Dat wilde ik net aan jou gaan vragen.quote:
Ik houd niet van kutquote:
Maar F is toch niet iemand die een kloon zou aanmaken? Waarom doet ze het dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat wilde ik net aan jou gaan vragen.
- Ze heeft een arabische naam in d'r avatar.
- Ze post op het forum in een moslimtopic.
- Ze kent mij (zie haar post in jouw fobo)
- ...
Bonjourquote:
Als Erik dat tegen jou had gezegd, had ik gereageerd met: 'De poot verwijt de kerel.'quote:
Whaha!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Erik dat tegen jou had gezegd, had ik gereageerd met: 'De poot verwijt de kerel.'
Ik zal me nu beperken tot het origineel: 'de pot verwijt de ketel!'
Je had het verkeerde bold gemaaktquote:
Dat komt omdat dankzij de QuickQuote de quote onderaan in het quickreply-venster komt te staan, maar die is nu 50 pixels hoog in plaats van 100, waardoor ik niet de hele quote zie.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had het verkeerde bold gemaakt.
Waarom je het doet maakt me niet veel uitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt omdat dankzij de QuickQuote de quote onderaan in het quickreply-venster komt te staan, maar die is nu 50 pixels hoog in plaats van 100, waardoor ik niet de hele quote zie.En toen had ik de verkeerde bold gemaakt.
Lekker nutteloze reactiequote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom je het doet maakt me niet veel uit.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom je het doet maakt me niet veel uit.
Dat je überhaupt uitleg geeft!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt omdat dankzij de QuickQuote de quote onderaan in het quickreply-venster komt te staan, maar die is nu 50 pixels hoog in plaats van 100, waardoor ik niet de hele quote zie.En toen had ik de verkeerde bold gemaakt.
quote:
Zie ons gelijktijdig op Erik reagerenquote:
En dan ook nog op 21:12.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:17 schreef rena het volgende:
[..]
Zie ons gelijktijdig op Erik reageren![]()
![]()
HOE IS HET, BITCH VAN ME?![]()
![]()
Nu je het zegtquote:
Rockband?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:18 schreef rena het volgende:
[..]
Nu je het zegt![]()
Zhenar en ik hebben een bijzondere band![]()
Wat ben je toch een Copycat.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wat ben je toch een woordkunstenaar.
Erik kan niet goed begrijpend lezen, dat is niet grappigquote:
Je wilde dezelfde grap maken, ik vóel het.quote:
Als ik het wilde, had ik het wel gedaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilde dezelfde grap maken, ik vóel het.
En op Jupiter dan?quote:
't Is nog gen kerstquote:
GOED!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:17 schreef rena het volgende:
[..]
Zie ons gelijktijdig op Erik reageren![]()
![]()
HOE IS HET, BITCH VAN ME?![]()
![]()
Daar ook natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En op Jupiter dan?Daar zeker niet? Vuile racist!
Ik voel me gelukkig, er zijn zo veel mensen die níet krijgen wat ze verdienen. En ik welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:26 schreef Ovidius het volgende:
Ik vind het een interessante evolutie. Hoe we van rena bashen, naar Erik bashen gegaan zijn.
Hij verdient het anders wel.![]()
genquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:26 schreef Ovidius het volgende:
Ik vind het een interessante evolutie. Hoe we van rena bashen, naar Erik bashen gegaan zijn.
Vraag je niet hoe het met mij gaatquote:
Weet je dat zeker?quote:
rena is hartstikke tof. En bupa ook wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
rena is wel tof.Zolang ze tof naar mij doet.
Iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:26 schreef Ovidius het volgende:
Dat zegt meer over jou dan over mij.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?Want zo kom je niet op mij over!
Rrrrrrrrr.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:29 schreef rena het volgende:
[..]
rena is hartstikke tof. En bupa ook wel.![]()
Dat wilde ik net morgen gaan doenquote:
Je hebt er wel zin in hequote:
Tut, tut, Erik!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij.
Morgen. Je moet niet altijd zo lang wachten. Straks ga ik nog (weer) vreemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |