Waarom zeg je dat als ik vragen mag? Ik heb namelijk ook last van de klacht die ts ook heeft maar ook van hyperventilatie (sinds ik ernstig ziek ben geweest). Wat is het verband precies etc.?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:21 schreef Marsepein het volgende:
Hyperventilatie?
Ik geloof niet dat ik last heb van hyperventilatiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:16 schreef Marsepein het volgende:
Bij hyperventilatie onstaat een tekort aan zuurstof (Of een overschot aan koolstofdioxide dat weet ik niet exact) wat tintelende vingers tot gevolg kan hebben.
Okee negeer het maar en doe VitB12 injecties bij een VitB12 tekort af als placebo. Wist je dat één van de verschijnselen van een ernstig VitB12 tekort verwardheid en zelfs dementie kan veroorzaken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:19 schreef HPoi het volgende:
[..]
hm ja, Ik heb dit effect op placebo gegooid en bij mij is het nu ook weg zonder die vitaminen. Echt ik was er ook eerst van overtuigd dat ik dat waarschijnlijk nodig had, (ik had alle symptonen die je van B12 tekort kan krijgen, tenminste zoals een paar pers. op internet beweren) maar het is nu weg zonder rare beweringen omtrend B12.![]()
Heb je overigens nog rare dingen gedaan met je arm? Ik heb het zelf ook, maar dat is ontstaan door een verkeerde ligging van mijn arm. Daarbij wordt overigens verwacht dat het, na lange tijd, vanzelf weer verdwijnt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het wel vaker, maar nu weer: een tintelende duim, wijsvinger en middelvinger. Alsof ze slapen. Iemand enig idee hoe je daarvan afkomt?
Ah, je bent dokter?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:09 schreef Mirre het volgende:
[..]
Okee negeer het maar en doe VitB12 injecties bij een VitB12 tekort af als placebo. Wist je dat één van de verschijnselen van een ernstig VitB12 tekort verwardheid en zelfs dementie kan veroorzaken?
Wil jij dat risico lopen?
Is het bij jou al overgegaan, ElisaB?
Hoe lang is lange tijd heb namelijk al even last van af en toe een tintelend gevoel in een pinkquote:Op zondag 11 juni 2006 22:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je overigens nog rare dingen gedaan met je arm? Ik heb het zelf ook, maar dat is ontstaan door een verkeerde ligging van mijn arm. Daarbij wordt overigens verwacht dat het, na lange tijd, vanzelf weer verdwijnt.
Het duurt bij mij nooit langer dan een paar uur en ik heb het eens in de zoveel maanden. Ik sta er altijd mee op, dus ik vermoed dat ik er wel op zal hebben gelegen dan of zo.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:13 schreef Alicey het volgende:
Heb je overigens nog rare dingen gedaan met je arm? Ik heb het zelf ook, maar dat is ontstaan door een verkeerde ligging van mijn arm. Daarbij wordt overigens verwacht dat het, na lange tijd, vanzelf weer verdwijnt.
In dit geval totaal zo'n 5 maanden.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe lang is lange tijd heb namelijk al even last van af en toe een tintelend gevoel in een pink
Mooi zoquote:Op maandag 12 juni 2006 22:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het duurt bij mij nooit langer dan een paar uur en ik heb het eens in de zoveel maanden. Ik sta er altijd mee op, dus ik vermoed dat ik er wel op zal hebben gelegen dan of zo.
In elk geval is het nu weer over. Ik heb gezwaaid, armen hoog, armen laag, water... niets hielp echt. Maar gelukkig ging het dus zoals het was gekomen
Bij mij nog steeds in duim en wijsvinger (en achterkant bovenarm). Heel irriquote:Op maandag 8 september 2008 23:10 schreef Oblivion het volgende:
Ik had het ook, heb gelijk een ander kussen gekocht en matras!
Bij mij zat het in de pink en ringvinger, naar fysio geweest, heeft niks geholpen.
Heeft toch een aantal maanden getinteld en nu is het over.
Dus als ik op je naveltje druk, val je uit elkaar?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik had eerst op rechts belabberd veel pijn (van mijn schouder, schuin naar beneden richting het borstbeen). Ik heb me toen een compleet aangepaste werkplaats laten aanmeten (en dus een nieuwe bedinrichting gekocht) en sindsdien gaat dat stukken beter. Maar nu heb ik last op links.
Echt lieve Obli, ik ben een kneusje
Als je erin blaast in elk geval welquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:19 schreef Oblivion het volgende:
Dus als ik op je naveltje druk, val je uit elkaar?
Sterkte met fysio.. Het schijnt ook niet altijd even prettig te zijn..quote:Op maandag 8 september 2008 22:45 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een verwijzing voor de fysio gekregen, maar ben nog niet geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |