Nog even en je draagt oranje truien, je Corsa laat je oranje spuiten, je eet alleen nog maar mandarijnen en sinaasappelen, je koop honderden, nee, duizenden oranje viooltjes......quote:Op zondag 11 juni 2006 20:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG! Het is 45 graden, in de schaduw!
Dan ga je toch niet staan verven?!
jij bikkel jij! [afbeelding]
Het verfwerk moet voor donderdag klaar zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 20:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG! Het is 45 graden, in de schaduw!
Dan ga je toch niet staan verven?!
jij bikkel jij! [afbeelding]
Ik denk er ook aan om me helemaal oranje te laten tatoërenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:09 schreef Waxxer het volgende:
Nog even en je draagt oranje truien, je Corsa laat je oranje spuiten, je eet alleen nog maar mandarijnen en sinaasappelen, je koop honderden, nee, duizenden oranje viooltjes......![]()
Ow, mag ik daar bij zijn??quote:Op zondag 11 juni 2006 20:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik denk er ook aan om me helemaal oranje te laten tatoëren.
Daar ben je opeens!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
pffft wat vermoeiend.. hele dag naar het zwembad.. en morgen weer
Ooit wel eens Chromium gespeeld?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind *dit* trouwens echt een Blubberzwijn-spel!![]()
![]()
![]()
Kwamen daar ook wepsen uit de bijenkorf?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
pffft wat vermoeiend.. hele dag naar het zwembad.. en morgen weer
Nee...quote:Op zondag 11 juni 2006 20:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ooit wel eens Chromium gespeeld?
ik heb je spelletje gehaaldquote:Op zondag 11 juni 2006 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kwamen daar ook wepsen uit de bijenkorf?
Waar ken je Stanley eigenlijk van?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:23 schreef wonderer het volgende:
't Is echt warm daar, he?
Hier is het een graad of 22 en wat heiig. We gaan zo naar z'n ouders gezellig.
Stanley wie? Burleson? Of bedoel je Bradley?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waar ken je Stanley eigenlijk van?
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef TehRockstar het volgende:
Rood haar..
Zwart haar en groene ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |