ahquote:Op zondag 11 juni 2006 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Mannie
Tim en ik gaan ff WOW in samen met nieuwe char's. 2x Undead, priest en mage.
Lang geleden
was voor mij ook alweer 2 weken geleden of zoquote:
Vind ik wel, maareen amateurorkestje met niet zo'n goede kwaliteiten (de gezelligheid viert daarentegen hoog tij) kan niet zomaar in een cool concertzaaltjequote:Op zondag 11 juni 2006 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Ow. Ok. Buiten? In de zon?
Hoort dat niet in een koel elitair concertgebouw?
Whehe, nee dat is het niet (gelukkigquote:Op zondag 11 juni 2006 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dan meteen aan zo'n met carnaval rondtrekkend dweilorkestje
Ik schrok alquote:Op zondag 11 juni 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, nee dat is het niet (gelukkig).
Eey ho, ik oordeel er niet over hoor.quote:Ik weet ook wel dat een orkest niet echt het coolste is wat je kan doen, maar dat maakt me lekker niks uit, ik vind het gezellig en leuk.
Klarinetquote:Op zondag 11 juni 2006 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schrok al
[..]
Eey ho, ik oordeel er niet over hoor.
Maarreh, welk instrument speel je?
quote:
Wattequote:Op zondag 11 juni 2006 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik zie je al huppelend door een weide, en dan met hoorntjes en zo.
"Als je je vriend gedumpt hebt een stuk beter." Of woorden van gelijke strekking.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog steeds niet geeageerd op de SMS van 10:00u vanochtend: "Lieverd... Hoe gaat het nu met je"
Bewust nog niet eigenlijk
Da's het mega-pann effect.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Pan, tis wel geen klarinet, maar ik moest er meteen aan denken:
[afbeelding]
[afbeelding]
O oo ooooo wat was ik kwaad gisterquote:Op zondag 11 juni 2006 16:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
"Als je je vriend gedumpt hebt een stuk beter." Of woorden van gelijke strekking.
Jij fluit liever op de stengel van een schone man dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik dacht al dat je het over Pan had. Alleen zit ik niet achter een schone maagdelijke vrouw aan die in een rietstengel veranderen, en waar ik op ga fluiten.
Hihiquote:Op zondag 11 juni 2006 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij fluit liever op de stengel van een schone man dan?
Ik kreeg al zo'n gevoel.quote:
't Is altijd preferent dat hij zich even gewassen heeft, lijkt me.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Jij fluit liever op de stengel van een schone man dan?
Ja dat straal ik dan ook wel meteen heel duidelijk uitquote:
I knowquote:'t Is wel een lekker ding.
Da's het vervelende juist ..... dat heeft ie.quote:Heeft-ie ook nog wat inhoud?
Ja dat was eigenlijk best spontaan gezellig ineens hequote:Op zondag 11 juni 2006 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
Overigens op de stoep van mega pann was wel gezellig en heb ik leuke mensen ontmoet
Aiiiii... dodelijke combinatie... Ik hoop maar dat-ie snel doorheeft dat-ie dom is als-ie je laat lopen en dat hij eindelijk eens kiest. Voor jou, dan ook.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Da's het vervelende juist ..... dat heeft ie.
quote:Op zondag 11 juni 2006 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
overigens op de stoep van mega pann was wel gezellig en heb ik leuke mensen ontmoet
Ik ben continu in die sauna binnen gebleven.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat was eigenlijk best spontaan gezellig ineens he
Om jou jaloers te maken.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:55 schreef Cairon het volgende:
waarom heeft iedereen ineens allemaal een semi-leuk boeiend leven!?
kamermuziek in het groen?quote:Op zondag 11 juni 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe, nee dat is het niet (gelukkig).
Ik weet ook wel dat een orkest niet echt het coolste is wat je kan doen, maar dat maakt me lekker niks uit, ik vind het gezellig en leuk.
Ja, maar inhoud zegt ook niks. Een pak melk gevuld met stront heeft ook inhoud, maar niet de gewenstequote:Op zondag 11 juni 2006 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Da's het vervelende juist ..... dat heeft ie.
Ja nou ja, voorlopig zakt ie maar ff lekker in dat met stront gevulde pak melk van Tha_Erik.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
Aiiiii... dodelijke combinatie... Ik hoop maar dat-ie snel doorheeft dat-ie dom is als-ie je laat lopen en dat hij eindelijk eens kiest. Voor jou, dan ook.
heeft de vriend van D nog steeds niets door? issie blond?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, voorlopig zakt ie maar ff lekker in dat met stront gevulde pak melk van Tha_Erik.
Ik heb vanmiddag 5 sec Family 7 gezienquote:Op zondag 11 juni 2006 18:01 schreef Waxxer het volgende:
HohoooooooiiiiGardening en sunning
![]()
Heeeeeeeerrrlijk!!
Ohhh dat heb je nu tot je beschikking??quote:Op zondag 11 juni 2006 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag 5 sec Family 7 gezienWat erg idd!
Hoeissie met Wax?
Nice!quote:Op zondag 11 juni 2006 18:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh dat heb je nu tot je beschikking??Dat je niet bent blijven plakken!
Ik ben warm en verbrand en lusteloos qua activiteiten, echt zo'n hangbui enzo...Net staan spuiten (met de tuinslaaaaannnggg) in de tuin.
Nog even en hij is helemaal áf.
eigenlijk is dat verstandiger om dat te doen als de zon onder is anders verdampt het water te snel en wordt je gras bruinquote:Op zondag 11 juni 2006 18:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh dat heb je nu tot je beschikking??Dat je niet bent blijven plakken!
Ik ben warm en verbrand en lusteloos qua activiteiten, echt zo'n hangbui enzo...Net staan spuiten (met de tuinslaaaaannnggg) in de tuin.
Nog even en hij is helemaal áf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |