abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:03:01 #1
130465 musicvideocode
Music video Codes
pi_38731188
Wat is dit vreselijk zeg. zo een slechte commentaar.
En het is iedere wedstrijd hetzelfde.

Als de wedstrijd op de bbc wordt uitgezonden kijk ik daar op maar helaas zenden die maar 1 wedstrijd per dag uit en de belg zend helemaal niets uit.

Kunnen ze die mensen niet ontslaan

Net alsof ik hoef te weten dat Leo Beenhakker zijn jasje uitdoet.

zo dat moest ik even kwijt.

Dan ben ik nog niet eens begonnen over de reclames tijdens de pauzes en altijd dat negatieve gedoe na iedere wedstrijd
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:04:07 #2
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_38731218
Evert
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_38731246
was een drama idd....
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_38731279
neem zo'n commentaarbox en ga naar Gerard Joling en die andere mongool luisteren.
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_38731281
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:03 schreef musicvideocode het volgende:
Wat is dit vreselijk zeg. zo een slechte commentaar.
En het is iedere wedstrijd hetzelfde.

Als de wedstrijd op de bbc wordt uitgezonden kijk ik daar op maar helaas zenden die maar 1 wedstrijd per dag uit en de belg zend helemaal niets uit.

Kunnen ze die mensen niet ontslaan

Net alsof ik hoef te weten dat Leo Beenhakker zijn jasje uitdoet.

zo dat moest ik even kwijt.

Dan ben ik nog niet eens begonnen over de reclames tijdens de pauzes en altijd dat negatieve gedoe na iedere wedstrijd
Het is idd weer tenenkrommend slecht. Geluid uit wil helpen

"Die mannen van Trinidad & Tobago, die vechten...zich leegspelen...die zich helemaal geven...die (insert nog een cliché synoniem)."
Gisteren zapte ik na een minuut of 5 naar de Beeb na een grenzeloos nietszeggende opmerking van die Lul-met-ether.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38731306
geluid uit, muziek op
pi_38731308
Altijd dat gezeik op het commentaar, doe het zelf als je het beter kunt
Bovendien heb ik een hekel aan mensen die de BBC boven de NOS verkiezen, dat staat voor mij gelijk aan Duitsland boven Nederland verkizen
pi_38731338
Evert
pi_38731386
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:08 schreef Remzz het volgende:
Altijd dat gezeik op het commentaar, doe het zelf als je het beter kunt
Dooddoener
quote:
Bovendien heb ik een hekel aan mensen die de BBC boven de NOS verkiezen, dat staat voor mij gelijk aan Duitsland boven Nederland verkizen
Onzin. Ik ging zelfs nog zitten met de instelling: "Dit jaar gaan we er niet op letten," Het is gewoon te ergelijk om doorheen te luisteren. Zelfs de namen heeft hij vaak fout of wie wat deed. En dan dat geleuter van 5 minuten over die vreselijk interessante pluisjes in de lucht. Is Duitsland een ander continent? Kennen we dat hier -200 km verderop- niet? Boeit het ons? Denken we idd massaal dat het sneeuwt?
NEE, WE KIJKEN NAAR VOETBAL
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_38731404
Het commentaar is ook superslecht. Normaal keek ik altijd naar de Belg, maar die zenden helaas niets uit
stupidity has become as common as common sense was before
pi_38731489
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:11 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dooddoener
[..]

Onzin. Ik ging zelfs nog zitten met de instelling: "Dit jaar gaan we er niet op letten," Het is gewoon te ergelijk om doorheen te luisteren. Zelfs de namen heeft hij vaak fout of wie wat deed. En dan dat geleuter van 5 minuten over die vreselijk interessante pluisjes in de lucht. Is Duitsland een ander continent? Kennen we dat hier -200 km verderop- niet? Boeit het ons? Denken we idd massaal dat het sneeuwt?
NEE, WE KIJKEN NAAR VOETBAL
Ach joa ik vind hem ook niet de beste, maar waar ik me wel aan erger is dat je vaak ziet dat iedereen dezelfde mening aanneemt. Zo kun je hier morgen zomaar een reactie krijgen dat ie "vandaar weer erg beroerd was" terwijl die geeneens het commentaar deed.
pi_38731516
Ik vind het commentaar niet heel slecht hoor, maar ik speel ook geen voetbal... maar ik vind dat die het spannend brengt
I'm not the man you think I am!
pi_38731528
Altijd leuk ... Evert Evert

Andrews ... nee, Lawrence.
En zo ging hij maar door, altijd hetzelfde verhaal met Evert Evert. Waarom Evert Evert? Omdat hij namen altijd twee keer moet zeggen
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:26:41 #14
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_38731750
Wisten jullie al, dat het niet sneeuwde in het stadion!?
silence can say more than thousand words
pi_38731839
Nee dat waren paardebloemen, die Evert overigens niet gezien had.
pi_38731874
Ik heb me vreselijk zitten ergeren vanavond.

Op een gegeven moment zat die nerd gewoon te schreeuwen dat de scheidsrechter maar moest afsluiten zodat T&T dan zou winnen
En dat hij de hele wedstrijd met een harde klopper achter zn microfoon zat omdat het 0-0 was, en die ejaculatie toen de wedstrijd afgefloten werd
pi_38731974
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:30 schreef TheRuud het volgende:
Nee dat waren paardebloemen, die Evert overigens niet gezien had.
Het domste is ook nog dat het geen gewoooone paardenbloemen waren, maar "zoals we dat vroeger zeiden...paardepluis"
Aaargh...
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:36:34 #18
124789 superhero87
Playin my game
pi_38731988
Ik vond hem juist goed. punt.
pi_38732028
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:36 schreef superhero87 het volgende:
Ik vond hem juist goed. punt.
jij herkent geen (gebrek aan) kwaliteit. punt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 juni 2006 @ 20:45:20 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_38732190
Evert was briljant vanavond.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_38732230
"Langzaam moet je toch wel wat sympathie gaan voelen voor de ploeg van Trinidad en Tobago", aldus de commentator op Nederland 2 in de (ongeveer) 70e minuut van de wedstrijd.
Hier past maar één reactie:
wat hebben we hier?
nee maar, dát is interessant!
pi_38732319
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:31 schreef Repeat het volgende:
Ik heb me vreselijk zitten ergeren vanavond.

Op een gegeven moment zat die nerd gewoon te schreeuwen dat de scheidsrechter maar moest afsluiten zodat T&T dan zou winnen
En dat hij de hele wedstrijd met een harde klopper achter zn microfoon zat omdat het 0-0 was, en die ejaculatie toen de wedstrijd afgefloten werd
Ik vind het wel leuk als een commentator credits geeft aan een ploeg die geknokt heeft.

Zijn cliche's zijn inderdaad tenenkrommend.

- De beer is los
- Het vuurtje brandt
- Dat was een 18 karaats doelpunt
- Een 10 met een griffel
- (voetbalteam) wint, en dat is dik en dik en dik verdiend
- enz.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zaterdag 10 juni 2006 @ 20:51:01 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_38732339
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 20:45 schreef tong80 het volgende:
Evert was briljant vanavond.

Huilen dan.
pi_38732408
Inderdaad! Die commentatoren van NOS zijn ongelovelijk slecht, maar lang niet zo slecht als die van Eurosport.
pi_38735571
"sorry.."

de godganse tijd wanneer er een duwtje oid wordt uitgedeeld

ooh, dat is een naam van een speler zie ik nu

[ Bericht 32% gewijzigd door pietje008 op 10-06-2006 22:45:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')