flikker op kuthomoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef alwaysleft het volgende:
Ik als man vind niks irriterend aan vrouwen, erger me vaker aan mannen die menen dat ze wat zijn maar niks daar hebben![]()
Vrouwen zijn het mooiste wat de natuur heeft voorgebracht![]()
Liever een homo dan een vrouwenbasherquote:
Dat meen je niet man, ze hangen de hele dag aan de telefoon als het ff kan, lullen de oren van je kop en zien sex als iets psychisch.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:01 schreef alwaysleft het volgende:
Ik als man vind niks irriterend aan vrouwen, erger me vaker aan mannen die menen dat ze wat zijn maar niks daar hebben![]()
Vrouwen zijn het mooiste wat de natuur heeft voorgebracht![]()
Nee, ze heeft een reet als een bijzettafeltje, speciaal naar gezocht toen ik ging daten, daar kan ik mooi mn bier opzetten.quote:
Je bent jaloers dat vrouwen sociaal zijn, wij mannen bellen niet omdat we minder sociaal zijn en geen behoefte daar aan hebben, maar dat vrouwen dat wel hebben moet je ze niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:08 schreef thefunny het volgende:
[..]
Dat meen je niet man, ze hangen de hele dag aan de telefoon als het ff kan, lullen de oren van je kop en zien sex als iets psychisch.
Da's het mooiste wat de natuur ooit heeft voortgebracht. Ja, mijn vriendin ja, die wel.
Dominantiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef thefunny het volgende:
En wat mij het hardste irriteert aan vrouwen is dominantie.
Ja, en dan net op het moment dat je gewoon rustig wil eten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:10 schreef slashyou het volgende:
En tijdens het eten moeten de de dag met je doornemen
Ik neem het ze ook niet kwalijk, maar wij mannen zijn kennelijk onafhankelijker en kunnen dus blijkbaar beter op onszelf staan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:11 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat vrouwen sociaal zijn, wij mannen bellen niet omdat we minder sociaal zijn en geen behoefte daar aan hebben, maar dat vrouwen dat wel hebben moet je ze niet kwalijk nemen![]()
Lul je eigen verhaal maarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:12 schreef thefunny het volgende:
[..]
Ik neem het ze ook niet kwalijk, maar wij mannen zijn kennelijk onafhankelijker en kunnen dus blijkbaar beter op onszelf staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |