quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:01 schreef ParanoidEv het volgende:Thanks voor de complimenten, die heb ik wel nodig nu ik net thuiskom in huis waar een vader zegt dat ie zich voor me schaamt met al m'n mods. Binnenkort tief ik mezelf dus uit huis hier want met zo'n opmerking heb ik het hier wel gehad.
Het deed eigenlijk helemaal geen pijn, dat was eigenlijk een grote verrassing voor me omdat ik me op het ergste voorbereid was. Je teen stoten doet nog meer zeer!
Iedereen heeft zo zijn eigen smaak en je kan ook niet iedereen plezieren. Doe het lekker voor jezelf en voor de mensen die het wel waarderen. Er zijn gewoon nog een hoop vooroordelen over piercings en tattoo's.
Ik ben met mijn tepelpiercing meteen een homo. Niet dat ik me daar aan stoor, maar door zulke dingen moet je gewoon heenprikken. Gelukkig zitten mijn mods allemaal niet in het zicht vanwege mijn werk, maar jij zal vaker de vooroordelen over je heen krijgen.
Ik vind ze iig super staan. Degene in je neus is minder mijn smaak, maar dan nog.
EDIT: ik heb mijn ouders ook nog niet verteld over mijn tattoo.. Ben ook wel benieuwd naar hun reactie. Gelukkig woon ik niet meer thuis.