Omdat ik voetbal aan het kijken ben!.... en vanmiddag moest mn vriendin werken en ik heb het huis opgeruimd tussen het voetbal kijken door...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef DeBastaard het volgende:
Dus mijn vraag is waarom zitten jullie niet op een terras?
zittend? welke standje is dat?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:35 schreef waveline het volgende:
omdat ik zit te seksen, man!
Zaterdagen, waren altijd de enige dagen dat ik nooit wat deed aan school (zondagen ook niet trouwens)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:57 schreef UnleashMitch het volgende:
Omdat ik m'n ondernemingsrecht aan het leren ben
Maandag tentamen en die moet ik halen dus niet heel veel keusquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:58 schreef Rekkie het volgende:
Zaterdagen, waren altijd de enige dagen dat ik nooit wat deed aan school (zondagen ook niet trouwens)
SOGquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maandag tentamen en die moet ik halen dus niet heel veel keus
Je had wel een keus.....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maandag tentamen en die moet ik halen dus niet heel veel keus
Jazeker, lekker bootjes gekeken vanmiddag en morgen weerquote:
ik had als enige een vriendin in mijn vriendengroep das ook niet alles/.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:21 schreef DeBastaard het volgende:
Ik zit dus thuis, gezellig, joepie, wow.... omdat al m'n vrienden onderhand aan de vriendin zijn, behalve ik![]()
Sucks nogal, vooral als het lekker weer is en je wilt een terrasje pikken, maar zij zitten te seksen ofzo...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |