Maar 5768.3quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Vast eentje die met een DP begonnen is
Wat is je battlestats total?
Dat kan je wel vergeten, je moet hem eerst 20 dagen alleen maar dog treat's voeren als hij op 80% hungry staat en zo vaak mogelijk fetch spelen. Ook de happiness mag niet onder de 80% komen het liefst. Daarna blijf je hem dog treats voeren en laat je hem 1 keer per dag uit zodra de happiness op 40 of lager staat, niet veel lager want dan wordt hij unhappy.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:56 schreef NorthernStar het volgende:
Morgen is mijn hond 20 dagen. Kijken of ie wil unlocken.
Ik heb er trouwens ook eentje in de aanbieding, mag weg voor 85K. Ik twijfel nog of ik een minigun ga halen of dat ik eerst ff een uzi haal, dat scheelt toch 2 mil.quote:127 bustmefor1k [208742] Steyr AUG $760,000 Info Buy
Tsja, jij kan waarschijnlijk 4x per dag inloggen om 100 energy weg te trainen, lukt mij nietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Oeh das niet aan de hoge kant nee, ik zit zelf nu op 8k
Vanaf dag 20 kun je het toch proberen? Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat kan je wel vergeten, je moet hem eerst 20 dagen alleen maar dog treat's voeren als hij op 80% hungry staat en zo vaak mogelijk fetch spelen. Ook de happiness mag niet onder de 80% komen het liefst. Daarna blijf je hem dog treats voeren en laat je hem 1 keer per dag uit zodra de happiness op 40 of lager staat, niet veel lager want dan wordt hij unhappy.
Dit blijf je doen totdat je hem tijdens het uitlaten een keer unlockt. Mijn pedigree dobermann is nu iets meer dan 40 dagen oud, ik hoop hem eigenlijk vandaag of morgen wel te unlocken, dan kan ik dat beest eindelijk eens gaan trainen.![]()
Ik heb een DP iddquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja, jij kan waarschijnlijk 4x per dag inloggen om 100 energy weg te trainen, lukt mij niet
Of een DP?
Maar wanneer ik strength op 2k heb ga ik alleen nog maar Dex trainen. Net zolang tot ik ipv 10k 100k Dex heb. Dan heb ik ook een iets groter huis in de tussentijd en ga ik Army doen. Kan ik weer jobpoints spenderen aan Def e.d.
Ach jah, ik kom er wel. Gewoon 10 jaar spelen, ben je vanzelf lvl 40![]()
Dacht het wel jaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:29 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vanaf dag 20 kun je het toch proberen? Dat bedoel ik.
Laatst werd een geunlockte hond van 22 dagen oud verkocht, dus het kan wel.
Bij die dogfights staat ”Each dog fight is a 1v1 fight to the death." Betekent dat ook echt dat je hond dood is als ie verliest?
Wat kost die ammo daarvoor wel niet?quote:
Valt wel mee, 3K maar dan heb je er wel 200 bulletsquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat kost die ammo daarvoor wel niet?
Ennuh, waar haal je die bodyguard waar ik de hele tijd over hoor? Kan hem niet bij Gun Shop kopen namelijk.
Ennuh wat kost datquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Valt wel mee, 3K maar dan heb je er wel 200 bullets
Een bodyguard kan je in El Cascado halen.
Ik dacht het niet, want bij de petshop staan vaak honden te koop die soms 3 of meer keer verloren hebben, dan zouden ze dus dood moeten zijnquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:29 schreef NorthernStar het volgende:
Bij die dogfights staat ”Each dog fight is a 1v1 fight to the death." Betekent dat ook echt dat je hond dood is als ie verliest?
Das ook weer waarquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, want bij de petshop staan vaak honden te koop die soms 3 of meer keer verloren hebben, dan zouden ze dus dood moeten zijn
een bodyguard kost 1 mil.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ennuh wat kost dat
Maarre, ik heb nog steeds mijn OC geld niet![]()
Zie je wel dat ie platzak isquote:1. You switch on your computer and put the tunneling virus disk into your CD drive.
2. You begin transfering the virus to Michael Jackson 's bank account.
3. The virus sends you Michael 's account number and you begin transfering the funds from theirs to yours.
Result: You cheer as the funds in your account rise by $669
Prutserquote:Op zondag 18 juni 2006 12:34 schreef qu63 het volgende:
Your pet Big_Q barks at you. It needs your attention! Maybe you should reconsider owning a pet if you cannot look after it.
status: dying
hij is nu weer helemaal happyquote:
boeiequote:Op zondag 18 juni 2006 13:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Klopt, maar unlocken kan je nu wel vergeten
Nee, brengt niet erg veel op. Misschien 50k voor een revive ofzo, als je de juiste persoon vind.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:26 schreef PPL het volgende:
Vraagje.
Wat kan je zo'n beetje vragen om iemand te re-viven.
Iemand ervaring mee?
Brengt dat nog een beetje doekoe op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |