abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40624357
Okay, vraagje;

Ik heb al een jaar of 5 een tongpiercing en ben er erg aan gehecht. Hij zit vrij ver naar achter, dus echt opvallen doet 'ie sowieso niet.
Nu heb ik vandaag gehoord dat ik ben aangenomen voor een nieuwe baan en daar zijn zichtbare piercings not done. Alleen wil ik hem eigenlijk niet kwijt. .
Nu heb ik hierboven al het één en ander gelezen over "onzichtbare" piercings, maar ik vroeg me af of een doorzichtige stud+balletjes écht werkt of moet ik aan een retainer?
Karma is a fucking bitch.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:14:52 #202
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_40626458
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef MissLuna het volgende:
Okay, vraagje;

Ik heb al een jaar of 5 een tongpiercing en ben er erg aan gehecht. Hij zit vrij ver naar achter, dus echt opvallen doet 'ie sowieso niet.
Nu heb ik vandaag gehoord dat ik ben aangenomen voor een nieuwe baan en daar zijn zichtbare piercings not done. Alleen wil ik hem eigenlijk niet kwijt. .
Nu heb ik hierboven al het één en ander gelezen over "onzichtbare" piercings, maar ik vroeg me af of een doorzichtige stud+balletjes écht werkt of moet ik aan een retainer?
Volgensmij valt je tongpiercing niet onder een -direct- zichtbare piercing?
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')