abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf zondag 11 juni 2006 @ 15:01:18 #51
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38749104
Er loopt hier een kat rond waar ik echt een tiefushekel aan heb. Het is een kater en ik heb alles al geprobeerd.
Ik zie hem altijd al aankomen als ik in de huiskamer zit en ja hoor, hij komt de schuur in om het bakje van mijn kat op te eten.
Zelfs een keer vlees wat lag te ontdooien op het aanrecht.
Ennu heeft dat hoereschijtbeest toen ik even boven was mijn gordijnen onder staat zeiken.

Ik heb hem achterna gezeten zodat hij bang zou worden, supersoaker, emmers water, en na die pisactie zelfs een schop.

Maar het doet hem niets. Tiefusbeest.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 11 juni 2006 @ 15:09:38 #52
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_38749286
quote:
Op zondag 11 juni 2006 15:01 schreef nikky het volgende:
Maar het doet hem niets. Tiefusbeest.
Gewoon gif door het eten doen en je eigen kat weghouden.
Of 220v op de mat onder het eetbakje.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  Milf zondag 11 juni 2006 @ 15:10:34 #53
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_38749309
quote:
Op zondag 11 juni 2006 15:09 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Gewoon gif door het eten doen en je eigen kat weghouden.
Of 220v op de mat onder het eetbakje.
Het is niet de bedoeling hem te doden... maar hij moet wel oprotten
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  FOK!fotograaf zondag 11 juni 2006 @ 18:16:43 #54
137066 fokkieslim
pi_38755260
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 08:36 schreef wendytje het volgende:
mijn kat mag daarom dus niet buiten...
je goudvis laat je ook niet bij de buren in de vijver en de cavia poept ook gewoon in z'n eigen kooi..

en een binnenkat is NIET zielig.
en onze kat kan in onze tuin aan de lijn spelen
Hierbij mogen duizenden kattenliefhebbers een voorbeeld aan nemen.
Zeker omdat u kat niet het risiko heeft mishandeld te worden door mensen die er last van hebben,heeft u volkomen gelijk.
U heeft een kat,ik heb een mooie tuin of vind het onodig dat katten als het koud is en het regend op mijn auto moeten overnachten.
Inmiddels ben ik er wel achter dat veel mensen hun kat niet baas kunnen,of een half wilde kat hebben,met als gevolg de kat naar buiten moet als de eigenaar slaapt of werkt,omdat anders het huis gesloopt c.q ondergezeken word.
Dus meer als 16 uur per dag heb ik dan een uitgehongerde kat in mijn tuin,die dus mijn vijver,vuilnisbak enz leeghaald.
Omdat ik veel auto rij(ook snachts) is dit zijn verwarming,na een lange koude nacht.
Een huiskat hoort dus in huis,en in plaats van mijn tuin kattenontoegankelijk te maken,behoort een katten eigenaar zijn tuin zo te maken dat de kat niet weg kan lopen.
Ik had er ook enorm last van,ik ben geen dierenhater maar als een kattenbaas je je wel vierkant uitlacht als ik weer mijn tuin overhoop gehaald heeft,weet ik zeker dat er oplosssingen komen.
Katten waar je veel last van heb,mag je aanhalen en naar een asiel brengen,dit is een advies die ik kreeg bij een aangifte van overlast/vernielingen door een kat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')