Het is altijd TS begint en ik kon niet kiezen voor mijn eigen T, T en K.quote:

quote:Op zondag 11 juni 2006 16:08 schreef wyccie het volgende:
Oh Isa, in je eerste post na die van k_man uit het vorige topic (je onthulling over je spelling) staat in het eerste zinnetje hopenlijk)

Ja, ik weet het. Maar ik had het ook echt druk.quote:

Nee, de tussen-n komt na een e, niet na een aquote:Op zondag 11 juni 2006 16:11 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, je hebt gelijk, Isanbeau.

Bij dezen; ik houd niet van de tusse-nquote:Op zondag 11 juni 2006 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Enrik, volgens mij ook al niet correct. Klinkt op zich niet slecht. Enrik, Enrik. Hmm.

Ja, wel goed eigenlijkquote:

Slap excuus Isa!quote:Op zondag 11 juni 2006 15:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is altijd TS begint en ik kon niet kiezen voor mijn eigen T, T en K.
Goeiemiddag trouwens

In mijn geval betekende dat altijd: eigenlijk ben je een luie flikker en heb je gewoon mazzel dat je telkens hoge cijfers haalt. Het komt op mij nooit positief over.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij zei alleen wel weer dat hij toch het idee blijft houden dat ik nog beter kan dan ik laat zien...
Tj, ik weet nooit zo goed wat ik met zo'n opmerking moet

quote:Op zondag 11 juni 2006 17:01 schreef dwerg het volgende:
Ik voelde plotseling de behoefte om dit plaatje te posten.
[afbeelding]
Zou het door het weer komen?

Ik moest heel hard lachen tijdens de verwijzing naar Kubrick's 2001: A Space Odyssey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I intend to live forever, or die trying.

Ja, ik vind het ook nooit positief overkomen..quote:Op zondag 11 juni 2006 17:12 schreef dwerg het volgende:
[..]
In mijn geval betekende dat altijd: eigenlijk ben je een luie flikker en heb je gewoon mazzel dat je telkens hoge cijfers haalt. Het komt op mij nooit positief over.

Ik moest glimlachenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:22 schreef dwerg het volgende:
Ik moest heel hard lachen tijdens de verwijzing naar Kubrick's 2001: A Space Odyssey.

Oftewel; klaAR.quote:

Ik moet er nog steeds aan wennen.. Do2 als voetbalfan..quote:Op zondag 11 juni 2006 17:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. De eerste punten zijn alvast binnen.

Sonrry. Ik zal pronberen de tussenn-n te gebruinken.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:37 schreef wyccie het volgende:
Jullie venrgenten allenmaal de tussenn-n. Isabenau zal vast boos zijn.

Ik luister nooit zo naar Isaquote:Op zondag 11 juni 2006 17:37 schreef wyccie het volgende:
Jullie venrgenten allenmaal de tussenn-n. Isabenau zal vast boos zijn.

Ik ben geen voetbalfanquote:Op zondag 11 juni 2006 17:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds aan wennen.. Do2 als voetbalfan..
Had ik nooit achter je gezocht
We groeien uit elkaar Do2![]()

Ik maak graag een uitzondering, AR.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds aan wennen.. Do2 als voetbalfan..
Had ik nooit achter je gezocht
We groeien uit elkaar Do2![]()

Hij moest toch alleen na een -e-?? Of ook na een -o-??quote:Op zondag 11 juni 2006 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sonrry. Ik zal pronberen de tussenn-n te gebruinken.

Sorry Erik, dat wil nog niet zeggen dat wij naar elkaar toegroeienquote:

En toch voel ik een afstand, die me verdrietig maakt..quote:Op zondag 11 juni 2006 17:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik maak graag een uitzondering, AR.
Ook voor jou, trouwens..

Ik benn enr nog niet zo goed in, volgenns mij.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hij moest toch alleen na een -e-?? Of ook na een -o-??

Potdimme.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sorry Erik, dat wil nog niet zeggen dat wij naar elkaar toegroeien

Verdrietig?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En toch voel ik een afstand, die me verdrietig maakt..

Ja, maar formule1 was kut..., dat ligt dichter bij m'n hartquote:Op zondag 11 juni 2006 17:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Verdrietig?
En we hebben notabene gewonnen!

Misschien worden we pas wereldkampioen als jij die malle pet opgegeten hebtquote:Op zondag 11 juni 2006 17:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
En als we wereldkampioen worden, eet ik mijn oranje petje op.

Formule 1 of kut?quote:

Ik vind cricket saai, maar Formule 1 echt nog veel saaier.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, maar formule1 was kut..., dat ligt dichter bij m'n hart

Hakkinen, Mansell, Hill.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, daar vind ik geen zak meer aan.
Ik vond het vroeger wel aardig. De strijd tussen Hakkinen en Schumacher, bijvoorbeeld.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |