Die weggehaald is. Waarom is nog steeds de vraag.quote:
Het was een foto van Claudia (geen onaardige foto), maar ik denk dat ze gewoon niet te lang op internet wil staan, ofzo.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:57 schreef wyccie het volgende:
Copyright misschien.
Hoi, DaMart!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:00 schreef DaMart het volgende:
Wat een gezelligheid in de LPT! En dat op zo'n warme avond!
Niet meer.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:00 schreef wyccie het volgende:Da's grappig, ze heeft toch ook een foto in haar fotoboek.
Ik krijg altijd spijt als ik foto's plaats. Ineens zien allerlei vreemden ze, en daar zit ik dan ook weer niet op te wachten.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Die weggehaald is. Waarom is nog steeds de vraag.
Ik snap het ook wel een beetje. Ik persoonlijk heb er niet direct last van. Maar ik ben wel uiterst zorgvuldig met wasik op 't net plaats.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik krijg altijd spijt als ik foto's plaats. Ineens zien allerlei vreemden ze, en daar zit ik dan ook weer niet op te wachten.
Lurkhannes.quote:
Ja, dat denk ik zeker.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Het is erg leuk om te zien welk gezicht er achter een user schuilt. Maar als mensen weten hoe je eruit ziet, reageren ze toch anders op je, denk ik. En dat kan best zonde zijn.
Mwoah, dat heb ik in ieder geval niet. Denk ik. Als ik een user, waarvan ik een foto heb gezien, zie posten, zie ik die in gedachten niet met dát lijf en dát gezicht achter een pc'tje zitten, druk typend op FOK!.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Het is erg leuk om te zien welk gezicht er achter een user schuilt. Maar als mensen weten hoe je eruit ziet, reageren ze toch anders op je, denk ik. En dat kan best zonde zijn.
Ja, avatars zijn voor mij echt de basisbron voor de ingebeelde user die ik er achter zie zitten.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, dat heb ik in ieder geval niet. Denk ik. Als ik een user, waarvan ik een foto heb gezien, zie posten, zie ik die in gedachten niet met dát lijf en dát gezicht achter een pc'tje zitten, druk typend op FOK!.
Áls ik al een verbeelding maak van een FOK!ker dan is dat meestal eentje, gebaseerd op avatar, PI's en smileys.
Er zijn een aantal mensen die op Fok! echt een heel grote bek hebben, en in het echt net tot mijn schouder komen. Dat is dan wel weer grappig.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Bloesje uit! Bloesje uit!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Bij http://fotoboek.fok.nl/editsettings kun je onderaan 'Laat een icoontje zien op het forum' aanvinken. Of uitvinken. Of hoe dat dan ook heet. Als je dat bedoelt.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
Helaas weet ik niet hoe je een fotoboek moet verwijderen.
Dat is zo, maar vaak is het toch ontluisterend om een foto gezien te hebben, ookal is de foto helemaal niet lelijk. Verbeelding is iets heel sterks.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, avatars zijn voor mij echt de basisbron voor de ingebeelde user die ik er achter zie zitten.
Ja, alhoewel, soms is een foto ook wel een hele aangename toevoeging van een user die je toch al tof vond.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is zo, maar vaak is het toch ontluisterend om een foto gezien te hebben, ookal is de foto helemaal niet lelijk. Het is een smet op je verbeelding.
Er zijn ook regelmatig mensen die mij aan hun MSN-lijst willen toevoegen omdat ze denken dat ik 'een lekker wijf' ben.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, avatars zijn voor mij echt de basisbron voor de ingebeelde user die ik er achter zie zitten.
Dankjewel, dat scheelt al wat. Eigenlijk wil ik het gewoon weg, maar misschien kan dat helemaal niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:32 schreef dwerg het volgende:
Bij http://fotoboek.fok.nl/editsettings kun je onderaan 'Laat een icoontje zien op het forum' aanvinken. Of uitvinken. Of hoe dat dan ook heet. Als je dat bedoelt.
Kan je het niet gewoon helemaal leegmaken? Geen info plaatsen?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dankjewel, dat scheelt al wat. Eigenlijk wil ik het gewoon weg, maar misschien kan dat helemaal niet.
Ben je dat niet, dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Er zijn ook regelmatig mensen die mij aan hun MSN-lijst willen toevoegen omdat ze denken dat ik 'een lekker wijf' ben.
Kan niet. Je kan wel je fotoboek-icoontje weghalen van het forum.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ging een tijdlang nogal geforceerd om met mijn virtuele identiteit. Ik was erg blij dat ik daar wat losser in kon zijn. Maarja, eigenlijk krijg je ook gewoon veel reacties waar je niet op zit te wachten. Dan voer je een discussie op het forum, en dan haalt iemand ineens de manier waarop je op een foto staat erbij. En dan nog al die losers in MSN die niet eens een flauw benul hebben wie Claudia_x is. Nee, het was toch beter een enigma te zijn.![]()
Helaas weet ik niet hoe je een fotoboek moet verwijderen.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:36 schreef dwerg het volgende:
Er zijn ook regelmatig mensen die mij aan hun MSN-lijst willen toevoegen omdat ze denken dat ik 'een lekker wijf' ben.
Aftakeling....quote:Op zondag 11 juni 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
edit:
Spuit elf...dat krijg je als je internet-verbinding er eventjes uitligt.
Nou, dan valt Bupa kennelijk op slakken.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het icoontje vormt inderdaad de sterkste associatie die je bij een user hebt. Daarom heb ik ook daarvan een tijd geen gehad.
Ho, ho! Heb ik ooit gezegd dat ik op jou viel?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dan valt Bupa kennelijk op slakken.![]()
Wie is diegene nou uit jou icoontje?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het icoontje vormt inderdaad de sterkste associatie die je bij een user hebt. Daarom heb ik ook daarvan een tijd geen gehad.
Dat is Cate Blanchett.quote:
Ik heb 'm natuurlijk uitgekozen om mijn enorm bejaarde leeftijd toch enigszins te relativeren.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ho, ho! Heb ik ooit gezegd dat ik op jou viel?
Nee, dat niet...maar het is wel zo.
Anyway...zo'n Gerrit/Gary-avatar zegt toch ook wel weer wat over iemands persoonlijkheid.Helemaal als diegene al járen volwassen is.
Dat dácht ik al! Cate Blanchettquote:
Ach kom, je bent bijna net zo jong als ik.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb 'm natuurlijk uitgekozen om mijn enorm bejaarde leeftijd toch enigszins te relativeren.
Nee.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ach kom, je bent bijna net zo jong als ik.
En nee, ik ben echt geen lekker wijf. Is dat een enorme teleurstelling?
En ik heb die van mij gekozen om te laten zien hoe onvolwassen ik eigenlijk nog steeds ben.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb 'm natuurlijk uitgekozen om mijn enorm bejaarde leeftijd toch enigszins te relativeren.
Ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n fijne rustige en intelligente uitstraling. Net als Scarlett in Lost in Translation.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat dácht ik al! Cate Blanchett. Leuke vrouw en actrice.
Nee, want dat wist ik al vanaf het begin.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Mijn associatie bij jou: mooie meisjes die boodschappen aan je op papier kalken en daar een foto van maken.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
En ik heb die van mij gekozen om te laten zien hoe onvolwassen ik eigenlijk nog steeds ben.
Je vindt het gewoon een lekker wijf.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n fijne rustige en intelligente uitstraling. Net als Scarlett in Lost in Translation.
Maar naar wát voor iemand sturen die mooie meisjes foto's met boodschappen?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn associatie bij jou: mooie meisjes die boodschappen aan je op papier kalken en daar een foto van maken.
Het is een raadsel!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
Maar naar wát voor iemand sturen die mooie meisjes foto's met boodschappen?
Je kan toch wel een béétje een beeld vormen van mij?quote:
Oh wacht, je zóekt een lekker wijf, is dat het?quote:
Nee. Maar we posten geloof ik ook niet echt in dezelfde topics, en dat is waarop mijn beeld van users voornamelijk gebaseerd is.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:54 schreef Bupatih het volgende:
Je kan toch wel een béétje een beeld vormen van mij?
Lijk je op Ruud van Nistelrooij?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Ach ja, zolang die mooie meisjes maar weten hoe ik eruit zie, waardoor ik weet dat hun boodschappen gemeend zijn.
Nou ja, we komen elkaar weleens tegen in TTKLPT.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee. Maar we posten geloof ik ook niet echt in dezelfde topics, en dat is waarop mijn beeld van users voornamelijk gebaseerd is.
Euhm, nee.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of je op een banaan met haar erop lijkt, Bupa.
Als ik weet wat je leest, hoeveel je weegt en wat voor relatieadvies je geeft, dan kan ik me een beter beeld van je vormen.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, we komen elkaar weleens tegen in TTKLPT.Maar dat is niet echt veel, nee.
Ruud is geen banaan met haar erop.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of je op een banaan met haar erop lijkt, Bupa.
Niet zo sip, je bent gewoon uniek.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euhm, nee.
Ik lijk niet op een BN'er/celebrity, geloof ik.
Huh? Dat 'relatieadvies' snap ik niet echt?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik weet wat je leest, hoeveel je weegt en wat voor relatieadvies je geeft, dan kan ik me een beter beeld van je vormen.
Wat dan, haar emt een banaan eronder?quote:
Bupa doet psychoanalyses.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh? Dat 'relatieadvies' snap ik niet echt?![]()
Diequote:
quote:
Ik ben dol op R&P, vandaar.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:58 schreef Bupatih het volgende:
Huh? Dat 'relatieadvies' snap ik niet echt?![]()
Ja, ik vind het wel knap.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]!!!! HIJ LIJKT!!
Claudia, zeg dat 'ie lijkt! Want hij lijkt!
Ja, maar wat voor antwoord moet ik daar op geven?quote:
Ik heb niet zo'n hoge dunk van R&P.quote:
Groot hoofd, grote mond, heel aardig.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:59 schreef Bupatih het volgende:!!!! HIJ LIJKT!!
Claudia, zeg dat 'ie lijkt! Want hij lijkt!
Tja, dat moet je doen, en dan ga ik dat lezen, en dan vorm ik een beeld.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:00 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar wat voor antwoord moet ik daar op geven?
'En wat voor relatieadvies je geeft'
?
Relatieadvies van/over wíé?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tja, dat moet je doen, en dan ga ik dat lezen, en dan vorm ik een beeld.
Maar ik kan ook gewoon een vragenlijst voor je opstellen, hoor.
Toch een vrij treffende gelijkenis, met zo weinig middelen. Dat bewijst wel de artiest.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En met 'het' bedoel je de banaan met haar erop?
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch een vrij treffende gelijkenis, met zo weinig middelen. Dat bewijst wel de artiest.
Ja, dat is het fijne van R&P, je kunt werkelijk elke vreemde van relatieadvies voorzien.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:05 schreef Bupatih het volgende:
Relatieadvies van/over wíé?Van zomaar iemand uit R&P?
quote:Op zondag 11 juni 2006 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat is het fijne van R&P, je kunt werkelijk elke vreemde van relatieadvies voorzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Vroeger kwam ik ook veel in R&P...quote:
Ga je gang DaMartquote:Op maandag 12 juni 2006 07:19 schreef DaMart het volgende:
Mag ik iedereen een hele goede morgen wensen?
Ik wens u niks minderquote:Op maandag 12 juni 2006 07:34 schreef DaMart het volgende:
Ik wens iedereen een hele goede morgen!
Ga eens rustig met elkaar praten, met goede communicatie kom je er samen wel uit.quote:Op maandag 12 juni 2006 07:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb jij trouwens relatie problemen??
Dan kunnen wij hier allemaal een advies er over geven. En dan heb je meteen van iedereen een beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |