Het zijn geen staatsgeheimen hoor, gewoon wat persoonlijke dingen waarvan ik liever niet heb dat ze onder mijn huisgenotens' ogen komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:04 schreef wimmel_1 het volgende:
Fingerprint beveiliging begint een beetje in te komen, maar dan nog...... een hard copy
Ik heb zo'n stickje gekocht, werkt wel oke...quote:Op zondag 11 juni 2006 07:54 schreef Msx-Hinter het volgende:
U3 usbstick kopen of een encryptieprogramma en er zijn ook al programma's om te installeren die je usb beveiligen met een wachtwoord. Bij sommige fingerprintstickjes werkt de beveiliging te goed, en moet jezelf meerdere pogingen wagen voordat hij pakt (eigen ervaring) b.v. met vette vingers of als je uit de kou (van afgelopen winter) komt.
Maar stel je moet wat overschrijven van een Mac, dan gaat het niet he.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:28 schreef bluuf het volgende:
Met NTFS op je USB stick en encryption kom je ook een heel eind....
USB stick formatten als NTFS (als je de optie niet hebt om deze NTFS te formatteren kan je deze dmv de command prompt met het commando "convert" de boel converten naar NTFS).
Daarna kan je rechten toekennen en het bestand encrypten.
Dat werkt deels... alleen onder Windows; en kun je er dan op andere machines wel bij?quote:Op maandag 12 juni 2006 18:28 schreef bluuf het volgende:
Met NTFS op je USB stick en encryption kom je ook een heel eind....
USB stick formatten als NTFS (als je de optie niet hebt om deze NTFS te formatteren kan je deze dmv de command prompt met het commando "convert" de boel converten naar NTFS).
Daarna kan je rechten toekennen en het bestand encrypten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |