevoor schijn kan toveren.
Hij word wel gezien in apparaatbeheer maar niet als ik op "deze computer" klik.
Die piloot was goed. Ik een keer met hem gevlogen. Meteen 4 keer een chopper uit de lucht gehaaldquote:
En wat was je inzet??quote:Op zondag 11 juni 2006 17:03 schreef UnleashMitch het volgende:
Net een hele euro gewonnen met wedden op het Nederlands elftal
vrouwen en voetbal analyses..quote:Op zondag 11 juni 2006 17:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
En wat was je inzet??
Maar eeh ... ze hadden echt wel vaker kunnen scoren maar ja .. het gaat erom dat ze gewonnen hebben!![]()
quote:
13452quote:Op zondag 11 juni 2006 20:04 schreef Suikermais het volgende:
Na ruim 13.000 posts is dat een beetje moeilijk.......
jawel, bf2cc draait daaropquote:Op zondag 11 juni 2006 21:14 schreef jpjedi het volgende:
JP gaat toch Vista draaien. Alle sschijnt te werken behalve de net 1.1 applicaties maar die heb ik volgens mij niet.
zelfs postman wordt een dagje ouder..quote:Op zondag 11 juni 2006 22:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
jp speelt toch geen bf2 meer
Zo net 2 dagen lang flink lopen zweten maar uiteindelijk een zeer succesvol toernooi achter de rug. Mijn team is 2de geworden, we mochten natuurlijk geen 1ste worden, aangezien ik van de wedstrijdcommissie was
Mijn benen zijn nu zo vermoeid dat ik eigelijk wil gaan slapen, maar heb de puf niet om naar me bed te lopen, zelfs geen puf meer om me biertje bij te vullen.
nu is de stroom ook op van me laptop...
kratje bier.....quote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef Razorback het volgende:
Heerlijk BF2 gespeelt en echt een groot verschil met mijn oude PC![]()
Maar hoeveel is mijn Oude PC nog waard?
Specs:Asus A7N8X-E Moederbord AMD Athlon XP 2800+ 1,5 GB Ram Sapphire ATI Radeon 9600 XT 128 MB 2x 80 GB Hardeschijf CD-Rom Speler DVD-Brander
de rest van de mensen welquote:
Kies maar een datum uit, zoeken we een lege server op.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
@Escape/Inco/Punisher: Wanneer gaan we die Attackheli battle doen waar Escape het over had?![]()
Laat het me even weten als je m wegdoet en tegen welke prijs. Ik neem m'n eigen PC mee naar Arnhem en m'n zusje zeikt steeds dat ze niet kan gamenquote:Op zondag 11 juni 2006 23:07 schreef Razorback het volgende:
Heerlijk BF2 gespeelt en echt een groot verschil met mijn oude PC![]()
Maar hoeveel is mijn Oude PC nog waard?
Specs:Asus A7N8X-E Moederbord AMD Athlon XP 2800+ 1,5 GB Ram Sapphire ATI Radeon 9600 XT 128 MB 2x 80 GB Hardeschijf CD-Rom Speler DVD-Brander
als het iets cooler is misschien.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zelfs postman wordt een dagje ouder..![]()
Nou ik heb vanmiddag nog 2 rondjes gedaan in de chopper maar zat te bakken in mijn stoel en ik ben mexico Iran gaan kijken onder het genot van een happie eten.
@Escape/Inco/Punisher: Wanneer gaan we die Attackheli battle doen waar Escape het over had?![]()
vanaf 16 uur ben je welkom. eerst wedstrijd en dan bbq-en, Ik heb nu de volgende mensen op de lijst:quote:Op maandag 12 juni 2006 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP,
Kan ik weer het luchtbed reserveren voor a.s. vrijdag?
Ennuh de wedstrijd begint al om 18:00 uur he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |