Als het niet fijn zou zitten, zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ja. Buiten dat zit het niet eens fijn.
Ikke niet snappe?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:31 schreef Chou het volgende:
Ik zit altijd met mijn benen over elkaar achter het stuur
Verwijs je daar nu nog steeds naarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:30 schreef Nickthedick het volgende:
Ja, en samen afrukken met een andere kerel ook.
Ja... je hebt erg smerige beelden door m'n hoofd doen spoken.quote:
Naast dat het gay is is het ook nog slecht voor je benen. Je klemt zo je bloedsomloop af, waardoor je benen uiteindelijk zullen afsterven...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:27 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben man en ik zit graag met mijn benen over elkaar. Ik vind dat een gedistingeerde wijze van zitten. Nu is het zo dat een dergelijke zithouding door sommigen wordt gezien als gay of op zijn minst verwijfd. Dat is gek, want vanuit de traditionele etiquette is het zo dat dat juist de zithouding is voor de man en dat juist de vrouw NIET met de benen over elkaar behoort te zitten, maar met de knieën naast elkaar.
Wat vinden jullie? Is het als man zijnde gay of verwijfd om met de benen over elkaar te zitten?
![]()
Homo!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef teh_m0nkey het volgende:
Boeie, soms zit ik ook met de benen over elkaar![]()
Zakmartelaar!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef teh_m0nkey het volgende:
Boeie, soms zit ik ook met de benen over elkaar![]()
Dat is waar, dus nooit te lang doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:39 schreef mAst3rb33r het volgende:
[..]
Naast dat het gay is is het ook nog slecht voor je benen. Je klemt zo je bloedsomloop af, waardoor je benen uiteindelijk zullen afsterven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |