quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen. Je hele Fok-oeuvre geeft me het idee dat je bent opgegroeid in een vochtige kelder onder de bezielende leiding van een stel geperverteerde vleesetende planten.
Sorry zeg, dit is een wetenschappelijk vraagstuk! Dit heeft niets te zoeken in SEX. En als je er moe van wordt, waarom lees je ze danquote:Op zondag 11 juni 2006 09:01 schreef yvonne het volgende:
Ik word een beetje moe van je topics, je mag niet meer in sex, dus je denkt, ik ga in andere fora verder?
Maar zij kunnen er toch niets aan doen dat ze die seksuele geaardheid hebben?quote:Op zondag 11 juni 2006 08:59 schreef Megumi het volgende:
Nekschot is idd wat overdreven. Maar van mij krijgen ze geen respect. Dat hebben zij ook niet voor kinderen. Ook al blijft het alleen bij denken en niet doen.
Ga jij je dan eerst maar wat inlezen in de materie.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:11 schreef ChatChewbacca het volgende:
Eh, geaardheid? Heteroseksueel of homoseksueel is geaardheid, niet het feit dat je op een bepaalde leeftijdscategorie valt.
Voor de eerste keer geef ik toe dat je wel een beetje gelijk hebt.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:54 schreef FuifDuif het volgende:
De meeste mensen gruwelen bij het horen van het woord pedofilie. Het is voor vrijwel iedereen (inclusief mijzelf) ondenkbaar om seksuele handelingen uit te voeren met een kind. Maar laten we niet vergeten dat pedofilie uiteindelijk simpelweg een geaardheid is waar iemand mee is geboren. Een pedofiel veroordelen die ondanks zijn gevoelens zich kan weerhouden van het in praktijk brengen daarvan, verdient wat mij respect, geen nekschot.
GMTA.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
FuifDuif heeft voor 1 keer in zijn hele leven een punt.
Nekschot is idd overdreven, maar het langzaam verbrijzelen van de enkeltjes zodra ze een kind ook maar aanraken is terecht.
bij het lezen van deze post snap ik ook ineens deze post:quote:Op zondag 11 juni 2006 09:12 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ga jij je dan eerst maar wat inlezen in de materie.
quote:Op zondag 11 juni 2006 09:03 schreef Megumi het volgende:
Ik denk plaats alleen even mijn mening en that is it. Discussie met FuifDuif heeft verder geen zin.
Hmm omdat we dus nu kunnen vaststellen dat een jaar 365 dagen duurt en dus alles in jaartallen kunnen uitdrukken zoals leeftijd. Is het een taboe om met "minderjarigen" seks te hebben?quote:Op zondag 11 juni 2006 09:11 schreef ChatChewbacca het volgende:
Eh, geaardheid? Heteroseksueel of homoseksueel is geaardheid, niet het feit dat je op een bepaalde leeftijdscategorie valt.
Great Minds Think Alike...quote:
Nee hoor, vanwege de opkomst van de NVD is er weer veel aandacht ontstaan voor pedofilie. Dat ik de TS ben is puur toeval. Het gaat niet om mij, het gaat om het onderwerp.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:17 schreef Fronsertje het volgende:
euh tis nu officieel, je bent aangemeldt bij de relnicht vereniging "de roze honkbalknuppel"....jij post echt alles voor wat aandacht...
Nietusquote:Op zondag 11 juni 2006 09:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee hoor, vanwege de opkomst van de NVD is er weer veel aandacht ontstaan voor pedofilie. Dat ik de TS ben is puur toeval. Het gaat niet om mij, het gaat om het onderwerp.
Hier heb je ook een punt. Ik ben enkel afkerig vanwege de maatschappelijke context waarin ik leef.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:16 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm omdat we dus nu kunnen vaststellen dat een jaar 365 dagen duurt en dus alles in jaartallen kunnen uitdrukken zoals leeftijd. Is het een taboe om met "minderjarigen" seks te hebben?
Het taboe komt voort uit een maatschappij waar het niet geaccepteerd wordt. De maatschappij die gecreeert is door mensen. Maar wie zegt dat je volgens die regels moet leven?
In Afrika hebben ze hier veel minder last van.
PS. ik keur dus niks goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |