Schieten is nooit mijn optie geweest... Ik betaal liever wat meer geld en dat het goed gedaan wordt dan dat ik weinig betaal en het laat schieten en ik straks met een ontsteking of een bloemkooloor zit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Mwoeah zal wel mee vallen hoor. Zoveel zenuwen zitten er toch niet in je oor? Wel veel bloedvaatjes in de huid. Daarom bloedt het ook zovaak en zoveel.
Die enkeling die er hoofdpijn van krijgt heeft gewoon pech denk ik. Zelfs met mijn conch heb ik geen hoofdpijn. (Wel oorpijn (dus echt ín mijn oor), maar dat is omdat ik met mijn hoofd tegen mijn moeders hoofd sloeg toen we elkaar een knuffel gaven![]()
Na een weekje gaat het wel weer met de pijn)
En wel piercen he!![]()
Als je in kraakbeen gaat schieten wordt het zegmaar opzij geduwd terwijl het bij piercen weggehaald wordt.. En als je in kraakbeen gaat schieten heb je een grote kans dat het gaat woekeren en dat je dus zo'n bloemkooloor krijgt. Het kan goed gaan.. maar vaak ook niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:13 schreef MissLuna het volgende:
Nooit geweten dat het zo gevaarlijk was om een gaatje in het kraakbeen van je oor te laten schieten. Heb er zelf al jaren twee boven elkaar en heb ze allebei laten schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |