1quote:Op zondag 11 juni 2006 23:57 schreef opinionr het volgende:
bbc1 of 2?
Ja, dat soort dingen zie je niet bij de NOS en dat is toch zonde.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:15 schreef MaxPower het volgende:
Goeie analyse inderdaad. Echt diep ingaan op het positiespel van Oranje. Klasse.
Mooi en duidelijk. Kunnen ze hier nog wat van leren.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:17 schreef Timmehhh het volgende:
Echt prachtig hoe ze het positiespel van Nederland analyseerde, prachtig![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef Beschouw het volgende:
Toen Ljuboja bij Servië-Montenegro inviel, zeiden ze op de BBC dat die volgend jaar waarschijnlijk in de Premier League voetbalt, bij Newcastle United: "They'll have Ljuboja and Lee Bowyer".![]()
Toen ze het deden vond ik ineens dat we weer wat beter hadden gespeeldquote:Op maandag 12 juni 2006 00:15 schreef MaxPower het volgende:
Goeie analyse inderdaad. Echt diep ingaan op het positiespel van Oranje. Klasse.
Klopt ja. Met een biertje in de hand schreeuwend in de kroeg had ik die positiewisselingen niet echt door.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Toen ze het deden vond ik ineens dat we weer wat beter hadden gespeeld![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 00:26 schreef Beschouw het volgende:
Toen Ljuboja bij Servië-Montenegro inviel, zeiden ze op de BBC dat die volgend jaar waarschijnlijk in de Premier League voetbalt, bij Newcastle United: "They'll have Ljuboja and Lee Bowyer".![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |