Zeker geen slechte reden, maar uh, ik heb eens mn okselhaar helemaal weg geschoren, daarna ging het schuren, kan me voorstellen dat je dat ook tussen je billen zal hebben, kun je 't niet beter millimeteren?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik me lekker wil laten likken daar door mijn vriendin.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:15 schreef dontcare het volgende:
[..]
Veel maar ik heb het ook even aan Chuck Norris gevraagt , zodra ik antwoord krijg laat ik het je weten![]()
Subject: Question
From: dontcare@dontcare.net
Date: Fri, June 16, 2006 4:12 am
To: fan@chucknorris.com
Priority: Normal
Options: View Full Header | View Printable Version
Hi,
Maybe a strange qestion but someone wants to shave his butt.
What does Chuck think about this ? As he is the ultimate man i like to know if he
thinks this is something a man should do
Regards dontcare
![]()
Een vrouw met bilnaadhaadquote:Op maandag 17 juli 2006 11:34 schreef superwella het volgende:
zijn er eigenlijk helemaal geen vrouwen die last hebben van bilnaadhaad?????
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:36 schreef BB_Koning het volgende:
Als er geen verschil is, dan kijk ik gewoon naar de prijs als ik 'die vriend' aanraad er 1 te kopen.
Nu we het er toch over hebben: hoe pijnloos gaat het verwijderen met die dingen? Ik pakte ene keer de ladyshave van mn zus om mn snor mee weg te scheren (ik had best wel lange haren daar, want had 2 weken ofzo niet geshcoren) en het deed best pijn. Het leek of mijn haren daar eruit getrokken werden.
Ik denk dat je in het LIF topic wel antwoorden zat krijgtquote:Op maandag 28 mei 2007 20:40 schreef BB_Koning het volgende:
Doet het pijn als je de anus scheert met een bodygroomachtig apparaat?
bodygroom etc. vs. ladyshave
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |