Husky's zijn dan ook niet echt huisdieren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:59 schreef ruud.nl het volgende:
Hond bijt baby dood in Gorredijk
Uitgegeven: 9 juni 2006 10:41
Laatst gewijzigd: 9 juni 2006 10:54
GORREDIJK - Een hond heeft vrijdagochtend een acht dagen oude baby in het Friese Gorredijk doodgebeten. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De 28-jarige moeder controleerde rond 04.00 uur thuis de slaapkamer van haar kind. Ze vond daarbij haar dode zoontje.
Volgens de politie is de baby vrijwel zeker door de hond uit de wieg gehaald en doodgebeten. De huskyhond, die bij het gezin hoorde, wordt afgemaakt. De ouders worden door familie en professionele hulpverleners opgevangen.
te triest dit..![]()
als ouder zijnde zorg je er toch ook voor dat zo'n beest niet bij die baby kan komen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Husky's zijn dan ook niet echt huisdieren.
Dat is de fout die veel mensen maken met die beesten, ze houden ze binnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
als ouder zijnde zorg je er toch ook voor dat zo'n beest niet bij die baby kan komen?![]()
Ach, sommige hondenrassen zijn wel goed te houden met kinderen hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:04 schreef IkWilbert het volgende:
Ik zou nooit en te nimmer wat voor hond dan ook in de buurt van een baby laten komen....
of gewoon de kamerdeur van de babykamer dichtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is de fout die veel mensen maken met die beesten, ze houden ze binnen.
Misschien is het gewoon een vals kutbeest.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:05 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Niet alleen honden zijn jaloers .. Sinds kort een nieuw vriendinneke, ik hoef er niet bij in de buurt te komen hoor, want haar kat valt me aan, en niet een beetje vervelend, maar echt aanvallen .. Het lijkt wel of dieren net als mensen moeite hebben met "indringers" in hun dagelijks leventje ..
Dat ligt echt wel aan het soort hond, en het karakter van die hond hoor.. heus niet alle honden denken kom laten we even die baby dood bijtenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Da's al de zoveelste.
Allemaal het land uit, die allochtonische honden.
En om de hondenverdedigers voor te zijn: het blijkt maar weer eens dat honden per definitie niet te vertrouwen zijn, onafhankelijk van opvoeding of wat dan ook.
Je moet honden niet alleen bij kinderen laten... ik ken iemand die had ook een ontzettend lieve hond, deed geen vlieg kwaad. Alleen toen die hond lag te slapen viel z'n dochter van de bank boven op die hond.. die hond schrok zich lam en greep dat kind in haar gezicht..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En om de hondenverdedigers voor te zijn: het blijkt maar weer eens dat honden per definitie niet te vertrouwen zijn, onafhankelijk van opvoeding of wat dan ook.
Onzin! Een hond hoor je nooit alleen te laten met een baby.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, sommige hondenrassen zijn wel goed te houden met kinderen hoor.
Dat vraag ik me dus wel eens af.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat ligt echt wel aan het soort hond, en het karakter van die hond hoor.. heus niet alle honden denken kom laten we even die baby dood bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |