Ik moest er van gniffelen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef Bupatih het volgende:
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat je je dient te gedragen als een Bupatih, aangezien hij toch wel hét toppunt van perfectie is als het gaat om hoe je je moet gedragen.
Máár dat zeg ik niet, omdat ik graag wil dat ieder mens zich uniek gedraagt!Eén Bupatih is niet per se meer dan genoeg, maar één Bupatih is wel het mooiste wat je als mens kunt meemaken in je leven!
Eén Bupatih geeft je alle benodigde liefde. Eén Bupatih geeft je alle benodigde kennis. Eén Bupatih geeft je alle benodigde humor. Bupatih zorgt ervoor dat het leven (weer) zin heeft!
Luister daarom goed naar wat hij zegt en word zo jezelf.
Dat komt wel goed met dit saaie subforum.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:18 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neen.
Mijn medemod is niet aanwezig vandaag en ik ben er momenteel ook niet.
Hoewel jij in principe derde keus bent, vinden we toch wel dat je vandaag een modoogje op SHO mag laten vallen.
Ga je weg danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt wel goed met dit saaie subforum.
En het feit dat jij geen leven hebt en dus toch alle tijd hebtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt wel goed met dit saaie subforum.
Nee, hij is er juist. Daarom is het zo saai hierquote:
Zodat ik later een toffer leven heb dan jullie!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:21 schreef Bupatih het volgende:
Ik moet nog leren, stelletje aardvarkens!
Mijn opleiding is veel tofferquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zodat ik later een toffer leven heb dan jullie!
Dan moet je inderdaad wel erg hard leren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zodat ik later een toffer leven heb dan jullie!
In ieder geval geen MBO Toerisme.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:22 schreef rena het volgende:
[..]
Mijn opleiding is veel tofferWat doe jij dan
![]()
Whehehe. Doe niet zo flauwquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:23 schreef rena het volgende:
[..]
Whehehe. Doe niet zo flauwEn wees eerlijk. Volg je een opleiding tot zwerver of zo
![]()
Ja, maar zoals je weet, heb ik een leven en ben ik hier niet 24/7.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]Had je maar moeten opletten. Het is vaak genoeg gezegd.
Héél gevat. Maar dan kan je nog steeds dingen onthouden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:26 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar zoals je weet, heb ik een leven en ben ik hier niet 24/7.![]()
![]()
Echt. Niet. Anders zou ik het wel onthoudenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Héél gevat. Maar dan kan je nog steeds dingen onthouden.
Het is dus óók gezegd toen jij erbij was.
quote:
Journalistiek. Ik weet ook je naam, je woonplaats, hoe lang je bent, je leeftijd, hoe jij eruit ziet etc etc ...quote:
Hij heeft zeker ook een klein pikkie he? Met zo'n groot ego moet dat haast welquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Journalistiek. Ik weet ook je naam, je woonplaats, hoe lang je bent, je leeftijd, hoe jij eruit ziet etc etc ...
Wheheheh
Zolang je het maar voor jezelf houdt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Journalistiek. Ik weet ook je naam, je woonplaats, hoe lang je bent, je leeftijd, hoe jij eruit ziet etc etc ...
Wheheheh
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:32 schreef rena het volgende:
[..]
Hij heeft zeker ook een klein pikkie he? Met zo'n groot ego moet dat haast wel![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Wat versta jij onder klein?
No worries. Ik weet hoe para jij bent, dat FOK! en het echte leven met elkaar verweven worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang je het maar voor jezelf houdt.
Dat ís al voor een deel met elkaar verweven, hoor!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
No worries. Ik weet hoe para jij bent, dat FOK! en het echte leven met elkaar verweven worden.
Mocht ik je spotten, dan zal zou ik dat wel kenbaar maken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ís al voor een deel met elkaar verweven, hoor!
Whehehequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ís al voor een deel met elkaar verweven, hoor!
Dan.....dan....tief ik een slotje op jou!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mocht ik je spotten, dan zal zou ik dat wel kenbaar maken.
"HA!!!! JIJ BENT BUPATIH VAN FOK!!!!! HAHAHAHAAHAA!!!!"
Daarna zou ik keihard wegrennen.
Oh, je neukt een FOK!ster/FOK!er?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...!!!
Zó bedoelde ik het niet eens.
Euhm, nee!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ben jij bang dat als je ware identiteit bekend wordt het hele ego wat je hier hebt opgebouwd () in duigen valt?
Ik ben zó scherpquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...!!!
Zó bedoelde ik het niet eens.
Ja, maar toch..dat is niet....'wederzijds', zeg maar!quote:
Hoop jequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar toch..dat is niet....'wederzijds', zeg maar!
Denk ik.
Hoop ik.!!
[/cryptisch]
Whihihhiquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja!![]()
Genoeg daarover!!! [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupa, wie is er zo gek om jou te adoreren, en waarom is het niet wederzijds?
Inderdaad. En jammer.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Je snapt het niet, Erik!
! En néé, ik ga het niet uitleggen.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De zinsconstructie is fout, het moet zijn: "Ik heet Ben". Alleen klopt het dan nog niet, want je heet daaan.
Maar ondertussen,
Goede morgen, onderdanen.
Newbie! Erik moet je nooit gelijk geven. (Ook al heeft hij wel gelijk)quote:
Eigenlijk niet, want ik spelde "daaan" en het moet "daaaan" zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Newbie! Erik moet je nooit gelijk geven. (Ook al heeft hij wel gelijk)
Euh..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Newbie! Erik moet je nooit gelijk geven. (Ook al heeft hij wel gelijk)
Ik weet niks.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih heeft moeite met het verschil tussen cynisme en sarcasme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |