Wat ik begreep zit dat deel van d leiding onder het tappunt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:07 schreef qltel het volgende:
Hoofdkraan dicht en tapkraan open een optie?
opnieuw maken! en evt meteen een aftappunt maken?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:10 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Wat ik begreep zit dat deel van d leiding onder het tappunt.
doorzagen een idee?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:24 schreef wimmie123 het volgende:
En hoe verwijder ik die sok zonder al teveel geweld?
knelkoppelingen zijn kutquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:43 schreef Wojworshebn het volgende:
Hiervoor zijn ook zogenaamde reperatie koppelingen. Zijn knelkoppelingen die langer zijn dan normaal.
True true maar dr gaat niks boven een goede soldeer verbinding :pquote:Op zondag 11 juni 2006 09:47 schreef Marsepein het volgende:
Er is niks kut aan goede knelkopplingen, zeker niet op plekken waar je later nog normaal bij kunt.
Beter een goed gemonteerde knelkoppeling, dan een slecht gesoldeerde verbinding.
@TS: Gebruik zo'n reparatieknelkoppeling wat Wojworshebn ook al voorstelde.
Lijkt me ook de enige en beste oplossing. Waarschijnlijk krijg je dan 2 sokjes. Niets zo lastig als solderen met een leiding die niet boven de 100 graden uitkomt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Leiding doorzagen mof er tussen en alles even opnieuw solderen
Ja, dat gaat nietquote:Op zondag 11 juni 2006 15:27 schreef twixx het volgende:
[..]
Lijkt me ook de enige en beste oplossing. Waarschijnlijk krijg je dan 2 sokjes. Niets zo lastig als solderen met een leiding die niet boven de 100 graden uitkomt.
leek mij ook! altijd handigquote:Op zondag 11 juni 2006 20:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet
Maar als TS de leiding niet leeg krijgt, en zeker weet dat daar 't laagste punt is, waarom zaagt-ie 'm daar dan niet door, zet er een mooi T-stukje in, waar-ie vervolgens een aftapkraantje op zet?
moauw die paar druppels water?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:38 schreef gronk het volgende:
Tenzij die leiding in de vloer ligt... dan heb je een probleem.
Dat aftapkraantje moet naar beneden... dat gaat niet als de vloer het laagste punt is..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |