20 saaie minutenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog 20 minuten
idd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:28 schreef Canisfire het volgende:
Heeft Dolle hond toch gelijk gekregen.
ik ook, en 1-0 ruststand erbij : )quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb 2-0 voorspeld
Ik 1-1, dacht ik. Kan nog...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb 2-0 voorspeld
en het stadionquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:30 schreef Nicky_Rincon het volgende:
wat een aanfluiting die scheids (en ook dat spel van engeland!)
Hehe net of het wat uit maakt of een scheids kut fluit .quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
"die zullen we het WK niet veel meer zien"
klopt, maar het is wel een frustratie minder dit te weten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe net of het wat uit maakt of een scheids kut fluit .
Die wedstrijden en wie ze fluit staat natuurlijk voor de eerste rond al lang vast.
Ja, je zou denken dat ze na het WK 86 hun lesje wel geleerd zouden hebben...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:32 schreef Marnn. het volgende:
Ik irriteer me ook aan die schaduw in dat stadion zeg..
Ik ook ..... komt wel goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
ik heb 2-0 voorspeld
zou wel een stunt zijn...die Santa Cruz die nog eventjes tegen een bal aanloopt of zoquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:33 schreef Steve.Porter het volgende:
heb het gevoel dat het nog 1-1 wordt
Engeland is nooit een topfavoriet geweestquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:34 schreef Plastic_Power het volgende:
Als dit Engeland een topfavoriet is, dan geef ik T&T ook nog wel een goede kans![]()
Bij die bal van Bergkamp tegen Argentinie had je ook al zo'n irritante schaduw.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:33 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat ze na het WK 86 hun lesje wel geleerd zouden hebben...
Had ik gisteren ook bij polen-ecuador. Toen werd het stiekem toch 2-0.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:33 schreef Steve.Porter het volgende:
heb het gevoel dat het nog 1-1 wordt
ik snapte alleen niet hoe je de halve finale enzo moest voorspellenquote:
iranquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:34 schreef Plastic_Power het volgende:
Als dit Engeland een topfavoriet is, dan geef ik T&T ook nog wel een goede kans![]()
Die commentator dude zei iets over Ferguson, die dan gaat bitchen ofzo? Wat heeft hij er mee te maken? (heb ik even gemist)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
gooi gewoon rooney er in
heeft meer zin iddquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk dat we beter het aantal overtredingen , gele kaarten en blessures beter kunnen gaan tellen
de frustratie straalt van de wedstrijd af nu
Laat lekker Bitchen maar Rooney heeft gewoon nog wat rust nodig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:36 schreef Slachtkalf het volgende:
[..]
Die commentator dude zei iets over Ferguson, die dan gaat bitchen ofzo? Wat heeft hij er mee te maken? (heb ik even gemist)
engelandquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:37 schreef DeeBee het volgende:
die dieptepass van Paraguay net![]()
die scheidsrechter![]()
niet, doe morgen maar als Nederland heeft gespeeld..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:37 schreef popolon het volgende:
Aanfluiting voor het voetbal dit, hoe ga ik dit goedpraten hier?
Geniet je ook zo van het commentaar?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:37 schreef popolon het volgende:
Aanfluiting voor het voetbal dit, hoe ga ik dit goedpraten hier?
Oekraine gaat stuntenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Engeland wordt ook altijd overschat, evenals Spanje. Doe mij maar Oekraine.
De mensen die ik gesproken heb waren best enthousiast over de eerste dag.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet, doe morgen maar als Nederland heeft gespeeld..![]()
zijn er veel mensen die kijken daar trouwens?
er is nog hoop idd..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:39 schreef popolon het volgende:
[..]
De mensen die ik gesproken heb waren best enthousiast over de eerste dag.
Krijg je dit.
Nou goed, er komen er nog twee.
John Motson is zo verrekte irritant.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:39 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Geniet je ook zo van het commentaar?![]()
Alles beter dan Ten Napel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:39 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Geniet je ook zo van het commentaar?![]()
John Motson is God vergeleken met wat je bij ABC voorgeschoteld krijgt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:39 schreef Thelonious het volgende:
[..]
John Motson is zo verrekte irritant.
ABC?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:40 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
John Motson is God vergeleken met wat je bij ABC voorgeschoteld krijgt.
FSC heeft altijd 'Engels' commentaar, dit is niveau Ten Napel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:40 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
John Motson is God vergeleken met wat je bij ABC voorgeschoteld krijgt.
De nosquote:
Die kan ik beter verdragen want die zijn ook pro-oranje.quote:
Bij DLD-CRA was het best goed, maar bij POL-ECU was het behoorlijk storend, vooral die gek met dat Britse accentquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:41 schreef popolon het volgende:
[..]
FSC heeft altijd 'Engels' commentaar, dit is niveau Ten Napel.
Gisteren washet commentaar vrij aardig.
met z'n allen in de goalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga nog verder naar achteren lopen Engeland
Dat klonk wel ok inderdaad.quote:
Het sterkste middenveld van dit WK zeiden ze.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:44 schreef popolon het volgende:
Op papier een mooi team.
In de praktijk is het slaapverwekkend.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:45 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ik hoop dat ze nog gelijkspelen
Dat is het ook. Alleen kan Eriksson het niet laten functioneren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Het sterkste middenveld van dit WK zeiden ze.
![]()
De Duitsers spelen leuker voetbal dan de Engelsen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Het sterkste middenveld van dit WK zeiden ze.
![]()
dito reddingquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:47 schreef Marnn. het volgende:
leuk schot!
Hij keept ook wel aardigquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:48 schreef Ambrosius het volgende:
De keeper van Paraguay heeft wel z'n doel schoongehouden.
Alleen zijn verdedigers nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:48 schreef Ambrosius het volgende:
De keeper van Paraguay heeft wel z'n doel schoongehouden.
Volgens de voorbespreking bij de BBC zou hij nog nooit zo fit geweest zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:49 schreef Canisfire het volgende:
Beckam moe na 1 wedstrijd.
Ja dat is wat anders dan lachen naar de camera met een cola fles in je hand he.
Mischien komt het door zijn nieuwe blauwe schoentjesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:50 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Volgens de voorbespreking bij de BBC zou hij nog nooit zo fit geweest zijn.
Volgens Ter Apel is hij moequote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:50 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Volgens de voorbespreking bij de BBC zou hij nog nooit zo fit geweest zijn.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:50 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Spreekt ie Engels denk je![]()
Comes that shot!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:50 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Spreekt ie Engels denk je![]()
Ik hoop 't, want dit is niksquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Zweden gaat zometeen onze dag goed maken
Tja.quote:
Dat gaan we morgen zien.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:53 schreef BB-King het volgende:
Iedereen is altijd kritisch over Nederland maar Engeland/Duitsland etc zijn echt niet beter hoor.
Nog iets meer zelfsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:53 schreef jorienvdherik het volgende:
nu een uur vervelen ?
Uitkijken dat hij niet door het putje glijd bij het douchen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
69 zeiden ze bij de voorbeschouwingen hij is 1m98 of iets?
![]()
![]()
Zoietsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
69 zeiden ze bij de voorbeschouwingen hij is 1m98 of iets?
![]()
![]()
HIj was na Cole en Lampard een van de betere spelers thoughquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:54 schreef DeTolk het volgende:
Lange slungel is het, net Goofy
De openingswedstrijd was ook best leukquote:
vond ik ookquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
De openingswedstrijd was ook best leuk
Idd! Hoogtepunt van dit WK tot nu toe zeg maar...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:55 schreef Trancelocator het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd: Robinson trapt bal tegen stadionschermen.
Het trieste is, dit komt idd als hoogtepunt in de nabeschouwing...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:55 schreef Trancelocator het volgende:
hoog was het zekerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:55 schreef Trancelocator het volgende:
De 2 goals van de moffen gemist?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idd! Hoogtepunt van dit WK tot nu toe zeg maar...
Neee hou op zeg. Misschien leuk als je met het verwachtingspatroon promotie/degradatieduel Amateurklasse 5 voor de tv ging zitten, maar dat was echt verschrikkelijk die wedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
De openingswedstrijd was ook best leuk
Deed hij met opzetquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:23 schreef Damzkieee het volgende:
whahahaha schitterendRobinson schiet tegen scherm
Voor een zwak Duitsland wel leuk dat er zoveel werd gescoord eigenlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Neee hou op zeg. Misschien leuk als je met het verwachtingspatroon promotie/degradatieduel Amateurklasse 5 voor de tv ging zitten, maar dat was echt verschrikkelijk die wedstrijd.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Mofse Duitse doelpunten kun je gewoon niet als hoogtepunt beschouwen...![]()
Naar dit voetbal moeten kijken is pas "suffering"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:59 schreef wdn het volgende:
Swen "Not a good game but football is sometimes suffering. In the end we got the 3 points."
ach, zolang het maar niet tegen Nederland is...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Mofse doelpunten kun je gewoon niet als hoogtepunt beschouwen...![]()
Het is trouwens niet het hoogtepunt van de wedstrijd, maar het hoogstepuntquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:55 schreef Trancelocator het volgende:
Ja, Engeland was echt aan het pieken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:01 schreef Marnn. het volgende:
[..]
Het is trouwens niet het hoogtepunt van de wedstrijd, maar het hoogstepunt
Het eerste kwartier was meesterlijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:02 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, Engeland was echt aan het pieken.![]()
jawel hoor, 1 bal was er in 't spel... niet veel gebruikt maar toch.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:02 schreef kreischer2000 het volgende:
wat een suffe wedstrijd zeg echt geen bal aan.
De eerste wedstrijd spelen ze meestal kut dus eigenlijk is dit nog best aardigquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:05 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik denk dat je Engeland al wel voor een groot deel kan afschrijven voor de titel.
En daar is alles mee gezegd, ik zag hier absoluut geen wereldkampioen spelen!quote:
Okay, ik ook nog niet, maar ze moeten nog groeien in het kampioenschap. Echtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:08 schreef B4CO het volgende:
[..]
En daar is alles mee gezegd, ik zag hier absoluut geen wereldkampioen spelen!
Speelt Vitesse doorgaans zo slecht dat jij van dit soort wedstrijden kunt genieten dan? Polen - Ecuador was ook al geen fuck aan, dat ziet zelfs een Ajacied.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De Engelsen zelf zijn ook niet zo tevreden over het spel, maar ik heb wel genoten. 3de leuke wedstrijd.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:11 schreef twi het volgende:
[..]
Speelt Vitesse doorgaans zo slecht dat jij van dit soort wedstrijden kunt genieten dan? Polen - Ecuador was ook al geen fuck aan, dat ziet zelfs een Ajacied.
Ik vond het ook leuk. Okay, de 2e helft was niet goed maar de eerste helft was best okayquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Engeland had beter moeten spelen vooral de 2de helft. Paraguay had niet zoveel in te brengen, vooral sterspeler Santa cruz heb ik weinig gezien.
De Engelsen zelf zijn ook niet zo tevreden over het spel, maar ik heb wel genoten. 3de leuke wedstrijd.
Serieus?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Engeland had beter moeten spelen vooral de 2de helft. Paraguay had niet zoveel in te brengen, vooral sterspeler Santa cruz heb ik weinig gezien.
In nagenoeg elke poule zit wel zo'n zwak landquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Het is zo jammer dat Trinidad in deze poule zit, waardoor Engeland nu wel verzekerd zal zijn van doorgang. Tegen Zweden gaan ze er af, maar met 6 punten ben je gewoon door.
Angola en Togo zullen ook wel niet al te veel laten zien, maar voor de rest is het toch echt allemaal niveautje Paraguay als 4e team in elke poule. Engeland en Duitsland hebben het gewoon goed getroffen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
In nagenoeg elke poule zit wel zo'n zwak land![]()
Die Engelsen maar zeiken dat ze alles tegen kregen, maar je hoort ze niet over die uitbraak waarbij een Paraguayaan alleen voor de keeper kwam die onterecht wegens buitenspel werd afgefloten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Slechte scheids zeg, met z'n foute inworpen.
Ghana, Japan, en Saudi-Arabië heb ik ook niet hoog zitten hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:16 schreef twi het volgende:
[..]
Angola en Togo zullen ook wel niet al te veel laten zien, maar voor de rest is het toch echt allemaal niveautje Paraguay als 4e team in elke poule. Engeland en Duitsland hebben het gewoon goed getroffen.
Ghana en Japan onderschat je dan in elk geval, dat zijn gewoon twee goede landen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ghana, Japan, en Saudi-Arabië heb ik ook niet hoog zitten hoor
Meer van het sfeertje er omheen dan van het spel. Ik hoop dat de eerste echt goede wedstrijd vanavond om 2100 uur begint. Ik verwacht niet dat Trinidad straks er een mooie pot van gaat maken.quote:
Nou, we zullen het zien in de komende wedstrijdenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ghana en Japan onderschat je dan in elk geval, dat zijn gewoon twee goede landen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ghana en Japan onderschat je dan in elk geval, dat zijn gewoon twee goede landen.
ARG-IVO belooft idd een mooie pot te worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Meer van het sfeertje er omheen dan van het spel. Ik hoop dat de eerste echt goede wedstrijd vanavond om 2100 uur begint. Ik verwacht niet dat Trinidad straks er een mooie pot van gaat maken.
Hij werd in ieder geval niet toegejuichdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Oja, de sfeer.
Hoorde ik nou serieus dat Hargreaves uitgejouwd werd?
Yep en dat zijn voorlopig 3 meer punten dan NL heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:28 schreef Stuart het volgende:
Oh well, de 3 punten zijn in ieder geval binnen![]()
![]()
Dat slaat natuurlijk nergens op als NL nog niet heeft gespeeldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:30 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Yep en dat zijn voorlopig 3 meer punten dan NL heeft.
Dat boe-geroep was voor Hargreaves.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:32 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
boe-geroep na een slechte wedstrijd is niks mis mee.
zolang ze tijdens de wedstrijd maar blijven aanmoedigen..
Hiermee bedoel ik dat NL z'n eerste wedstrijd nog maar moet zien te winnen. Engeland mag dan wel schandalig slecht gespeeld hebben, maar ze hebben wel 3 punten op zak.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op als NL nog niet heeft gespeeld.
Preciesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:35 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Hiermee bedoel ik dat NL z'n eerste wedstrijd nog maar moet zien te winnen. Engeland mag dan wel schandalig slecht gespeeld hebben, maar ze hebben wel 3 punten op zak.
Dat zal ze dan ook snel gaan opbreken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:39 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Engeland fietst straks met 6 punten door deze poule heen. Met voetbal dat nog minder is dan 4 jaar geleden![]()
Wat minder scorenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Alsof Huntelaar daar wat aan kan doen
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Alsof Huntelaar daar wat aan kan doen
Behalve poule C dus...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
In nagenoeg elke poule zit wel zo'n zwak land![]()
Ik hoorde ze dat in de rust al zeggenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:54 schreef Plastic_Power het volgende:
OMG, de commentator op ABC over Engeland:
"They played well."![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |