UPC Digital op proef? Dan verdwijnt MTV Hits binnen 2 maandenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nice!
Ik ga nu weer richting zon en ik bleef hangen bij MTV Hits
Wij hebben het extra pakket er sowieso bijgenomenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
UPC Digital op proef? Dan verdwijnt MTV Hits binnen 2 maanden. Hier zijn vorige week de zenders uit het extra pakket op zwart gegaan. Kan nu alleen het standaard pakket nog "testen"
Ahh.. da's beter. Wij gaan nog geen UPC digital nemen. Laat ze eerst maar eens een decoder regelen die je energiebedrijf niet spektquote:Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wij hebben het extra pakket er sowieso bijgenomen
BBC3, MTV Hits trekken mij over de streep sowieso. En ma vind t niet boeiend die 3e extra.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahh.. da's beter. Wij gaan nog geen UPC digital nemen. Laat ze eerst maar eens een decoder regelen die je energiebedrijf niet spekt
MTV Hits, MTV 2, VH1 en de Discovery kanalen. Helemaal goedquote:Op zondag 11 juni 2006 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
BBC3, MTV Hits trekken mij over de streep sowieso. En ma vind t niet boeiend die 3e extra.
BBC3 is ook erg fijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
MTV Hits, MTV 2, VH1 en de Discovery kanalen. Helemaal goed
lelijkquote:Op zondag 11 juni 2006 18:48 schreef TehRockstar het volgende:
Roodverbrand.
Een beetje bruinig is mooi.quote:
Dat weet ik, heb ook alleen de planten gedaan die al in de schaduw staan.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eigenlijk is dat verstandiger om dat te doen als de zon onder is anders verdampt het water te snel en wordt je gras bruin
bij sommigen wel jaquote:
Kwart indo, meldt zichquote:Op zondag 11 juni 2006 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bij sommigen wel ja
genoeg mooie voorbeelden gezien gisteren ja
halfbloed vind ik ook erg mooi
ik ben voor een grote mix van rassen![]()
Doe eens een goede foto?quote:Op zondag 11 juni 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kwart indo, meldt zich. (Niet dat er iets van te zien is, maar dat terzijde)
Verder dan een hoofd komt het niet, als je het maar weet. En of ik een goede foto kan vinden is ook nog een tweedequote:
Op zich een gezonde instelling.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
bij sommigen wel ja
genoeg mooie voorbeelden gezien gisteren ja
halfbloed vind ik ook erg mooi
ik ben voor een grote mix van rassen![]()
Mietjequote:Op zondag 11 juni 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verder dan een hoofd komt het niet, als je het maar weet. En of ik een goede foto kan vinden is ook nog een tweede.
Die laatste!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Maar om de pijn te verzachten:
[afbeelding]
De onderste, ik hou van oudere jongens.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:40 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Wat, die bovenste of die onderste
(sorry, 't moest weer)
OMG! Het is 45 graden, in de schaduw!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:04 schreef creno het volgende:
weer een kamer in de tweede laag en de rode muur op de slaapkamer is ook 2 keer gedaan, maar ik vrees dat die dus nog een keer (en nog een keer en nog een keer en...) moet. Tussendoor nog even voetbal gekeken.
Magic Hat 9 - not quite pale ale.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat voor bier? Toch niet van dat echte Amerikaanse bier heh? Want da's echt niet te zuipen..
Nog even en je draagt oranje truien, je Corsa laat je oranje spuiten, je eet alleen nog maar mandarijnen en sinaasappelen, je koop honderden, nee, duizenden oranje viooltjes......quote:Op zondag 11 juni 2006 20:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG! Het is 45 graden, in de schaduw!
Dan ga je toch niet staan verven?!
jij bikkel jij! [afbeelding]
Het verfwerk moet voor donderdag klaar zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 20:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG! Het is 45 graden, in de schaduw!
Dan ga je toch niet staan verven?!
jij bikkel jij! [afbeelding]
Ik denk er ook aan om me helemaal oranje te laten tatoërenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:09 schreef Waxxer het volgende:
Nog even en je draagt oranje truien, je Corsa laat je oranje spuiten, je eet alleen nog maar mandarijnen en sinaasappelen, je koop honderden, nee, duizenden oranje viooltjes......![]()
Ow, mag ik daar bij zijn??quote:Op zondag 11 juni 2006 20:13 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik denk er ook aan om me helemaal oranje te laten tatoëren.
Daar ben je opeens!quote:Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
pffft wat vermoeiend.. hele dag naar het zwembad.. en morgen weer
Ooit wel eens Chromium gespeeld?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind *dit* trouwens echt een Blubberzwijn-spel!![]()
![]()
![]()
Kwamen daar ook wepsen uit de bijenkorf?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
pffft wat vermoeiend.. hele dag naar het zwembad.. en morgen weer
Nee...quote:Op zondag 11 juni 2006 20:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ooit wel eens Chromium gespeeld?
ik heb je spelletje gehaaldquote:Op zondag 11 juni 2006 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kwamen daar ook wepsen uit de bijenkorf?
Waar ken je Stanley eigenlijk van?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:23 schreef wonderer het volgende:
't Is echt warm daar, he?
Hier is het een graad of 22 en wat heiig. We gaan zo naar z'n ouders gezellig.
Stanley wie? Burleson? Of bedoel je Bradley?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waar ken je Stanley eigenlijk van?
Kijk, met jou kan ik pratenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:33 schreef TehRockstar het volgende:
Rood haar..
Zwart haar en groene ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |