Gelukkig inderdaad, anders zou er neit veel van je overblijvenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig hecht ik geen waarde aan jouw mening, maar wel aan die van Zhenar.
Je vindt jezelf heel wat, hè?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig inderdaad, anders zou er neit veel van je overblijven.
Homo's gelovenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet!Wie gelooft er nou (in) homo's?
Zoiets zou jij natuurlijk nooit doen!
Whaha! Hoe váák hebben zij dat niet tegen jou gezegd! Het woordgebruik! De genialiteit! De Bupheid!quote:
Je herkent jezelf in me?quote:
Ik vind mezelf heel wat, hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:31 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Whaha! Hoe váák hebben zij dat niet tegen jou gezegd! Het woordgebruik! De genialiteit! De Bupheid!!!
...quote:
quote:
Ik vind Bupatih ook heel wat. Alleen zit er niks positiefs bijquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind mezelf heel wat, hoor.
En terecht!!!
NIET!!!!!!!! Hij is nu toch de nieuwe Erik!quote:
Aftakeling gaat door. De tags zijn nu ook al lastig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
NIET!!!!!!!! Hij is nu toch de nieuwe Erik! [img]http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/8.gif[img] De stoere, zelfverzekerde, 'ik kan de hele wereld aan'-Erik!
Duuuuuh, snap dat dan.
Zit je nu te F5'en om Buup op fouten te kunnen betrappen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aftakeling gaat door. De tags zijn nu ook al lastig.
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zit je nu te F5'en om Buup op fouten te kunnen betrappen?![]()
Even serieus, nu.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zit je nu te F5'en om Buup op fouten te kunnen betrappen?![]()
Giechelquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Even serieus, nu.
Hij denkt nu dus serieus dat hij mij kan pakken/raken door mij te betrappen op dit soort foutjes en met 'rake' opmerkingen te gaan strooien.
Hihi.
Oh, nee hoor. Die illusie heb ik al lang niet meer. Dit is gewoon eigen vermaak.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Even serieus, nu.
Hij denkt nu dus serieus dat hij mij kan pakken/raken door mij te betrappen op dit soort foutjes en met 'rake' opmerkingen te gaan strooien.
Hihi.
Chihigii!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Even serieus, nu.
Hihi.
Je bent veranderd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Die illusie heb ik al lang niet meer. Dit is gewoon eigen vermaak.
En dan ook alleen maar je eigen vermaaktquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Die illusie heb ik al lang niet meer. Dit is gewoon eigen vermaak.
quote:
Waarom? Dit is veel gezelligerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En dan ook alleen maar je eigen vermaakt![]()
Ook hier geldt:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |