Ik herken dat totaal niet bij mijn monstertje (kruising jack russel).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:32 schreef Labrador1974 het volgende:
altijd lachen zoiets! hahaha dat zie je bij jonge pups ook vaak en dan staan de eigenaren beteuterd te denken hoe ze hun hond nu weer me terug naar huis moeten krijgen
lol, nou het fototoestel lag op tafel omdat we een zoontje van 5 maanden hebben waar we net wat foto's van hadden gemaakt. bovendien is het een digitale dus dat is "knip" en hij staat erop!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:32 schreef navvy het volgende:
Meestal gooi ik mn hond naar buiten als ie binnen pist ipv uitgebreid de camera te pakken, goed inzoomen, belichting op orde en dan een foto maken.
ORANJE AQUARIUM OLEOLE!111 hahaaahquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan je die hond niet beter in een aquarium houden?
Heb je een hond in je aquarium???quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ORANJE AQUARIUM OLEOLE!111 hahaaah
Hahaha! Klinkt herkenbaar jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:31 schreef NanKing het volgende:
Beagles. Hier in de buurt loopt ook zo'n eigenwijs mormeltje rond gaat te pas en te onpas zomaar zitten en de baas krijg 'm niet meer mee
.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:32 schreef broer het volgende:
Hebben jullie nu allebei een hond die Bas heet?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:30 schreef Labrador1974 het volgende:
Als Bas geen zin heeft in wandelen dan staat hij boven aan de trap te kijken hoe ik beneden mijn schoenen aantrek, de riem pak en dan wandeld die deus weer doodleuk de huiskamer in om in zijn mand zijn middagdutje voort te zetten..... sta je dan met je goed gedrag! Geen 'hond" die hem dan nog naar beneden krijgt hoor als hij geen zin heeft!
Dat lijkt me ook wel nodig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:49 schreef Labrador1974 het volgende:
Morgen toch maar eens aan de dierenarts vragen voor een andere anti-biotica want hij pist me momenteel alles onder nog voordat ik de kans krijg om hem nu elk uur even uit te laten.
die heet....... Basquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:50 schreef Locusta het volgende:
[..]
![]()
Vroeg ik me net ook al af...
Die van ons heet eigenlijk Bascha (teefje) maar we noemen haar altijd Bas![]()
En TS?
Wel een foto van maken als dat gebeurt, hè!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:26 schreef Labrador1974 het volgende:
en pist Tim mij zijn hele wieg onder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |