abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40579362
Piercingringetjes... te koop bij de piercer dan ook? Als iemand een goede weet in regio zeewolde hou ik me aanbevolen.

Ze zijn trouwens op zich netjes geschoten, alleen zit aan de ene kant het middelste gaatje niet 100% in het midden, maar ze zitten niet dicht tegen het kraakbeen aan. als ik aan mn lege gaatjes kom als ik er een tijd niks ingehad heb doet het geen pijn, als ik er wel oorbellen in heb gehad doen ze zeker nog 2 of 2 dagen geïrriteerd als ik er aan kom. Ze blijven dedondanks wel schoon, geen troep ofzo.

Zo ziet het er nu uit: (dat bruine vlekje is een moedervlek)

Afijn, ik zal morgen eens op zoek gaan misschien en anders gewoon na de vakantie. Dankjewel voor jullie adviezen!
I had a signature once. It was awful.
pi_40581646
Misschien moet je je oorbellen niet uitdoen voor een paar weken. Mijn gaatjes doen ook zeer als ik een tijd geen oorbellen heb gedragen. En die zijn al een jaar of twee oud, waarvan ik 3/4 deel oorbellen heb gedragen. Erin/eruit/erin/eruit worden ze ook niet blijer van.
Even doorbijten denk ik. En alleen ringetjes dragen (die gaan niet zo plat als je op je oor slaapt, van die studs wel).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')