abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 18:57:27 #76
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_38821135
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:09 schreef Klonk het volgende:
lol, als ik zo al jouw reacties lees, lijkt het wel of wij dezelfde vriendin hebben
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 08:29 schreef Deepfreeze het volgende:

Na 4,5 jaar weten we allebei wel wat de ander denkt en wil. Een half woord is genoeg. En ruzies hebben we dus ook eigenlijk niet (en nooit gehad). Hoogstens een licht meningverschil...

Wij ook nog nooit echt eigenlijk (Bijna 7 jaar samen , waarvan bijna 6 jaar samenwonend )
pi_38822723
haha flash, ik werkte in de nachtdienst...dusss...en we hadden afspraken over wie wat betaalde, maar inderdaad, ik verdiende een stuk minder, dus ik betaalde ook minder, vind ik niet meer dan logisch.
En s'nachts zingen is geweldig!! Moet je s proberen! En lol hebben in je relatie is denk ik het belangrijkste wat er is!!

Energiezuinig is 1 ding, maar je moet wel kunnen leven in je huis, haha

Maar goed, het klikte dus niet, en daar kwamen we achter toen we samenwoonden
  dinsdag 13 juni 2006 @ 19:56:20 #78
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_38823598
Aha ok, sorry dan voor mijn voorbarige conclusies.
Als je in zo'n situatie zit is het erg belangrijk om afspraken te maken over geld en geluid.

Maarja het is for the best dus dat jullie uit elkaar zijn.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_38823826
Hm... ik woon sinds november samen.
situatie: ik werk full time (1100 netto) hij studeert (550 wanneer je schoolkosten er al af haalt)
huur: 700 euro inclusief
kamers: keuken, badkamer, woonkamer, 2 slaapkamers, geen balkon of tuin.

We zouden ieder een eigen slaapkamer hebben zodat we een eigen ruimte hebben, mijn kamer is rommelhok en plek van de kat geworden. De andere kamer slapen we samen in.

Omdat ihj veel thuis is, zou hij het huishouden moeten doen. Dat doet hij niet op mijn manier, maar een beetje "flauwtjes" ik heb er 1 keer wat van gezegd. Hij gaf aan dat hij het op zijn manier wilde doen, ik heb gezegd dat mij het niet uitmaakt als hij het 3 keer per week moet doen ipv 1 keer, als het maar schoon is.
Soms is het niet schoon, omdat je misschien inderdaad een andere definitie hebt van "schoon". Dan doe ik het zelf. Echter is dat -helemaal- niet goed. Dan denkt hij dat ik denk dat ik lui ben. Dus ik geef nu ee ndag of twee van te voren aan dat ik iets vies vind, en dat ik het wel wil doen over een dag of twee, en dan heeft hij dus nog tijd om het te doen.

Jammer is dat je minder te bespreken hebt, omdat je al veel bij elkaar bent. Het enige wat anders is, is mijn werk, maar we komen uit dezelfde vriendengroep, en hebben beide geen hobby's of sporten.

We bellen gewoon iedere dag over wie de boodschappen doet. We doen het eigenlijk nooit samen, want hij vind dat ik te lang na moet denken. Hij vergeet dan echter ook wel eens wat.

Verder zijn er eigenlijk geen ergernissen, en het is verder heel prettig om samen te wonen
And the druids turn to stone...
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:41:05 #80
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38825391
Ja, je leert opeens de zeikhoer-kant van de ander kennen.

Helaas is 90% van de mensen gewoon een zeikhoer. Dus is een kwestie van mazzelen of samen zeiken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 14 juni 2006 @ 08:43:25 #81
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_38838983
Panthera1984, als je vriend studeert is hij toch ook overdag bezig? Dan zou je het huishouden beter kunnen verdelen denk ik. Of is het zo'n student die lekker uitslaapt en verder weinig aan de studie doet / hoeft te doen..

Mijn meisje studeert ook nog en ik werk. Maar ik ga niet vragen of zij het schoonmaken gaat regelen
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 13:44:08 #82
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_38916917
Hmm. Leuke verhalen allemaal. Zal ze binnenkort ff goed lezen. Nu geen tijd voor.

Het voornaamste punt van ergernis zal bij mij zijn dat mn vriendin nog wel veel achter de kont aan laat slingeren en nog wel eens dr zaakjes niet goed voor elkaar heeft, terwijl ik best stipt enzo ben.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_38917577
1 Antwoord: YEP!!!
pi_38917614
descendent1, dat gaat echt fout, ik heb hetzelfde gehad, had 2 jaar verkering, ging samenwonen, 1,5 jaar volgehouden, ik ruim alles netjes op, hou alles schoon, ben onrustig als er rommel is, kwam ik van school, dikke bende thuis, overal boeken enzo, ruim je dat op? JAHAAA... bla bla ruzie...
pi_38929601
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 08:43 schreef _Flash_ het volgende:
Panthera1984, als je vriend studeert is hij toch ook overdag bezig? Dan zou je het huishouden beter kunnen verdelen denk ik. Of is het zo'n student die lekker uitslaapt en verder weinig aan de studie doet / hoeft te doen..

Mijn meisje studeert ook nog en ik werk. Maar ik ga niet vragen of zij het schoonmaken gaat regelen
Hij moet misschien 3 dagen in de week naar school. Studeren doet hij in de trein (Apeldoorn - Leiden), en ik heb het niet gevraagd. Bovendien is het in de praktijk niet zo, omdat hij luier is aangelegd dan mij. Hij voelt zich er wel schuldig over dat hij (naar zijn idee) weinig aan het huishouden doet. Ik ben er niet, dus ik weet niet hoeveel hij doet, maar zoals ik al zei: ik doe het zelf wanneer ik vind dat het gedaan moet worden.
And the druids turn to stone...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 22:30:13 #86
120304 descendent1
pi_38932088
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:05 schreef jd1982 het volgende:
descendent1, dat gaat echt fout, ik heb hetzelfde gehad, had 2 jaar verkering, ging samenwonen, 1,5 jaar volgehouden, ik ruim alles netjes op, hou alles schoon, ben onrustig als er rommel is, kwam ik van school, dikke bende thuis, overal boeken enzo, ruim je dat op? JAHAAA... bla bla ruzie...
Leuk om te horen..
maar niet iedere relatie, laat staan iedere vrouw is hetzelfde natuurlijk. En op zich kan ik wel tegen rommel; ik ben nu ook weer niet ubernetjes, maar t moet niet uit de hand lopen en dat doet t bij haar nog wel eens. Maar dat komt volgens mij ook omdat mijn vriendin zich in het huis waar ze nu woont niet zo heel erg thuis voelt; is echt een tussenwoninkje.
Ik heb dr ook al 'gewaarschuwd'; dat ik me heel erg kan ergeren aan troep; dwz: aan troep die veroorzaakt wordt door luiheid. Dat snapt ze wel, en t wordt gewoon een kwestie van aan beide kanten aanpassen; maar ja, dat is leuk in theorie, hoe het in de praktijk zal gaan is altijd afwachten natuurlijk.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_38983326
Maar ik zeg ook niet dat je het niet moet proberen ofzo, tuurlijk, niks is zeker in het leven! (Y)
pi_38983999
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:44 schreef descendent1 het volgende:
Hmm. Leuke verhalen allemaal. Zal ze binnenkort ff goed lezen. Nu geen tijd voor.

Het voornaamste punt van ergernis zal bij mij zijn dat mn vriendin nog wel veel achter de kont aan laat slingeren en nog wel eens dr zaakjes niet goed voor elkaar heeft, terwijl ik best stipt enzo ben.
Had mijn vriendin ook (en ze heeft het af en toe nog steeds). Tip alvast: gewoon zeggen dat je dingen gaat weggooien als je het nog één keer ziet rondslingeren, je wilt niet weten hoe snel het dan wordt opgeruimd

Hier ga ik gezeik mee krijgen, aangezien ze ook op Fok! zit
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:42:33 #89
120304 descendent1
pi_39054573
quote:
Op zondag 18 juni 2006 22:01 schreef X-Naut het volgende:

[..]

Had mijn vriendin ook (en ze heeft het af en toe nog steeds). Tip alvast: gewoon zeggen dat je dingen gaat weggooien als je het nog één keer ziet rondslingeren, je wilt niet weten hoe snel het dan wordt opgeruimd

Hier ga ik gezeik mee krijgen, aangezien ze ook op Fok! zit
Ik heb dr gezegd dart het wel eens zo kan zijn dat ik haar dr binnen niet al te lange tijd uit t huis gooi als ze dr een teringbende van maakt...
hopen dat ze dit niet leest natuurlijk
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:52:08 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39055085
ik maak geen ruk schoon en dat wil ik van haar ook niet.dus ik heb een werkster en mijn vriendin doet af en toe mee om zich toch de vrouw van haar man te kunnen noemen. ik haal, als tegenprestatie, elke maand een flinke buit binnen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39061506
Ik woon nu ongeveer een jaartje samen met mijn vriend. Voorheen was onze relatie super. Op zich is hij nu nog wel goed alleen ga je je inderdaad ergeren aan opruimdingetjes. Allebei een beetje inbinden helpt wel, alleen moet je het wel volhouden. En dat lukt niet zo...
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:40:28 #92
146730 R81
Ech wel...
pi_39070946
Ik woon samen sinds maandag
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:40:21 #93
120304 descendent1
pi_39075734
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 02:26 schreef ElastaGirl het volgende:
Ik woon nu ongeveer een jaartje samen met mijn vriend. Voorheen was onze relatie super. Op zich is hij nu nog wel goed alleen ga je je inderdaad ergeren aan opruimdingetjes. Allebei een beetje inbinden helpt wel, alleen moet je het wel volhouden. En dat lukt niet zo...
Ik las het ja... in je topic. Succes ermee!
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:40:54 #94
120304 descendent1
pi_39075746
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik maak geen ruk schoon en dat wil ik van haar ook niet.dus ik heb een werkster en mijn vriendin doet af en toe mee om zich toch de vrouw van haar man te kunnen noemen. ik haal, als tegenprestatie, elke maand een flinke buit binnen.
Zij werkt niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')