Wij brengen U het licht van God.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:41 schreef wolferl het volgende:
Ja mijn opa heeft ooit een boerderie gehad, kwam de jehova, zaten ze te eten. Jehova zo "We komen god brengen" mijn opa "Ja zet maar in de schuur, we zitten nu te eten"Jehova! Neqsgot AJB
Valt me altijd op dat íedereen een opa/vader/oom blijkt te hebben, die zoiets ooit heeft gezegd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:41 schreef wolferl het volgende:
Ja mijn opa heeft ooit een boerderie gehad, kwam de jehova, zaten ze te eten. Jehova zo "We komen god brengen" mijn opa "Ja zet maar in de schuur, we zitten nu te eten"Jehova! Neqsgot AJB
O ik heb nog wel meer quote's van mijn opaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:52 schreef Nosh het volgende:
[..]
Valt me altijd op dat íedereen een opa/vader/oom blijkt te hebben, die zoiets ooit heeft gezegd.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
O ik heb nog wel meer quote's van andere opa's![]()
Iron Maiden opzettenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:35 schreef wolferl het volgende:
Of zeggen dat de duivel elk moment kan binnenvallen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:39 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Iron Maiden opzetten"666 the number of the beast"
![]()
Ik had dat soort buren, die zijn nu met geluk weg, nu hebben we een buurvrouw die der smoel houdtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:07 schreef borisz het volgende:
Gaat de deurbel, staat daar een oud omatje het geloof te verkondigen![]()
hebben ze niks beters te doen?
evolutie verhalen. :R
ik heb ze uitgescholden en een ongelovige dag gewenst![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |