* VASND meldtquote:
Doe maar de donkerblauwequote:Op zondag 11 juni 2006 21:21 schreef VASND het volgende:
[..]
* VASND meldt
Kies maar een kleurtje![]()
[afbeelding]
* VASND droogt elk hoekje, gaatje en plekje netjes af.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Doe maar de donkerblauwe.
En vergeet het achter mijn oren niet.
Ik vind het niet zo erg dat ik binnen zitquote:
Mogguh, ik moet ook gaan werken, maar nu nog even nietquote:Op maandag 12 juni 2006 09:06 schreef Ladylike het volgende:
mogguh
Het is nu al warm op mn kantoortje![]()
Ik heb een lange drukke dag voor de boeg![]()
Nou, dan ga ik ook mar werkenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:09 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mogguh, ik moet ook gaan werken, maar nu nog even niet
Ik wil niet werkenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:09 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mogguh, ik moet ook gaan werken, maar nu nog even niet
spelbrekerquote:
Ik heb gister avond ook in de tuin gezeten met een pilsjequote:Op maandag 12 juni 2006 09:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil niet werken![]()
Was ik maar lui en kreeg ik maar een bijstandsuitkering
Dan kon ik nu lekker met een pilsje in de tuin zitten
Nou, niet met bier, maar wel in de tuin.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:17 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb gister avond ook in de tuin gezeten met een pilsje![]()
ik had een meeting van de alfaclubquote:Op maandag 12 juni 2006 09:17 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb lekker vlees staan verbranden met me familie en opa en oma waren er ook bij. En toen nog blijven zittenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou, niet met bier, maar wel in de tuin.
Lekker een badje opgezet voor de kids,HEeerlijk...
Gister lekker voetbal gekeken in de kroeg, daarvoor even naar het strand geweest en daarna lekker op mijn balkonnetje gezetenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:17 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat zijn wel definitieve maatregelenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik had een meeting van de alfaclub![]()
Heb daardoor de wedstrijd van Nederland gemist![]()
mja, ik moest wel komen, zat in het bestuur![]()
Maar het is einde verhaalalfaclub is gisteren opgeheven
![]()
ik had er zoveel ergernissen en ruzies thuis over...quote:Op maandag 12 juni 2006 09:21 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat zijn wel definitieve maatregelen. Ik heb gezwommen met een paar vrienden dat vonden we een nuttigere tijdsbesteding dan lam voor de tv hangen
![]()
mogguh mupquote:
Groot gelijk, maar waarom zoveel ruzies ed dan over als ik vragen mag..?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik had er zoveel ergernissen en ruzies thuis over...
Het is mn relatie niet waard.
Dus toen gisteren de penningmeester aangaf te willen stoppen, deed ik hetzelfde, waarop de voorzitter vond dat het beter was de club te ontbinden en op vriendschappelijke basis dingen te organiseren
Morgen mupquote:Op maandag 12 juni 2006 09:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh mupik hoor net dat mn baas zo weg gaat en de hele dag niet meer komt
omdat mensen zeggen dat ze komen, er dus ook voor hun betaald wordt (door de club, dus door de rest van de leden), maar ze dan niet komen opdagen.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Groot gelijk, maar waarom zoveel ruzies ed dan over als ik vragen mag..?
Fijn he al die mensen die hun afspraken na komenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat mensen zeggen dat ze komen, er dus ook voor hun betaald wordt (door de club, dus door de rest van de leden), maar ze dan niet komen opdagen.
omdat mensen in juni nog steeds het lidmaatschapsgeld niet betaald hebben
omdat mensen het een zeggen en het andere doen...
en zo nog een paar ergerpuntjes
Ah ja okquote:Op maandag 12 juni 2006 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat mensen zeggen dat ze komen, er dus ook voor hun betaald wordt (door de club, dus door de rest van de leden), maar ze dan niet komen opdagen.
omdat mensen in juni nog steeds het lidmaatschapsgeld niet betaald hebben
omdat mensen het een zeggen en het andere doen...
en zo nog een paar ergerpuntjes
het meest jammere is dat je mensen blijkbaar nieteens meer kunt zeggen dat je je eraan irriteertquote:Op maandag 12 juni 2006 09:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ja ok
Vervelend inderdaad! Jammer want het hoort gewoon een gezellig samenkomen te zijn!
Maar dat schijnt niet meer zo maar te kunnen in veel gevallen.
Juist!.quote:Op maandag 12 juni 2006 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het meest jammere is dat je mensen blijkbaar nieteens meer kunt zeggen dat je je eraan irriteert![]()
Ik dacht dat we volwassenen waren die konden praten, maar blijkbaar gaat dat bij die personenn dus niet. Nou jammer dan, mijn mening krijg je, of je hem nou wilt of niet![]()
met dit weer lijkt me dat wel errug warmquote:
En onmogelijkquote:Op maandag 12 juni 2006 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met dit weer lijkt me dat wel errug warm
Mjah korte broek en t-shirt. Moet te doen zijn. Gelukkig zijn me armen al verbrand van het weekendquote:Op maandag 12 juni 2006 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met dit weer lijkt me dat wel errug warm
de voetballers hebben het zwaarderquote:Op maandag 12 juni 2006 09:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mjah korte broek en t-shirt. Moet te doen zijn. Gelukkig zijn me armen al verbrand van het weekend
ze krijgen vast en zeker niet ALLEMAAL miljoenenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Voor een paar miljoentjes wil ik ook wel even 'afzien'.
Dan valt er niets meer te redden, kun je beter gelijk beginnen met krassenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dan zou het echt niet meezitten in je leven.
Maar genoeg om op ruime voet van te levenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze krijgen vast en zeker niet ALLEMAAL miljoenen
Dat wilde ik maar net zeggenquote:Op maandag 12 juni 2006 09:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar genoeg om op ruime voet van te leven.
lijkt me ook wel jaquote:Op maandag 12 juni 2006 09:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar genoeg om op ruime voet van te leven.
quote:Op maandag 12 juni 2006 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
Weet er nog iemand wanneer die kerel van mijn school is langsgeweest?.
Dan moet ik onthouden bij welke pagina ik was met het zoeken enzo, veel te moeilukquote:Op maandag 12 juni 2006 09:55 schreef Gebs het volgende:
Maar als je dan toch in je FoBo zit kun je wel gelijk wat terug sturen
Je doet het maarquote:Op maandag 12 juni 2006 09:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan moet ik onthouden bij welke pagina ik was met het zoeken enzo, veel te moeiluk![]()
.
moet ik je insmeren?quote:
Alleen gister menquote:Op maandag 12 juni 2006 09:57 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet waar jij heb het hele weekend binnen aardappelstronken staan bakken
quote:Op maandag 12 juni 2006 10:01 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike Smeert C0nd0r en Gebs met after-sun in
lekker? [afbeelding]
graag.. mn koekjes zijn opquote:
chocolate chip!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Zelfgebakken koekjes meeneemt
[afbeelding]
ze staan in onze ijskast he c0n?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:11 schreef Klonk het volgende:
als je die koekjes buiten zet, is de chocolade er binnen een halve seconde tussen uit gesmolten
pssst.. we hebben senseoquote:
Dat is toch ook ene koffiemachine?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pssst.. we hebben senseo
wrom kan ik my active topics niet vinden? staat er niet bij![]()
en waarom kan ik mn eigen post niet editen?quote:Op maandag 12 juni 2006 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pssst.. we hebben senseo
wrom kan ik my active topics niet vinden? staat er niet bij![]()
hij was er niet.. en toen ik alt s dee was ie er ineens welquote:Op maandag 12 juni 2006 10:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is toch ook ene koffiemachine?.
Gewoon bovenin My Active Topics?.
Tot 24u kun je geloof ik je post editten daarna niet meerquote:Op maandag 12 juni 2006 10:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en waarom kan ik mn eigen post niet editen?
my active topics heb ik gevonden btw![]()
het was 2 sec. na het postenquote:Op maandag 12 juni 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tot 24u kun je geloof ik je post editten daarna niet meer.
Niet te hard hoor ik ben al verbrand en het is dan gevoeligquote:Op maandag 12 juni 2006 10:01 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike Smeert C0nd0r en Gebs met after-sun in
lekker? [afbeelding]
ik ben een vrouw.. ik doe altijd zachtjesquote:Op maandag 12 juni 2006 10:20 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet te hard hoor ik ben al verbrand en het is dan gevoelig![]()
* Praawr!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben een vrouw.. ik doe altijd zachtjes![]()
Prrrrquote:Op maandag 12 juni 2006 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben een vrouw.. ik doe altijd zachtjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |