Ik deed pas een paar klusjes voor iemand en die ging ff naar de praxis voor een zak geelband. Ik zei nog dat ie zo'n grote zak moest kopen omdat die maar een euro duurder waren dan zo'n kleine. Komt 'ie toch met zo'n klotezakje, omdat het anders te zwaar werdquote:Op zondag 11 juni 2006 20:51 schreef Gompy58 het volgende:
leuke trouwens wat me opviel bij d epraxis.
25 kg roodband = 9.49
10 kg roodband = 9.29
2 duppies meer voor 150% meer materiaal... of is die 10 kg nu zo duur.....
http://knauf.nl/quote:Toepassing : Pleisterwerk binnen op alle steenachtige ondergronden incl. beton.
Laagdikte : Min. 5 mm
Verbruik : Ca. 4 kg per 5 mm/m2
Technisch bl. : P121 Downloaden (1,5 MB)
Moet je echt een grote mixer voor hebben (te huren bij de bouwmarkt). Of een sterke boormachine met zo'n mixding eraan. Het eerste is wel het beste overigens.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:13 schreef Gompy58 het volgende:
hoeveel m2 haal je eigelijk uit 25kg roodband ?
Kan je die zak gewoon in een grote teil kieperen, water erbij en smeren maar?
ZoalsTS al aangaf, vertel es, in jipenjanneketaal....
Klopt idd, is ook een opmerking die we vaak krijgen (daarom gaan de 25kg ook veeel harderquote:Op zondag 11 juni 2006 20:51 schreef Gompy58 het volgende:
leuke trouwens wat me opviel bij d epraxis.
25 kg roodband = 9.49
10 kg roodband = 9.29
2 duppies meer voor 150% meer materiaal... of is die 10 kg nu zo duur.....
omdat je anders klontjes krijgt ?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:32 schreef Marsepein het volgende:
En altijd de droge stof bij het water kieperen en niet andersom.
Ik zou inderdaad eerst eens vragen of het wel moet. Toen wij 3 jaar geleden ons huurflatje verlieten konden we het granol gewoon laten zitten. (Het zat er ook al op toen wij er in trokken, ik weet niet of dit bij jou ook het geval is). Het principe "bewoonbaar" achter laten weegt volgens mij zwaarder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |