Wat een zelfkennis heb ik toch. Naast een half uurtje geschiedenis heb ik dus voornamelijk mijn tijd aan SOG besteed.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:09 schreef Kauki het volgende:
Ik ga weer SOG-gen. En hard ook.
Ik ook. Voor mijn tentamen geschiedenis van donderdag. En het ligt niet eens aan mijn SOG...quote:
Pffff, dat is hier deze periode waarschijnlijk niet zo...quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:12 schreef Renesite het volgende:
SOGGEND kwam ik deze periode op een 6.9 6.7 6.4 een 4.6 () en een 5.3 (
)
En ga makkelijk zat over![]()
Je buurman/buurvrouw?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:05 schreef radioanne het volgende:
ojee morgen tentamen en ik heb echt teveel SOG vertoont. Wie helpt me!!
moet je niet naar Tool gaan, maar lerenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:19 schreef denka het volgende:
Toch nog 3 van de 4 tentamens gehaald, niet helemaal op een eerlijke manier maargoed..![]()
Voor de ander had ik vrijwel niks gedaan en had een 4,3Volgende week herkansing, geen zin in maar moet toch ff zorgen dat ik deze ook haal..
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:13 schreef Lollifant het volgende:
Vandaag laatste stagedag!!![]()
Ik heb toch maar even wat gedaan aan school de laatste tijd, en mét resultaat! Ik heb een 8 als eindcijfer voor mijn stage en een 10 voor mijn afstudeerproject (ja een tien!) Whoehoe!![]()
![]()
Als dat zou is, moet je de hele boel daar gaan lastig vallen, zodat ze je uiteindelijk wel weg willen sturen met een diplomaquote:Maandag hoop ik mijn diploma te halen, maar ik ben nog steeds bang dat ik hem niet krijg ofzo...
Ben vandaag geen tentamen gaan maken omdat ik behoorlijk ziek benquote:Kauki: Hoe is het gegaan vandaag? (En is alles weer okee met je oma?)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |