quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:28 schreef Lollifant het volgende:Is iedereen braaf aan het studeren geslagen??
Ik ben weer even aan het soggen. Moet nog 4 opdrachten maken (heb er toen straks al 1 gemaakt), en dan ben ik klaar met al mijn schoolwerk!!!
Ik wil het vanavond af hebben, dan kan mijn stagebegeleidster het morgen aftekenen en kan ik het donderdag inleveren als mijn mentor komt voor de eindevaluatie. Whoehoe, nog 2 weken!!
Ik heb Mikkie bijna-beloofd een samenvatting uit te werken en door te sturen vandaag, dus ik moet wel iets doen vandaag
![]()
Op zich is het niet eens zo veel, maar er is voetbal op tv, ik moest boodschappen doen, ik ben melig door dat liedje van 'lief, klein konijntje heeft een vliegje op z'n neus', etc etc.
quote:
Onwijs gaaf!
Op het puntje van mn stoel gezeten tijdens Nederland - Ivoorkust waar echt een fantastische sfeer in het stadion hing, veel bekende figuren ontmoet (waarvan ik minimaal de helft niet eens wist waarom hij/zij/het bekend was
![]()
), leuk examenfeestje van mn broertje gehad en op zich was vaderdag gister ook wel ok, alleen jammer dat het overschaduwd werd doordat mijn oma 's nachts naar de EHBO moest vanwege een bloedneus (daar kan ze aan doodbloeden...)
Nu is het alleen best moeilijk om me weer aan het studeren te zetten