idd, stuk stont is hetquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:51 schreef Loohcs het volgende:
Evert is weer bezig....'Nee ik ben niet onder de indruk van dit Argentinië" en dan scoort Cambiasso 1 minuut later en dan is het weer heel goed ineens.
Om overheen te kotsen ja.quote:
Dat doet heel de NOSquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:27 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Om overheen te kotsen ja.
Ok servie speelt niet goed, slecht zelfs. Maar dan ook nog eens individueel speler gaan lopen afzeiker omdat ze 1 vrije trap scheel schietenEvert is echt de hoer die enkel de vedettes en de winde ploeg keihard vuistneukt.
Maar Evert is wel de ergste. Heb ik even de TV uitstaan omdat mijn maag zich binnenstebuiten keerde van zijn commentaar, even 3 seconden aan en ik moet weer rennen naar de WC. Hij was weer op dreef met het afzeiken van Serviers. Maargoed, door al dat ramharde vuistneuken van Evert kan waarschijnlijk tegen Nederland heel Argentinie niet meer lopen. Elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat doet heel de NOS
RONALDINHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Dat wor BBC vanaafquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:53 schreef tong80 het volgende:
Vanavond dus Frank Snoeks. die is in topvorm
haha echt gaafquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef kikoooooo het volgende:
http://youtube.com/watch?v=1BFS2mdDUEA&search=Costa%20de%20Marfil
dit is pas een commentator
whehehe iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef kikoooooo het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:55 schreef kikoooooo het volgende:
Nee die fout die werd gemaakt was terecht. Ik dacht ook dat ie riep "Owen ..."... bleek dus Owen Harvegreas (ff spellingscheck) te zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:45 schreef DaMayan het volgende:
Gister Engeland - Zweden was ook echt erg.
Die zag ook echt niets, voorbeeld: zie je Owen weghinkelen/kruipen, ziet ie dat pas 4 min later als ie al gewisseld is. Hij raakte ook best vaak kwijt wie het nou was: jaa terry uuh oh nee lampard ok nee owen oh nee die is gewisseld uhh... joe cole.
Super irritant is dat, deed ie een 2 jaar geleden ookal. Steeds als Zidane aan de bal was helemaal opgewonden gerakenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:27 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Om overheen te kotsen ja.
Ok servie speelt niet goed, slecht zelfs. Maar dan ook nog eens individueel speler gaan lopen afzeiker omdat ze 1 vrije trap scheel schietenEvert is echt de hoer die enkel de vedettes en de winde ploeg keihard vuistneukt.
Kan maar het was alsnog Lampardquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nee die fout die werd gemaakt was terecht. Ik dacht ook dat ie riep "Owen ..."... bleek dus Owen Harvegreas (ff spellingscheck) te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |