Die leverd windows zelf toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:42 schreef Ratt het volgende:
volgends mij gewoon een kwestie van een goeie codec-pack gebruiken
1 Leg een suit wat codec is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:42 schreef Ratt het volgende:
volgends mij gewoon een kwestie van een goeie codec-pack gebruiken
Ik had dat al gevonden en gedownloaded, maar ik heb geen idee wat ik ermee moet. Moet ik nu de film met media player classic afspelen ofzo? Want als ik de video weer start, dan wordt het geopend met mn 'gewone' mediaplayer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:53 schreef Ratt het volgende:
2. Ikzelf gebruik op het moment K-lite codec pack en ben daar redelijk tevreden over, deze is te downloaden op http://codecpack.nl/klcodec272b.exe
Die codecs werken dan ook onder je gwone mediaplayer. Die classic player is geen speciale player of zo maar gwoon een uitgeklede versie van je gwone mediaplayer, sommige mensen vinden dat wel tof.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik had dat al gevonden en gedownloaded, maar ik heb geen idee wat ik ermee moet. Moet ik nu de film met media player classic afspelen ofzo? Want als ik de video weer start, dan wordt het geopend met mn 'gewone' mediaplayer.
Anyway, wat ook wertk: je kunt de video openen met een dvd-afspeelprogramma. Ik opende het met Power DVD en alles liep goed![]()
Vanaf nu ben jij de allerliefste fokker ter wereldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:16 schreef wimmel_1 het volgende:
Als het DivX is ...
Download niet allerlei vage codec packs (à la K-Lite óf Nimo) maar pak een fansoenlijke codec zoals 3ivX
Óf gebruik VLC Player
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |