quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:24 schreef prittje.nl het volgende:
[..]
misschien moet ik mijn kleine neefjes eens meenemen![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:33 schreef DaanA het volgende:
Mijn wuppies zijn heel muziekaal!
Wuppie speelt mondharmonica
[afbeelding]
Wuppie speelt viool
[afbeelding]
Wuppie bedient de strijkstok
[afbeelding]
Wuppie vindt de gitaar nog iets te groot
[afbeelding]
Wuppie dirigeert
[afbeelding]
Wuppie speelt piano
[afbeelding]
Wuppie in concertkleren
[afbeelding]
Wuppie componeert de Wuppiewals
[afbeelding]
en hier schoot ik zo in de lach dat ik bijna van me stoel flikkerdequote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef Troel het volgende:
Ik vind dit net zoiets als foto's van verbrande katten enzo. Sorry hoor, maar er zijn mensen die weet ik hoeveel moeite doen om aan wuppies te komen, en jij gaat er zo mee om.
Ben blij dat het geen levende wezens zijn
Ik ben ruim een kwartier bezig geweest met alle bakjes in de ah afstruinen op zoek naar een rode wup
Hahaha, jij bent cool! Ik weet dat er mensen zijn die het werkelijk misdadig vinden om een dier te doden, maar jij vindt het zelfs misdadig om een stomme pluis met voetjes en ogen te "doden"!quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:28 schreef Troel het volgende:
Ik vind dit net zoiets als foto's van verbrande katten enzo. Sorry hoor, maar er zijn mensen die weet ik hoeveel moeite doen om aan wuppies te komen, en jij gaat er zo mee om.
Ben blij dat het geen levende wezens zijn
Ik ben ruim een kwartier bezig geweest met alle bakjes in de ah afstruinen op zoek naar een rode wup
Die boeren humor er onderquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:45 schreef Bierbroeder het volgende:
Zie ook de bier wuppies op: http://www.bierbroeders.nl
Ook het wuppie nummer is er te bekijken/luisteren!
Ik meende eigenlijk alleen het gedeelte in de sub hoorquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
en hier schoot ik zo in de lach dat ik bijna van me stoel flikkerde![]()
![]()
quote:Albert Heijn biedt klant alternatief voor op rakende Wup
'Rage is overweldigend' ZAANDAM, 16 juni 2006 - De Wuppie WK actie van Albert Heijn is zo'n grote rage, dat de vele miljoenen Wuppies en de honderdduizenden Mega Wuppen nu snel op kunnen zijn. Als alternatief voor de pluchen Wup zet Albert Heijn Wuppie stickers in. Oranjefans kunnen op die manier toch nog Wuppies plakken.
Nederland is in de ban van de Wup; het kleine pluchen bolletje in rood, wit, blauw of oranje. De kleine Wuppies worden vooral geplakt op kleding. Op menige vensterbank en autohoedenplank prijkt inmiddels een Mega Wup. "Natuurlijk vinden we het jammer dat we binnenkort niet genoeg Wuppies en Mega Wuppen meer zullen hebben", aldus Leontine de Groot, als AH Thema manager verantwoordelijk voor de Wuppie WK actie. "Je houdt er van tevoren rekening mee dat de actie een succes kan worden, maar wanneer een rage zo groot wordt als nu, heb je nooit genoeg Wuppen. Als alternatief gaan we onze klanten Wuppie stickers aanbieden." Speciaal voor het WK Voetbal startte Albert Heijn op dinsdag 6 juni de spaaractie 'Wup Holland Wup'. Klanten krijgen bij besteding van 15 euro een gratis pluchen Wuppie. Bij inlevering van drie spaarpunten en bijbetaling van 2,49 euro ontvangen klanten een Mega Wup. Albert Heijn informeert zijn klanten zaterdag 17 juni in een advertentie en in de winkel over het vervolg van de actie, als de Wuppen op zijn. In dat geval ontvangen klanten bij iedere 15 euro aan boodschappen een Wuppie sticker en voor wie nog een volle spaarkaart heeft, is er dan een gratis Wuppie stickervel. ,,Zo kunnen Oranjefans toch nog Wuppies blijven plakken", aldus De Groot.
En ik heb er nog geen...quote:
Ik zou er maar niet van uitgaan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:03 schreef master_X het volgende:
morgen weer wuppiee score kratten pils halenen me buurjongen mee dan krijg je vast meer en een blonde casiere uitzoeken die geeft er vast meer mee
![]()
Helpquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:49 schreef Shirley het volgende:
Ik ben verliefd op m'n wuppie...
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |