Ik beloof je... hoe dan ook.. ik neem een oranje kleur... alleen nu even niet.. want ik ben moe en ik wil zo gaan slapenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus dan moet ik mij gaan aftrekken op oude posts van jou, en dat gaat gewoon beter als je oranje bent. [afbeelding]
Je hoeft niet de hele FOK!crew anaal te bevredigen hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik beloof je... hoe dan ook.. ik neem een oranje kleur... alleen nu even niet.. want ik ben moe en ik wil zo gaan slapen
Nopequote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft niet de hele FOK!crew anaal te bevredigen hoor. Gewoon even posten in dat topic.
quote:
Ik ookquote:
oke tofquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het was net afgelopen toen ik keek. Volgende week weer.![]()
Wanneer gaan we een circle-jerk doen op posts van Dizzle en Bupa?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dus dan moet ik mij gaan aftrekken op oude posts van jou, en dat gaat gewoon beter als je oranje bent. [afbeelding]
Ik wil meedoenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een circle-jerk doen op posts van Dizzle en Bupa?![]()
Dat oranje worden dan.quote:
Wat ga jij dan jerken? Of ga jij iemand jerken?quote:
Detailquote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat ga jij dat jerken? Of ga jij iemand jerken?![]()
![]()
Trustequote:
Hij is al naar bed, knurft!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer: Welke film was je heen uiteindelijk?
Jij toch ook?quote:
Dan beantwoord ie m morgen toch, kneus?quote:
Silent Hill. Ik vond hem goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer: Welke film was je heen uiteindelijk?
En toch oranje! Schaperige slet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |